Ogłoszenie z dnia 2025-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00452850/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zimowe dróg w mieście i gminie Trzcianka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzcianka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791129
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Trzcianka
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-980
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@trzcianka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trzcianka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/trzcianka/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie zimowe dróg w mieście i gminie Trzcianka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-715ec039-ab29-42b5-96b3-38f45aedcc1c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00518970
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042821/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00452850
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.50.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Realizacja przedmiotu zamówienia polega na:
3.1. odśnieżaniu i posypywaniu materiałami uszorstniającymi jezdni, chodników, placów i parkingów;
3.2. usuwaniu gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej, luźnego i zajeżdżonego śniegu;
3.3. zapewnieniu pełnej gotowości do podjęcia pracy, pełnienie dyżuru pogotowia akcji zimowej w celu monitorowania warunków pogodowych i podjęcia decyzji o przystąpieniu do pracy oraz prowadzenie dziennika prognozy pogody;
3.4. zakup, transport i składowanie piasku oraz soli we własnym zakresie i na własne ryzyko;
3.5. nadzorze nad ekipami roboczymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy;
4. Ze względu na sposób świadczenia usług, o których mowa w punkcie 3.1 i 3.2, drogi zostały podzielone według standardów utrzymania na grupy:
4.1. Wykaz chodników, parkingów i placów – stanowi załącznik nr 10 do SWZ utrzymanych w standardzie I
4.2. Wykaz ulic w I i II standardzie utrzymania zimowego dróg stanowi załącznik nr 11 do SWZ
4.3. Wykaz ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych w standardzie III stanowi załącznik nr 12 do SWZ
4.4. Drogi utrzymywane w standardzie I przedstawiono na planie sytuacyjnym stanowiącym załącznik nr 13 do SWZ.
5. Oczyszczanie ulic w zakresie czynności, o których mowa w punkcie 3.1 i 3.2 (odśnieżanie i usuwanie gołoledzi), musi być realizowane według następujących wymagań szczegółowych:
5.1. I standard utrzymania:
5.1.1. jezdnie odśnieżane na całej długości i szerokości;
5.1.2. jezdnie posypywane na całej długości i szerokości;
5.1.3. chodniki odśnieżane na całej szerokości lub na szerokości nie mniejszej niż 1,25 m;
5.1.4. chodniki posypywane na całej szerokości lub na szerokości nie mniejszej niż 1,25 m;
5.1.5. tereny zieleni odśnieżane i posypywane w miejscach prowadzących do oznakowanych przejść dla pieszych przez jezdnię;
5.1.6. dopuszczalne odstępstwa od standardu po ustaniu zjawisk:
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 554945,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 554945,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 554945,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych i Budowlanych KOMBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 763 000 38 31
7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 14
7.3.4) Miejscowość: Trzcianka
7.3.5) Kod pocztowy: 64-980
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH I BUDOWLANYCH "KOMBUD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 554945,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31INNE PRZETARGI Z TRZCIANKI
więcej: przetargi w Trzciance »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania
- "Utrzymanie porządku i czystości części wspólnych w budynku biurowym oraz terenów zewnętrznych nieruchomości przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa "Nila" 15 w Ostrołęce wraz ze środkami czystości"
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonach zimowych 2025/2026, 2026/2027, 2027/2028" - przetarg II
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Polska Cerekiew w sezonie zimowym 2025/2026
- Sprzątanie pomieszczeń , w budynku Instytutu Energetyki- Państwowego Instytutu Badawczego Oddział Gdańsk, renowacja i sprzątanie terenów zielonych oraz odśnieżanie parkingów i ciągów komunikacyjnych
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Słopnice.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





