Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00475810/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bieżąca dostawa opału dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo, świetlic oraz szkół w I-półroczu 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Darłowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920914
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Henryka Dąbrowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Darłowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943446301
1.5.8.) Numer faksu: 943142007
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@ugdarlowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.darlowo.ibip.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://ug.darlowo.ibip.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżąca dostawa opału dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo, świetlic oraz szkół w I-półroczu 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2515028-7487-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00518532
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009451/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Bieżąca dostawa opału dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo, świetlic oraz szkół w I-półroczu 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475810/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.309.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 429235,66 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 239999,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Bieżąca dostawa opału dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo, świetlic oraz szkół w I-półroczu 2023 roku”.2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
09110000-3 Paliwa stałe;
09111210-5 Węgiel kamienny.
3. Przedmiotowe zadanie zostało podzielone na 4 następujące części:
1) Część 1 – Dostawa węgla kamiennego oraz eko-groszku dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo oraz świetlic w I-półroczu 2023 roku;
2) Część 2 – Dostawa węgla kamiennego dla Szkoły Podstawowej w Starym Jarosławiu w I-półroczu 2023 roku;
3) Część 3 – Dostawa węgla kamiennego dla Szkoły Podstawowej im. Ratowników Morskich w Dąbkach w I-półroczu 2023 roku;
4) Część 4 – Dostawa eko-groszku dla Szkoły Podstawowej im. Ludzi Morza w Kopnicy w I-półroczu 2023 roku.
4. Zakres części 1 obejmuje bieżącą dostawę węgla kamiennego w I-półroczu 2023 roku na rzecz Gminy Darłowo dla potrzeb 8 świetlic (Barzowice, Dobiesław, Jeżyce – orzech workowany, Jeżyczki – orzech workowany, Nowy Jarosław, Sińczyca, Sulimice, Zakrzewo) i pomocniczego budynku Urzędu Gminy Darłowo w ilości do 30 Mg (ton), lecz nie mniej jak 15 Mg (ton) oraz bieżącą dostawę eko-groszku workowanego w ilości do 15 Mg (ton), lecz nie mniej jak 10 Mg (ton) z przeznaczeniem dla 5 świetlic w Bukowie Morskim, Domasławicach, Kowalewicach, Boryszewie i Wiekowicach. Wielkość jednorazowej dostawy w zależności od potrzeb Zamawiających od 1 do 4 Mg (ton) na jeden punkt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09110000-3 - Paliwa stałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.5.) Wartość części: 93658,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Bieżąca dostawa opału dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo, świetlic oraz szkół w I-półroczu 2023 roku”.2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
09110000-3 Paliwa stałe;
09111210-5 Węgiel kamienny.
3. Przedmiotowe zadanie zostało podzielone na 4 następujące części:
1) Część 1 – Dostawa węgla kamiennego oraz eko-groszku dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo oraz świetlic w I-półroczu 2023 roku;
2) Część 2 – Dostawa węgla kamiennego dla Szkoły Podstawowej w Starym Jarosławiu w I-półroczu 2023 roku;
3) Część 3 – Dostawa węgla kamiennego dla Szkoły Podstawowej im. Ratowników Morskich w Dąbkach w I-półroczu 2023 roku;
4) Część 4 – Dostawa eko-groszku dla Szkoły Podstawowej im. Ludzi Morza w Kopnicy w I-półroczu 2023 roku.
4. Zakres części 2 obejmuje bieżącą dostawę węgla kamiennego na rzecz Szkoły Podstawowej w Starym Jarosławiu, Stary Jarosław 71, 76-150 Darłowo w ilości do 40 Mg (ton), lecz nie mniej jak 20 Mg (ton) w I-półroczu 2023 roku. Wielkość jednorazowej dostawy w zależności od potrzeb Zamawiających od 1 do 4 Mg (ton).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09110000-3 - Paliwa stałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.5.) Wartość części: 79349,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Bieżąca dostawa opału dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo, świetlic oraz szkół w I-półroczu 2023 roku”.2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
09110000-3 Paliwa stałe;
09111210-5 Węgiel kamienny.
3. Przedmiotowe zadanie zostało podzielone na 4 następujące części:
1) Część 1 – Dostawa węgla kamiennego oraz eko-groszku dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo oraz świetlic w I-półroczu 2023 roku;
2) Część 2 – Dostawa węgla kamiennego dla Szkoły Podstawowej w Starym Jarosławiu w I-półroczu 2023 roku;
3) Część 3 – Dostawa węgla kamiennego dla Szkoły Podstawowej im. Ratowników Morskich w Dąbkach w I-półroczu 2023 roku;
4) Część 4 – Dostawa eko-groszku dla Szkoły Podstawowej im. Ludzi Morza w Kopnicy w I-półroczu 2023 roku.
4. Zakres części 3 obejmuje bieżącą dostawę węgla kamiennego na rzecz Szkoły Podstawowej im. Ratowników Morskich w Dąbkach, ul. Darłowska 6, 76-156 Dąbki w ilości do 20 Mg (ton), lecz nie mniej jak 10 Mg (ton) w I-półroczu 2023 roku. Wielkość jednorazowej dostawy w zależności od potrzeb Zamawiających od 1 do 4 Mg (ton).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09110000-3 - Paliwa stałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.5.) Wartość części: 39674,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Bieżąca dostawa opału dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo, świetlic oraz szkół w I-półroczu 2023 roku”.2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
09110000-3 Paliwa stałe;
09111210-5 Węgiel kamienny.
3. Przedmiotowe zadanie zostało podzielone na 4 następujące części:
1) Część 1 – Dostawa węgla kamiennego oraz eko-groszku dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo oraz świetlic w I-półroczu 2023 roku;
2) Część 2 – Dostawa węgla kamiennego dla Szkoły Podstawowej w Starym Jarosławiu w I-półroczu 2023 roku;
3) Część 3 – Dostawa węgla kamiennego dla Szkoły Podstawowej im. Ratowników Morskich w Dąbkach w I-półroczu 2023 roku;
4) Część 4 – Dostawa eko-groszku dla Szkoły Podstawowej im. Ludzi Morza w Kopnicy w I-półroczu 2023 roku.
4. Zakres części 4 obejmuje bieżącą dostawę eko-groszku workowanego na rzecz Szkoły Podstawowej im. Ludzi Morza w Kopnicy, Kopnica 24, 76-150 Darłowo w ilości do 12 Mg (ton), lecz nie mniej jak 8 Mg (ton) w I-półroczu 2023 roku. Wielkość jednorazowej dostawy w zależności od potrzeb Zamawiających od 1 do 4 Mg (ton).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09110000-3 - Paliwa stałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.5.) Wartość części: 27317,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91881,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91881,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91881,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WĘGLOPASZ" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7811898441, REGON 302786863
7.3.3) Ulica: ul. Piątkowska 149/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-648
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91881,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78228,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78228,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78228,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WĘGLOPASZ" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7811898441, REGON 302786863
7.3.3) Ulica: ul. Piątkowska 149/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-648
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78228,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39114,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39114,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39114,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WĘGLOPASZ" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7811898441, REGON 302786863
7.3.3) Ulica: ul. Piątkowska 149/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-648
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39114,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26568,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26568,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26568,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WĘGLOPASZ" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7811898441, REGON 302786863
7.3.3) Ulica: ul. Piątkowska 149/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-648
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26568,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z DARŁOWA
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sińczyca na terenie Gminy Darłowo
- Budowa ul. Zacisze w Darłowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Przebudowa ul. Józefa Muchy w Darłowie"
więcej: przetargi w Darłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa węgla dla Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o.
- DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO EKOGROSZEK W ILOŚCI 260 TON
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
- TC/13/2005.
więcej: Paliwa stałe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.