eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › MODERNIZACJA MOSTU KOLEJARZY W CIĄGU UL. MOSTOWEJ W ŻAGANIU - ETAP I



Ogłoszenie z dnia 2022-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA MOSTU KOLEJARZY W CIĄGU UL. MOSTOWEJ W ŻAGANIU - ETAP I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Słowiański 17

1.5.2.) Miejscowość: Żagań

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 684771040

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.zagan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urzadmiasta.zagan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA MOSTU KOLEJARZY W CIĄGU UL. MOSTOWEJ W ŻAGANIU - ETAP I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69101189-5f70-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00517881

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031292/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 MODERNIZACJA MOSTU KOLEJARZY W CIĄGU UL. MOSTOWEJ W ŻAGANIU -- ETAP I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430211/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja Mostu Kolejarzy w ciągu ul. Mostowej w Żaganiu” – etap I . Zamówienie obejmuje swoim zakresem:
1) wymiana uszkodzonych elementów kładki na przęśle nr 1,
2) skucie uszkodzonych elementów niszy podłożyskowej na przyczółku nr 1 i naprawa w technologii monolitycznej,
3) wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego
4) remont balustrady stalowej,
5) remont bitumiczno - drewnianego pomostu kładki (ze względu na niedopuszczalne obecnie ze względów na niebezpieczeństwo pożaru połączenie drewna i bitumu z użyciem innych materiałów),
6) konserwacja łożysk,
7) remont elementów wspornikowych wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym,
8) prace konserwacyjne.
Uwaga! Nie przewiduje się robót w obrębie rzeki, nie przewiduje się przekładania sieci. Etap I obejmuje roboty budowlane wyłącznie na przęśle nr 1 .

4.3. Kolorystykę kładki należy ustalić z inwestorem i LWKZ na podstawie prób kolorystycznych i warunków zamieszczonych w decyzji.
Teren na którym będą wykonywane roboty należy uporządkować. Drzewa i roślinność występującą w pobliżu kładki należy zabezpieczyć na czas robót zgodnie z decyzją Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Wszystkie wymagania dotyczące wbudowywanych materiałów zawierają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.
Zabrania się składowania materiałów w korycie rzeki.
Wszystkie prace powinny być wykonywane z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP.
Po zakończeniu prac budowlanych teren budowy należy doprowadzić do pierwotnego stanu.

4.4. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową z wynagrodzeniem ryczałtowym, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości obmiarowej robót ujętych w projekcie w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia.
Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających
z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie ryczałtowej.
Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne roboty zapewniające wykonanie przedmiotu zamówienia.

4.5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu gdzie mają być wykonywane roboty oraz aby uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy.
4.6. Inne dodatkowe informacje do opisu przedmiotu zamówienia :
1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowych części zamówienia;
2) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie te części zamówienia oraz o ile są mu znane to podał nazwy tych podwykonawców;
3) Zamawiający nie udziela zamówienia w częściach. Zamawiający nie dopuszcza
możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający, po przeprowadzeniu analizy
przedmiotu zamówienia pod kątem technologii oraz wzajemnego oddziaływania
poszczególnych robót budowlanych uznał, że nie ma możliwości podziału
zamówienia na części – zarówno na zasadzie ilościowej, jak i jakościowej. Wszystkie
roboty budowlane wzajemnie na siebie oddziałują, wpływając na trwałość elementów
konstrukcyjnych oraz wrażliwość na działanie czynników zewnętrznych. Realizacja
prac przez jednego wykonawcę pozwoli objąć całość zadania rękojmią/ gwarancją na
jednakowych zasadach, przez jeden podmiot. Jest to o tyle istotne, że elementy robót
będą ze sobą funkcjonalnie powiązane, co mogłoby być źródłem konfliktów
dotyczących zakresu odpowiedzialności za ewentualne wady ujawnione w okresie
rękojmi/ gwarancji. W ocenie zamawiającego podział zamówienia na części może
spowodować naruszenie dyscypliny finansów publicznych poprzez wydatkowanie
środków w sposób nie gwarantujący uzyskania lepszych efektów w stosunku do
poniesionych nakładów. W przypadku tego zamówienia, optymalnym rozwiązaniem,
służącym osiągnięciu zamierzonego celu jest udzielenie jednego zamówienia
obejmującego cały zakres roboty budowlanej. W związku z powyższym Zamawiający
nie dokonał podziału zamówienia na części;
4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej;
5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia na podstawie art. 214
ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45221113-7 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Technicznych DANTECH daniel Chmiel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 978051589

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 20

7.3.4) Miejscowość: Żagań

7.3.5) Kod pocztowy: 68-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.