Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00401588/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
- 2024/BZP 00427904/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-24
- 2024/BZP 00432744/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00452657/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT KONSTRUKCJI DREWNIANEJ POMOSTU B PRZY UL. SIELSKIEJ 38 W OLSZTYNIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280563559
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żołnierska 13a
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-558
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 519566302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@osir.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.olsztyn.eu/#/offer/f2fd06ef-51d7-421d-afd0-0b1b309a36251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT KONSTRUKCJI DREWNIANEJ POMOSTU B PRZY UL. SIELSKIEJ 38 W OLSZTYNIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4eb01e73-7411-4177-9daf-a52ea4408135
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517869
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045550/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 REMONT KONSTRUKCJI DREWNIANEJ POMOSTU B PRZY ULICY SIELSKIEJ 38 W OLSZTYNIE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401588
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.171.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie remontu konstrukcji drewnianej wraz z wymianą barierek pomostu pływającego, oznaczonego jako pomost B, znajdującego się na terenie Centrum Żeglarstwa Wodnego i Lodowego w Olsztynie przy ul. Sielskiej 38.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Roboty przygotowawcze i zabezpieczające;
2) Roboty demontażowe elementów wyposażenia, np. drabinki , tabliczki, słupki, oprawy świetlnie, cumy;
3) Roboty budowlane:
a) Demontaż i wymiana podkonstrukcji drewnianej pomostu z montażem na istniejących kotwach pływaków betonowych bez zmiany układu konstrukcyjnego.
b) Demontaż i wymiana deskowania pomostu bez zmiany układu konstrukcyjnego (dla pkt 1) i 2) należy zastosować do wymiany drewno klasy I zabezpieczone ciśnieniowo).
c) Montaże elementów wyposażenia w ilości i jakości odtwarzającej istniejące zastosowanie
(np. wieszaki koła ratunkowego i tabliczki informacyjne, drabinki i knagi pomostowe cumownicze). Konieczność zabezpieczenia elementów przed czynnikami zewnętrznymi i działaniem wody.
d) Demontaż i wymiana barierki.
e) Demontaż i ponowny montaż sieci instalacji elektrycznych w zakresie niezbędnym do zrealizowania zadania podstawowego.
3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie ,,Opis przedmiotu zamówienia”
– załącznik nr 1 do SWZ oraz w przedmiarze robót (załącznik do opz). Dołączony przez zamawiającego przedmiar jest elementem pomocniczym do wyceny robót.
4. Przeznaczony do remontu pomost stanowi część przestrzeni publicznej, zlokalizowanej przy brzegu jeziora. Podczas kalkulacji ceny oferty należy uwzględnić ten fakt podczas doboru materiałów, które powinny zapewniać najwyższą jakość oraz gwarantować zachowanie właściwości fizycznych oraz mechanicznych przez okres udzielonej gwarancji.
5. W przypadku materiałów lub produktów wymienionych w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, wskazanie takie należy traktować jako przykładowe.
Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 99 ust. 5 pzp zastosowanie materiałów lub produktów równoważnych jakościowo i funkcjonalnie (o parametrach równoważnych lub wyższych). W przypadku zaoferowania materiałów lub produktów równoważnych przez wykonawcę jest on zobowiązany jednoznacznie wykazać,
że oferowane przez niego równoważne materiały lub produkty spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykonawca przed zastosowaniem wyrobu/montażem urządzenia każdorazowo powinien uzyskać akceptację zamawiającego. W przypadku odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
6. Zamawiający informuje, że tam, gdzie zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
7. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 5 lat. Okres rękojmi za wady będzie równy okresowi udzielonej gwarancji.
8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
9. Zamawiający nie będzie badał czy zachodzą wobec Podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby podstawy wykluczenia wskazane w niniejszej SWZ.
10. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i wymaga złożenia oferty zgodnej z przedmiotem zamówienia.
12. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia pracowników w oparciu o umowę o pracę w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań, w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) osób wykonujących czynności wskazane w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45242110-9 - Budowa obiektów do wodowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45248400-1 - Roboty budowlane w zakresie przystani
44191000-5 - Różne drewniane materiały budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489707,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 753621,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489707,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.H.U. DAREX Dariusz Koczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9181890188
7.3.3) Ulica: Obsza
7.3.4) Miejscowość: Obsza
7.3.5) Kod pocztowy: 23-413
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.P.H.U. "DAREX" Dariusz Koczyński
jakie przetargi wygrała firma
F.P.H.U. "DAREX" Dariusz Koczyński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 489707,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Strony ustalają następujące terminy wykonania przedmiotu zamówienia:
a) rozpoczęcie robót: nie później niż 3 dni robocze od przekazania terenu budowy;
b) zakończenie realizacji zamówienia: w terminie najpóźniej 60 dni kalendarzowych od daty przekazania wykonawcy terenu budowy.
2. Termin rozpoczęcia robót nastąpi w uzgodnieniu z zamawiającym, po dokonaniu odpowiednich zgłoszeń.
3. Rozpoczęcie prac nastąpi nie wcześniej niż 15.09.2024 r., nie później jednak niż 30.09.2024 r.,
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa znaków drogowych i urządzeń BRD do Obwodów Drogowych w RDW Olecko w latach 2025-2026 - II postępowanie
- Dostawa nawozów do ZD IHAR-PIB w Bartążku
- Usługa cateringowa na potrzeby Gali Wolontariatu
- Promocja Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie podczas rozgrywek piłki siatkowej mężczyzn "PlusLiga" w sezonie 2025-2026.
- Dostosowanie pionowych i poziomych ciągów komunikacyjnych do wymogów przeciwpożarowych w budynku biura Warmińsko-Mazurskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Olsztynie, przy ul. Artyleryjskiej 3B.
- Sukcesywne dostawy olejów silnikowych, przekładniowych i hydraulicznych oraz płynów chłodzących, hamulcowych i eksploatacyjnych do pojazdów samochodowych, motocykli, quadów i łodzi.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lublińcu z podziałem na 2 zadania
- "Poprawa dostępności do edukacji szkolnej w Mieście i Gminie Buk. Szkoła podstawowa, ul. Szkolna 64, 64-320 Dakowy Suche
- Ekopracownia pod chmurką w ZS Centrum Kształcenia Rolniczego im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Nakle Śląskim - Zieleniec - ETAP I
- Budowa trzech kontenerowych sal edukacyjnych w Zespole Szkół Nr 2 Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Mikołowie przy ul. Pokoju 4a
- Rewitalizacja terenów zielonych na terenie Muzeum Woli przy ul. Srebrnej Etap I
- Modernizacja wewnętrznej instalacji wodnej w CDR w Brwinowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.