Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00470898/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
- 2023/BZP 00492417/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Wewnętrzna instalacja sieci komputerowej wraz z dedykowaną elektryczną instalacją odbiorczą w budynku Urzędu Miasta i Gminy Gąbin zlokalizowanym w Gąbinie przy ul. Stary Rynek 16”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA GĄBIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015425
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stary Rynek 16
1.5.2.) Miejscowość: Gąbin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-530
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242674164
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad-sekretariat@gabin
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gabin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd1a0f36-77c1-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Wewnętrzna instalacja sieci komputerowej wraz z dedykowaną elektryczną instalacją odbiorczą w budynku Urzędu Miasta i Gminy Gąbin zlokalizowanym w Gąbinie przy ul. Stary Rynek 16”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd1a0f36-77c1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00518225
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064799/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 ,,Wewnętrzna instalacja sieci komputerowej wraz z dedykowaną elektryczną instalacją odbiorczą w budynku Urzędu Miasta i Gminy Gąbin zlokalizowanym w Gąbinie przy ul. Stary Rynek 16”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470898
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.ZP.271.1.27.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji sieci komputerowej oraz dedykowanej instalacji elektrycznej odbiorczej na potrzeby urządzeń aktywnych przyłączanych do wspomnianej sieci komputerowej. Obie instalacje planowane są wewnątrz budynku Urzędu Miasta i Gminy Gąbin zlokalizowanym w Gąbinie przy ul. Stary Rynek 16. Budynek w którym planuje się wykonanie instalacji będących przedmiotem niniejszego zamówienia stanowi zabytek nieruchomy wpisany w dniu 22.03.1962r. decyzją nr 85/417/62 W do rejestru zabytków prowadzonego przez Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i tym samym podlega jego ochronie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ze względu na problemy techniczne, które wystąpiły na platformie e-zamówienia Zamawiającemu nie udało się otworzyć 2 spośród 6 złożonych ofert.Ponadto jeden z Wykonawców zwrócił się do Zamawiającego z wnioskiem
o unieważnienie postępowania ze względu na brak zachowania art. 16 pkt 1 ustawy Pzp, tj. ,,Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia
w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców. Zdaniem Wykonawcy problemy związane z funkcjonowaniem portalu e-zamówienia uniemożliwiły mu złożenie oferty w przedmiotowym postępowaniu.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żelicach
- BO - Lll/04/X - "Dziewiętnastka odNOWA" - remont sal lekcyjnych oraz sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 19 im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
- Remont klatek schodowych w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie
- "Modernizacja obiektu - sanitariatów (SP-18)"
- Rozwój infrastruktury edukacyjnej na terenie powiatu międzychodzkiego poprzez modernizację budynku Liceum Ogólnokształcącego.
- Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w Pawilonie D Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.