Ogłoszenie z dnia 2025-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00374511/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-13
- 2025/BZP 00395536/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-28
- 2025/BZP 00405036/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rob. bud. wykoń. poleg. na:
1) wym. stolarki drzw. (wew.) i malow. koryt. w DPS przy ul. Mącznej 3 MCUS - cz I,
2) malow. klatki schod. i wym. podw. sufitu w DPS przy ul. Kaletniczej 8 MCUS - cz II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932684540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mączna 3
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-131
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcus@mcus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/mcus/public/postepowanie?postepowanie=817798131.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rob. bud. wykoń. poleg. na:1) wym. stolarki drzw. (wew.) i malow. koryt. w DPS przy ul. Mącznej 3 MCUS - cz I,
2) malow. klatki schod. i wym. podw. sufitu w DPS przy ul. Kaletniczej 8 MCUS - cz II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8667337c-e204-4303-a155-f4b9ccfce128
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00518820
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025230/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wykonanie robót budowlanych wykończ. poleg. na: 1) wym. stolar. drzw. i malow. koryt. w DPS przy ul. Mącznej (cz. I) 2) malow. kl. schodowej i wymiany podw. sufitu w DPS przy ul. Kaletniczej(cz. II)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCUS.DZP.373-41/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 354467,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlano wykończeniowe polegające na wymianie stolarki drzwiowej (wewnętrznej) i malowaniu korytarzy w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu - część ISzczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia - Zakres robót budowlanych w szczególności obejmuje:
1) budynek A, korytarz I piętra oraz korytarz II piętra w zakresie malowania;
2) budynek A, obie klatki schodowe od parteru do II piętra w zakresie malowania;
3) dostawę drzwi wewnętrznych o wysokości 200 cm wraz z ościeżnicami (kolorystyka ustalona z Zamawiającym, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę wzorników/próbników po zawarciu umowy) w ilości 50 sztuk:
a) 26 sztuk o szerokości 110 cm;
b) 21 sztuk o szerokości 100 cm;
c) 3 sztuk o szerokości 90 cm.
4) demontaż istniejących zestawów drzwiowych w budynku A, a następnie ich utylizację;
5) poszerzenie 26 sztuk otworów drzwiowych wskazanych przez Zamawiającego o 10 cm;
6) montaż drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami;
7) uzupełnienie ubytków po montażu oraz przygotowanie ścian do malowania;
8) malowanie ścian oraz sufitów na korytarzach I i II piętro budynku A: o powierzchni liczonej w mkw. zgodnie z załączonym Przedmiarem (Załącznik nr 7a) oraz Projektem umowy (Załącznik nr 6a);
9) malowanie ścian oraz sufitów na dwóch klatkach schodowych budynku A: o powierzchni liczonej w mkw. zgodnie z załączonym Przedmiarem oraz Projektem umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 304622,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlano wykończeniowe polegające na malowaniu klatki schodowej i wymiany podwieszanego sufitu w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kaletniczej 8 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu - część II.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia - Zakres robót budowlanych w szczególności obejmuje:
1) dostawę kompletu sufitu podwieszanego w systemie typu Armstronga;
2) demontaż istniejącego zestawu sufitowego, a następnie jego utylizację;
3) odgrzybianie/ osuszenie istniejącej konstrukcji płyty sufitowej;
4) montaż nowego systemu sufitowego: 25 mkw.;
5) uzupełnienie ubytków oraz przygotowanie ścian do malowania;
6) uzupełnienie ubytków po montażu oraz przygotowanie ścian do malowania;
7) malowanie ścian oraz sufitów biegów schodowych na klatce schodowej ścian oraz sufitów o powierzchni liczonej w mkw. zgodnie z załączonym Przedmiarem oraz Projektem umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 49847,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207370,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207370,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207370,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HL PROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9112059434
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207370,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41309,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62990,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41309,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FER-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952009923
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41309,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa artykułów spożywczych i napojów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- 124.2025 Dostawa Archiwum Modułowego na potrzeby Zakładu Patologii Ogólnej i Doświadczalnej Katedry Patologii Klinicznej i Doświadczalnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa zintegrowanego systemu zarządzania danymi w Biobanku
- Dostawa żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 10 przy ul. Rumiankowej 34, we Wrocławiu z podziałem na zadania - liczba zadań 8
- Dostawa zestawów komputerowych, notebooków, urządzeń wielofunkcyjnych i oprogramowania - w podziale na 5 zadań
- Dostawa fabrycznie nowego wozu asenizacyjnego na potrzeby WTWK-Partynice
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont bram wjazdowych z napędami wraz z remontem kostki brukowej
- "Dostawa wraz z montażem lamp solarnych na terenie Gminy Oporów"
- Remont pomieszczenia magazynowego w budynku technicznym, na potrzeby Ochrony Ludności
- Roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 oraz termomodernizacji i dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Szczodrowice, gm. Strzelin
- Remont drogi powiatowej nr 1526 O relacji Korfantów - Biała w m. Biała
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





