Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00428253/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONANIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ DLA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 121
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-726
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/asp.lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ DLA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fda06c7f-62d1-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00518053
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00122176/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 usługa szkoleniowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Zintegrowany Program ASP w Łodzi 2” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428253
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KBZ.261.49.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 30400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Komunikacja i formy wsparcia edukacyjnego studentów i kandydatów na studia z zaburzeniami psychicznymi dla pracowników dydaktycznychCelem szkolenia jest zwiększenie świadomości w zakresie możliwości ułatwienia funkcjonowania na uczelni wyższej studentów z zaburzeniami psychicznymi. Kluczowym celem szkolenia jest również rozwijanie umiejętności komunikowania się ze studentami
z zaburzeniami psychicznymi a także zadbanie o własny dobrostan w trudnych sytuacjach.
Program
1. Zaburzenia psychiczne a uczelnie:
a. czym jest zaburzenie psychiczne?
b. skala problemu w środowisku akademickim,
c. odpowiedzialność i rola pracownika uczelni.
2. Kluczowe zaburzenia psychiczne zgodnie z międzynarodową klasyfikacją zaburzeń psychicznych i zaburzeń zachowania ICD-10:
a. zaburzenia afektywne (depresyjne, dwubiegunowe),
b. zaburzenia psychotyczne (schizofrenia, urojeniowe),
c. zaburzenia nerwicowe (dysocjacyjne, lękowe),
d. zaburzenia osobowości (m.in. osobowość dyssocjalna, psychopatyczna, narcystyczna, bierno-agresywna, paranoiczna, socjopatyczna),
e. zaburzenia odżywiania,
f. zaburzenia spowodowane używaniem substancji psychoaktywnych (alkohol, narkotyki),
g. zaburzenia zachowania osób dorosłych,
h. odróżnianie zaburzeń psychicznych od agresji i roszczeniowości.
3. Jak komunikować się ze studentami z zaburzeniami psychicznymi:
a. budowanie atmosfery opartej na tolerancji, otwartości, bezpieczeństwie i zaufaniu,
b. wsparcie studenta i informowanie o możliwościach uzyskania specjalistycznej pomocy,
c. technika dialogu wyciszającego i domykającego trudne emocje studenta z zaburzeniem,
d. reagowanie w trudnych sytuacjach.
4. Jak zareagować w sytuacji kontaktu ze studentem zachowującym się w sposób agresywny/roszczeniowy:
a. techniki reagowania na agresję.
5. Podsumowanie szkolenia i konsultacje indywidualne.
a. Zebranie kluczowych zasad komunikowania się i wspierania studentów z zaburzeniami psychicznymi.
Szkolenie zamknięte w siedzibie ASP.
Czas trwania: 8 godz. dydaktycznych.
Grupa uczestników: do 15 osób
Materiały szkoleniowe w formie papierowej zostaną przekazane uczestnikom szkolenia podczas zajęć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6050,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Komunikacja międzypokoleniowa – jak rozmawiać z pokoleniemBB, X, Y i Z?
Celem szkolenia jest doskonalenie ważnej umiejętności efektywnego komunikowania się z osobami z rożnych pokoleń. Szczególna uwaga poświęcona zostanie porozumiewaniu się ze studentami i współpracownikami z pokolenia Y i Z.
1. BB, X, Y i Z – 4 pokolenia w środowisku akademickim:
a. dlaczego czasami trudno jest się porozumieć osobom z różnych pokoleń?
b. cechy, wartości i potrzeby każdego pokolenia,
c. co kształtuje każde pokolenie i jak te różnice przekładają się na zachowanie studentów i współpracowników,
d. jak budować wzajemne zrozumienie i szacunek?
2. Jak pracownik uczelni powinien budować autorytet u studentów i współpracowników z pokolenia BB, X, Y i Z:
a. czego oczekują od pracownika uczelni studenci i współpracownicy z pokolenia BB, X, Y i Z,
b. 3 zasady budowania autorytetu u pokolenia Y i Z,
c. jak zachować się podczas rozmowy z osobami z pokolenia BB, X, Y i Z.
3. Jak rozmawiać z pokoleniem BB, X, Y i Z:
a. używanie języka korzyści dostosowanego do każdego pokolenia,
b. operowanie faktami i konsekwencjami – konstruktywna informacja zwrotna dla pokolenia Y i Z,
c. FUO – jak wprowadzać zmiany w zachowaniu studentów i współpracowników bez wzbudzania negatywnych emocji,
d. 3 kroki docenienia studenta z pokolenia BB, X, Y i Z,
e. 5 najczęściej popełnianych błędów komunikacji z pokoleniem Y i Z.
4. Podsumowanie szkolenia:
a. 5 wskazówek jak porozumiewać się z pokoleniem BB, X, Y i Z,
b. określenie kluczowych punktów zapalnych.
Szkolenie zamknięte w siedzibie ASP.
Czas trwania: 8 godz. dydaktycznych.
Grupa uczestników: do 15 osób
Materiały szkoleniowe w formie papierowej zostaną przekazane uczestnikom szkolenia podczas zajęć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6050,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Kurs języka angielskiego online z polskim lektorem dla 4 osóbIlość osób - dla 4 osób
Dla pracowników ASP
Profil kursu ogólny
Czas trwania: 60 spotkań po 30 min.
Poziom rozmów dostosowany jest do uczestnika, zaprojektowany według indywidualnego planu.
Przed rozpoczęciem kursu test sprawdzający poziom.
Zajęcia zakończone certyfikatem.
Zamawiający dopuszcza możliwość udostępniania materiałów szkoleniowych na stronie, tematy rozmów, słownictwo.
Trener/lektor musi mieć ukończony Egzamin C,E,L,TA lub podobne
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 14400,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - KURS PISANIA WNIOSKÓW UNIJNYCH -1-dniowe warsztaty skutecznego aplikowania o środki europejskieZakres tematyczny:
FUNDUSZE STRUKTURALNE JAKO ŹRÓDŁA FINANSOWANIA PROJEKTÓW
1. Gdzie szukać informacji o źródłach finansowania projektów?
2. Programy ogólnokrajowe i programy regionalne.
SYSTEM INSTYTUCJONALNY WDRAŻANIA I ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI W POLSCE.
1. Instytucja Zarządzająca, Instytucje Pośredniczące, Instytucje Wdrażające.
2. Sposoby naboru i wyboru projektów (konkursowe, pozakonkursowe).
3. Projekty indywidualne, systemowe i konkursowe ANALIZA KWALIFIKOWALNOŚCI WNIOSKODAWCY I PROJEKTU Wybór optymalnego źródła dofinansowania dla planowanego projektu.
GENERATORY WNIOSKÓW I KRAJOWY SYSTEM INFORMATYCZNY - Omówienie zasad pracy w generatorze wniosków na przykładach.
ZASADY KWALIFIKOWALNOŚCI ZADAŃ I WYDATKÓW W PROJEKTACH
1. Kwalifikowalność wydatków w projektach.
2. Zasady finansowania projektu (koszty pośrednie i bezpośrednie, kwalifikowalność, wkład własny).
3. Ograniczenia w finansowaniu - koszty niekwalifikowalne Pomoc publiczna w projektach dla przedsiębiorców.
OPRACOWANIE WNIOSKU O DOFINANSOWANIE PROJEKTU
1. Omówienie formularza wniosku o dofinansowanie projektu inwestycyjnego i szkoleniowego.
2. Załączniki do wniosku o dofinansowanie.
3. Procedury oceny wniosków aplikacyjnych.
4. Wymogi formalne i merytoryczne - kryteria oceny wniosku o dofinansowanie projektu inwestycyjnego.
5. Ćwiczenia opracowanie wybranych części formularza wniosku aplikacyjnego dla wybranego projektu.
PRZYKŁADOWE PROJEKTY FINANSOWANE Z FUNDUSZY STRUKTURALNYCH
1. Projekty infrastrukturalne.
2. Projekty inwestycyjne.
3. Projekty miękkie
Zajęcia w formie stacjonarnej w siedzibie Zamawiającego, W grupie do 5 osób.
Materiały szkoleniowe w formie papierowej zostaną przekazane uczestnikom szkolenia podczas zajęć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 3900,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2198,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6496,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2198,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Stapiński Polish Training & Coaching Institute
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932031520
7.3.3) Ulica: ul. Antoniego Knota 19
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR STAPIŃSKI POLISH TRAINING & COACHING INSTITUTE
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR STAPIŃSKI POLISH TRAINING & COACHING INSTITUTE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2198,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Cienkosz OŚRODEK PSYCHOPROFILAKTYKI NOWA PERSPEKTYWA,CENTRUM PROFILAKTYKI I REEDUKACJI Atelier
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121426900
7.3.3) Ulica: ul. Ignacego Krasickiego 27 lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: McGregor Szkoła Językowa Matthew Payne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 120356570
7.3.3) Ulica: ul. Jagiełły 1
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
McGregor Szkoła Językowa Matthew Payne
jakie przetargi wygrała firma
McGregor Szkoła Językowa Matthew Payne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2190,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRUM ORGANIZACJI SZKOLEŃ I KONFERENCJI SEMPER MAGDALENA WOLNIEWICZ¬KESARIA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301265926
7.3.3) Ulica: ul. Karola Libelta nr 1A/ 2
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa digitalizacji najcenniejszych zbiorów Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Łodzi
- Remont i wyposażenie pomieszczeń budynku D Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. POW 3/5 w Łodzi - etap I
- Obsługa hotelarsko - restauracyjna szkoleń i usługi cateringowe w podziale na zadania
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania
- Usługa przetwarzania danych z sekwencjonowania całogenomowego WGS od poziomu surowych plików FASTQ, w celu identyfikacji wrodzonych wariantów pojedynczych nukleotydów oraz wariantów strukturalnych.
- "Szkolenia dla uczniów i nauczycieli - uczestników projektu pn. "Kształć się w ZSBT"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług doradczych/konsultacyjnych, superwizji oraz coachingu realizowanych w ramach projektu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu
- Świadczenie usług szkoleniowych, animacyjnych oraz konsultacji dla rodzin zastępczych z terenu Małopolski podczas 6-dniowego turnusu terapeutycznego
- Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem z egzaminem UDT
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. ABC Przedsiębiorczości
- Przygotowanie i przeprowadzenie prelekcji podczas konferencji "Innowacje - Pomiary - Akredytacje"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.