Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00464108/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
- 2023/BZP 00474286/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-02
- 2023/BZP 00481432/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oraz montaż wyposaż. budynku SP w Sadowej w zakresie wyposażenia IT w ramach zadania „Budowa Szkoły Podstawowej w Sadowej wraz z poprawą infrastruktury sportowej ” – zad. 2019/06.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomianki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181768394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 115
1.5.2.) Miejscowość: Łomianki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@poczta.lomianki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2023
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oraz montaż wyposaż. budynku SP w Sadowej w zakresie wyposażenia IT w ramach zadania „Budowa Szkoły Podstawowej w Sadowej wraz z poprawą infrastruktury sportowej ” – zad. 2019/06.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bf7e7a5-73f2-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00517918
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00069839/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa oraz montaż wyposażenia budynku SP w Sadowej w zakresie wyposażenia IT w ramach zad.: "Budowa Szkoły Podstawowej w Sadowej wraz z poprawą infrastruktury sportowej" - zad. 2019/06.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464108
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.44.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa oraz montaż wyposażenia budynku Szkoły Podstawowej w Sadowej w zakresie wyposażenia IT, w ramach zadania: „Budowa Szkoły Podstawowej w Sadowej wraz z poprawą infrastruktury sportowej ” – zad. 2019/06 w zakresie pozycji i ilości opisanych poniżej:
B.4.8. Komputer stacjonarny 21
B.4.9. Laptop 16
B.4.11. Monitor interaktywny 12
B.4.13. Serwer 1
B.4.14. Słuchawki komputerowe 20
B.4.15. Drukarka laserowa 1
B.4.16. Niszczarka do dokumentów 1
B.4.17 Monitor interaktywny mobilny 3
B.4.18 Tablet 10
B.4.20 Instalacja multimedialna sali językowej 2
D.4.12. Komputer stacjonarny 3
D.4.13. Laptop 10
D.4.14. Drukarka laserowa 5
D.4.15. Urządzenie wielofunkcyjne drukarka/xero 2
D.4.17. Wieszak na komputer 2
D.4.18. Słuchawki komputerowe 3
D.4.19. Niszczarka do dokumentów 2
F.4.18. Router 1
F.4.19. Przełącznik sieciowy 1
F.4.20. Punkt dostępu WiFi 10
F.4.21. Przełącznik sieciowy POE+ 1
F.4.22. Kontroler sieciowy WiFi 1
F.4.23. Przedłużacz 5m 20
F.4.24. Listwa zasilająca 20
1 Serwer dedykowany pod centralę telefoniczną 1
2 Telefon sekretarsko-dyrektorski 3
3 Telefon podstawowy IP 13
2. W przypadku użytych w dokumentacji nazw lub logotypów materiałów należy rozumieć
je jako przykładowe – o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza
to, że Zamawiający dopuszcza w każdym wypadku użycie materiału równoważnego
pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych,
przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się
w ramach zawartych rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry materiałów i urządzeń.
3. W przypadku zamiaru zastosowania jakichkolwiek rozwiązań lub materiałów równoważnych Wykonawca ma obowiązek opisać je szczegółowo w ofercie oraz wykazać ich równoważność.
4. Zgodnie z pismem (załącznik nr 1 do OPZ) autora opracowania pn. Wyposażenie budynku Szkoły Podstawowej, drugorzędne parametry opisujące wymiary danych urządzeń służą jedynie orientacyjnemu rozmieszczeniu wyposażenia i są podane pomocniczo. Wykonawca podając rozwiązanie równoważne winien uwzględnić czy dane urządzenie mieści się w dedykowanym miejscu wskazanym w dokumentacji projektowej. Parametry kluczowe determinujące prawidłowe funkcjonowanie urządzeń zgodnie z podaną specyfikacją należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego np. przekątna ekranu nie może być mniejsza niż określona w dokumentacji.
5. Na etapie realizacji Umowy, Wykonawca ma obowiązek skoordynować dokładną lokalizację elementów z gniazdami. W przypadku gdy gniazda zostaną wykonane przed dostarczeniem wyposażenia będącego przedmiotem niniejszego opracowania,
oraz wystąpią rozbieżności, należy uzgodnić dalsze postępowanie z Zamawiającym
(ew. weryfikację ilości i lokalizacji poszczególnych elementów wyposażenia).
6. Na etapie realizacji Umowy należy umożliwić Zamawiającemu weryfikację dostarczanego sprzętu i w przypadku stwierdzenia niezgodności, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy
wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.
7. W celu potwierdzenia, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom
lub specyfikacjom technicznym, należy załączyć do dokumentacji powykonawczej wszystkie wymienione w opisie (oraz inne wymagane stosownymi przepisami) certyfikaty. Certyfikaty mają być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Dokumenty te mają być opisane sposób niebudzący wątpliwości do jakiego asortymentu są dedykowane.
8. Jeżeli w dokumentacji lub innym dokumencie stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia użyto znaku towarowego Zamawiający informuje, iż w każdym takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, a znak towarowy został zastosowany w celach informacyjnych.
9. Zamawiający wymaga od wykonawcy dostawy, kompleksowego montażu elementów wyposażenia oraz utylizacji śmieci powstałych podczas realizacji zamówienia (np. opakowań). Od wykonawcy wymaga się również weryfikacji oraz ewentualnego rozszerzenia zamówienia o brakujące elementy. Ewentualne zmiany wymagają uzgodnienia z Zamawiającym.
10. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie obiektu, aby potwierdzić możliwość wniesienia poszczególnych elementów wyposażenia, weryfikacji możliwości usytuowania wyposażenia (np. z uwagi na ew. zmiany na budowie w stosunku do projektu). Ew. wynikające z wizji lokalnej uwagi obowiązany jest niezwłocznie zgłosić Zamawiającemu, w celu ew. aktualizacji niektórych pozycji niniejszego opracowania.
11. Wszelką dokumentację elementów wyposażenia (gwarancyjną, instrukcje obsługi, itd.) Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu w zwartej formie
(np. w oznaczonych segregatorach), na koniec realizacji usługi.
12. Wykonanie dokumentacji powykonawczej dla całości przedmiotu zamówienia.
13. Wykonawca udzieli min. 2-letniej gwarancji dotyczącej dostarczonego wyposażenia.
14. W przypadku gdy sprzęt lub urządzenie wymusza przeprowadzenie specjalistycznej obsługi serwisowej, Wykonawca zapewni w okresie udzielonej gwarancji takie świadczenie.
16. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30191400-8 - Niszczarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30213200-7 - Komputer tablet
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30232100-5 - Drukarki i plotery
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
31224810-3 - Przedłużacze
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32550000-3 - Sprzęt telefoniczny
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniuINNE PRZETARGI Z ŁOMIANEK
- Remont pomieszczeń w oddziałach przedszkolnych Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dąbrowie Leśnej oraz Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym.
- Przebudowa boiska sportowego Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach realizowane w ramach zadania inwestycyjnego 2022/12 pn.: Modernizacja obiektów sportowych typu "Orlik".
więcej: przetargi w Łomiankach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego
- Dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania Microsoft 365 lub oprogramowania równoważnego
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla Jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Zakup FortiMail-200F wraz z roczną licencją Enterprise Bundle - wymiana w ramach TradeUP z urządzenia FML200E"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
więcej: Niszczarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.