Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie bazy magazynowej Gminy Przytoczna w sprzęt specjalistyczny - część III - dostawa drobnego sprzętu specjalistycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYTOCZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 21096682300000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rokitniańska 4
1.5.2.) Miejscowość: Przytoczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-340
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@przytoczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie bazy magazynowej Gminy Przytoczna w sprzęt specjalistyczny - część III - dostawa drobnego sprzętu specjalistycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac09f602-eb79-43ca-8a03-6e73b76ed50c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00518110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044038/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Doposażenie bazy magazynowej Gminy Przytoczna w sprzęt specjalistyczny - część III - dostawa drobnego sprzętu specjalistycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne
Na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp, który pozwala na udzielenie zamówienia z wolnej ręki, gdy w poprzednim postępowaniu , nie złożono żadnej oferty lub wszystkie oferty odrzucono, a warunki zamówienia nie zostały istotnie zmienione.
Uzasadnienie faktyczne
Dnia 10.10.2025 r. ogłoszono zamówienie na Doposażenie bazy magazynowej Gminy Przytoczna w sprzęt specjalistyczny składające się z trzech części. Część III tego postępowania dotyczyła dostawy drobnego sprzętu specjalistycznego (ZP.271.12.2025, nr ogłoszenia 2025/BZP 00467770). Niestety w terminie składania ofert na część III nie wpłynęła żadna oferta. Z uwagi na powyższe dnia 22.10.2025 r unieważniono tę część postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2025/BZP 00467770
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach zadania: Doposażenie bazy magazynowej Gminy Przytoczna w sprzęt specjalistyczny – część III – dostawa drobnego sprzętu specjalistycznego w ramach działania: „Wzmocnienie systemu ochrony ludności Gminy Przytoczna poprzez szkolenia oraz doposażenie bazy magazynowej w sprzęt specjalistyczny”
2. Zakres dostawy obejmuje:
1) Regał magazynowy półkowy – 16 sztuk
• Regał metalowy magazynowy 5-półkowy
• Wysokość regału (cm): 200
• Długość regału (cm): 200
• Głębokość regału (cm): 60
• Nośność półki (kg): 200
2) Namiot I – 2 sztuki
• Namiot ekspresowy o wymiarach 4x8 m
• Wysokość boczna regulowana od 2,15 m do 2,55 m
• Wysokość w kalenicy od 3,30 m do 3,70 m
• Liczba wejść – 1
3) Namiot II – 1 sztuka
• Namiot ekspresowy o wymiarach 3x6 m
• Wysokość boczna regulowana od 2,08 m do 2,38 m
• Wysokość w kalenicy od 3,08 m do 3,38 m
• Liczba wejść – 1
4) Plandeka – 15 sztuk
• Rozmiar: 10 × 10 m
• Gramatura: 200g/m²
• Wodoodporna
5) Śpiwór - 10 sztuk
• Wymiar rozłożony – 220 x 80 cm
• Wymiar złożony – 30 x 26 cm
• Kształt - mumia
• Temperatura komfortu: -70C
• Temperatura ekstremalna: -120C
6) Latarka kątowa – 20 sztuk
• Maksymalna moc światła: 500 lm
7) Przedłużacz na zwijadle 20m – 5 sztuk
• z uchwytem transportowym
8) Urządzenie do napełniania worków z piaskiem – 1 sztuka
• rozkładana podstawa
• łyżka do 20 kg piasku
9) Worek na piasek – 4000 sztuk
• Polipropylenowy worek 50x80 cm,
• gramatura 50g/m2,
• nośność około 30 kg.
10) Pilarka spalinowa I – 1 sztuka
• Moc: 1,1 kW/1,5 KM
• Stosunek ciężaru do mocy: 2,5 kg/kW
• Długość prowadnicy: 30 cm
• Podziałka piły łańcuchowej: 1/4 " P
• Ciężar: 2,8 kg
11) Pilarka spalinowa II - 1 sztuka
• Moc: 2,8 kW/3,8 KM
• Stosunek ciężaru do mocy: 2 kg/kW
• Długość prowadnicy: 40 cm
• Podziałka piły łańcuchowej: 3/8"
• Ciężar: 5,6 kg
12) Wodery – 5 sztuk
• Spodniobuty ze wzmocnieniami na kolanach
13) Nagrzewnica I – 1 sztuka
• Moc grzewcza [kW] - 44,0
• Przepływ powietrza [m³/h] - 900
• Zalecany do powierzchni [m²] – 440
14) Nagrzewnica II – 1 sztuka
• Moc grzewcza [kW] - 22,0
• Przepływ powietrza [m³/h] - 2400
• Zalecany do powierzchni [m²] – 220
15) Osuszacz powietrza – 2 sztuki
• Wydajność osuszania: 90 l/24 godz. (30 °C, RH 80 %) / 50 l/24 godz. (27 °C, RH 60 %)
• Pobór mocy: 1000 W (AC 220–240 V, 50 Hz)
• Przepływ powietrza: 500 m³/h
Uwaga! Szczegółowe minimalne wymagania dla sprzętu specjalistycznego zostały podane w załączniku nr 6 do Zaproszenia do negocjacji – Specyfikacji szczegółowej drobnego sprzętu specjalistycznego.
2. Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów dostawy, w tym przejazdu, dojazdu ewentualnych noclegów, itp. osób odpowiedzialnych za dostawę przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia zamawiającemu gwarancji jakości na całość dostawy objętych umową na okres minimum 36 miesięcy.
4. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia. Udzielona gwarancja nie ma wpływu na roszczenia w ramach obligatoryjnego systemu rękojmi. Bieg gwarancji i rękojmi rozpoczyna się następnego dnia licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy lub od daty potwierdzenia usunięcia wad w razie ich stwierdzenia przy odbiorze końcowym. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi także po upływie wyżej określonych terminów, jeżeli reklamował wadę przed upływem tego terminu.
5. Wymienione sprzęty powinny być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych, nieużywane, pochodzące z bieżącej produkcji, sprawne. Powinny posiadać karty gwarancyjne, instrukcję obsługi w języku polskim, dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).
6. Wskazane w załączniku nr 6 parametry techniczne są minimalnymi parametrami technicznymi. Wykonawca może zaproponować sprzęty o takich samych parametrach lub wyższych. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
7. Jeżeli w Zaproszeniu do negocjacji oraz jej załącznikach podana jest nazwa własna to oznacza, że została użyta/podana przykładowo. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w OPZ. Oznacza to, że zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji przetargowej z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
W przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć oświadczenie oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych materiałów, produktów i rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141100-3 - Regały
39522530-1 - Namioty
39522540-4 - Śpiwory
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
35121000-8 - Urządzenia ochronne
18930000-7 - Worki i torby
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
43812000-8 - Piły
39715200-9 - Urządzenia grzewcze
39721320-1 - Osuszacze powietrza
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZR-B KACZMAREK SP.ZO.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5961575371
7.3.3) Ulica: Antka 11
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz
7.3.5) Kod pocztowy: 66-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102648,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-29INNE PRZETARGI PRZYTOCZNA
więcej: przetargi PRZYTOCZNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Garbatka-Letnisko
- Zwiększenie gotowości obronnej i poprawa bezpieczeństwa w Gminie Myszyniec
- Dostawa 450 000 sztuk worków polipropylenowych na piasek do celów ochrony ludności i wyposażenia magazynów interwencyjnych dla Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego DUW
- Zakup elementów infrastruktury, związanej z ochroną ludności i obroną cywilną, spełniających warunki określone w Wojewódzkim Programie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025.
- "Dostawa 300 sztuk plecaków ewakuacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wyszkowie" w ramach programu: ,,Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej".
- Dostawa zestawu do przeciwdziałania skutków ekstremalnych zjawisk pogodowych
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





