eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńBudowa zadaszonego lodowiska w Wieluniu w systemie "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zadaszonego lodowiska w Wieluniu w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELUŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kazimierza Wielkiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieluń

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 886 0249

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.wielun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90767551-4bad-4375-8626-97e0dcc47a66

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zadaszonego lodowiska w Wieluniu w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90767551-4bad-4375-8626-97e0dcc47a66

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00518471

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039730/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa zadaszonego lodowiska w Wieluniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404617

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.21.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7045616,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa zadaszonego lodowiska w Wieluniu w systemie zaprojektuj i wybuduj w zakres którego wchodzi opracowanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub/i zaświadczenia o nie wnoszeniu sprzeciwu dla potrzeb budowy lodowiska w miejscowości Wieluń oraz zrealizowanie robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
Przedmiotowe zadanie należy zaprojektować, a następnie wykonać na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego.
Przedmiot zadania został podzielony na dwa etapy:
Etap I – Opracowanie dokumentacji projektowej,
Etap II – Realizacja robót budowlanych
Etap I obejmuje:
1) sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót objętych wnioskiem;
2) uzyskanie niezbędnych zgód, pozwoleń oraz opinii. Wykonawca dokumentacji projektowej uzyska w imieniu Zamawiającego wszelkie niezbędne opinie, uzgodnienia, decyzje administracyjne i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów, na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa;
3) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania badań gruntowo - wodnych, we własnym zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia i do prawidłowego zaprojektowania;
4) dostarczenie kompletnej dokumentacji projektowej Zamawiającemu wraz z odpowiednimi uzgodnieniami i pozwoleniami na realizacje inwestycji w następującym zakresie:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454) – 1 egzemplarze,
b) projekt wykonawczy dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego
– 1 egzemplarz,
c) matryca dla celów projektowych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia – 1 egzemplarz,
d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych szczegółowo opisana w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – 2 egzemplarze,
e) oryginały decyzji, opinii, uzgodnień – 1 egzemplarz,
f) kompletny spis opracowań z oświadczeniem, że dokumentacja wykonana jest zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi oraz że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,
g) przedmiar robót – 1 egzemplarz,
h) kosztorys inwestorski – 1 egzemplarz,
i) dokumentacja ma umożliwić uzyskanie dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót w zakresie objętym Programem Funkcjonalno-Użytkowym,
j) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
k) całość opracowania dokumentacji Wykonawca dostarczy w wersji papierowej, jak również w wersji elektronicznej na dysku CD lub DVD.
Uwaga: Część wynagrodzenia za wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej ujęte w Zestawieniu rzeczowo-finansowym (Załącznik nr 1a do SWZ), nie może wynosić więcej niż 1,5 % ogólnego wynagrodzenia należnego Wykonawcy za przedmiot zamówienia. W przypadku, gdy część wynagrodzenia za wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej będzie większa niż 1,5 % ogólnego wynagrodzenia Wykonawcy, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp z zastrzeżeniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp.
Etap II obejmuje:
Realizację robot budowlanych polegające na budowie zadaszonego lodowiska, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, oraz wyposażeniem zgodnie z wymogami Zamawiającego zawartymi w PFU. Roboty należy prowadzić w oparciu o dokumentację techniczno - wykonawczą, zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganiami, normami i wiedzą techniczną przy zachowaniu BHP.
2. Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia:
Dokumentacja budowlana, na podstawie której prowadzone będą roboty budowlane, powinna w sposób wyczerpujący opisywać przedmiot zamówienia.
Wytyczne do wykonania poszczególnych elementów:
W obszarze planowanej inwestycji brak drzew, które kolidowałyby z planowaną inwestycją. Działka jest nieuzbrojona i nieogrodzona. Obsługa komunikacyjna terenu przewidywana jest projektowanym wjazdem z ul. Porzeczkowej, oraz istniejącym ciągiem pieszym prowadzącym do sąsiadujących po stronie N-E boisk i bieżni.
Zadanie nie obejmuje – budowy przyłącza wodociągowego od linii wodociągowej zlokalizowanej w ulicy do studni wodomierzowej wraz ze studnią i jej wyposażeniem, zadanie obejmuje włączenie do studni instalacji za licznikowej.
3. Inne warunki dla Wykonawcy:
1) przygotowanie do akceptacji harmonogramu rzeczowo-finansowego w rozbiciu na etapy i elementy robót dla wszystkich branż – 1 egzemplarz;
2) przygotowanie do akceptacji wzoru umowy z podwykonawcą (w przypadku ustanowienia podwykonawstwa);
3) zawiadomienie o rozpoczęciu i zakończeniu robót budowlanych Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz uzyskanie ostatecznej decyzji na użytkowanie (jeśli zajdzie taka konieczność);
4) wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej 120x80 cm;
5) pełnienia nadzoru autorskiego projektu w trakcie realizacji inwestycji, aż do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji za wady robót budowlanych;
6) wykonanie dokumentacji powykonawczej;
7) wykonanie obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji powykonawczej;
8) uzyskanie odpowiednich dokumentów wynikających z wydanych: zezwoleń, pozwoleń i zgłoszeń niezbędnych do użytkowania.
Załączony przez Zamawiającego przedmiar stanowi tylko i wyłącznie wersję pomocniczą i nie należy go traktować jako podstawę do wyceny.
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w „Programie funkcjonalno – użytkowym”, stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ oraz w projekcie umowy – Załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212211-8 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5793999,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7478400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5793999,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beolini spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526986755

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 28

7.3.4) Miejscowość: Kępno

7.3.5) Kod pocztowy: 63-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) prace projektowe, 2) roboty elektryczne, 3) zagospodarowanie terenu, 4) konstrukcja hali wraz z pokryciem.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5793999,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Podmiot, który zadeklarował dofinansowanie:
Ministerstwo Sportu i Turystyki – Fundusz Rozwoju Kultury Fizycznej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.