Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00427483/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku gminnego w Chąśnie Drugim 44A
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHĄŚNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147886
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 55
1.5.2.) Miejscowość: Chąśno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-413
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 8381423
1.5.8.) Numer faksu: 46 8381423
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminachasno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachasno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f34b756-84ef-46db-a742-2d2805bbf1001.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku gminnego w Chąśnie Drugim 44A2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f34b756-84ef-46db-a742-2d2805bbf100
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00517854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029287/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Utworzenie żłobka w Gminie Chąśno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 pn. Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029 współfinansowanego z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00427483
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RPG.271.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Modernizacja budynku gminnego w Chąśnie Drugim 44A”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację trzech zadań stanowiących jedno zamówienie:
2.1. Zadanie Nr 1 – „Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Żłobku Gminnym w Chąśnie Drugim 44A”. Zakres zadania obejmuje w szczególności:
- przebudowę części budynku administracyjnego ze zmianą sposobu użytkowania na żłobek, w tym m.in.:
• rozbiórkę ścian
• rozbiórkę posadzek
• wykucie otworów okiennych i drzwiowych
• wykonanie instalacji wod. – kan.
• wykonanie instalacji c.o.
• wykonanie instalacji elektrycznej
• montaż wentylacji mechanicznej
- remont dachu budynku administracyjnego, w tym m.in.:
• rozbiórkę istniejącego pokrycia dachu z płyt azbesto-cementowych i ich utylizacja
• rozbiórkę istniejących obróbek blacharskich
• wykonanie nowego pokrycia dachu z blachodachówki
• wykonanie nowych obróbek blacharskich
- budowę tarasu przy żłobku
- budowę placu zabaw wraz z ogrodzeniem
- budowę dojścia do placu zabaw
- budowę instalacji gazowej wewnętrznej i zbiornikowej ze zbiornikiem naziemnym 4850 litrów
- budowę zbiornika na nieczystości ciekłe
- utwardzenie części działki
- wykonanie opaski wokół budynku
- wykonanie ogrodzenia panelowego z bramą i furtką
- roboty uzupełniające i wykończeniowe
Uwaga: Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia wskazanego w poz. 377-385 Przedmiaru robót dla Zadania Nr 1 – Załącznika Nr 11 do SWZ. Zamówienie nie obejmuje dostawy zabawek.
2.2. Zadanie Nr 2 – „Termomodernizacja budynku żłobka w ramach zadania Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Żłobku Gminnym w Chąśnie Drugim 44A”. Zakres zadania obejmuje w szczególności:
- docieplenie ścian zewnętrznych budynku
- docieplenie stropu II kondygnacji
- zabezpieczenie warstwy izolacji termicznej cienkowarstwowym tynkiem
- remont kominów ponad dachem
- wymianę obróbek blacharskich i wszystkich parapetów zewnętrznych budynku
- montaż opraw oświetleniowych
- montaż instalacji fotowoltaicznej zewnętrznej wraz z magazynem energii
- wykonanie ogrodzenia paneli fotowoltaicznych
- wykonanie instalacji elektrycznej od instalacji fotowoltaicznej do rozdzielnicy głównej
- roboty uzupełniające i wykończeniowe
2.3. Zadanie Nr 3 – „Remont pomieszczeń w budynku gminnym w Chąśnie Drugim 44A”. Zakres zadania obejmuje w szczególności:
- roboty rozbiórkowe i demontażowe, w tym m.in.:
• demontaż drzwi z ościeżnicami i okien
• demontaż elementów instalacji elektrycznej (opraw, wyłączników i gniazd, oprawy do ponownego montażu, montaż nowych wyłączników i gniazd)
• demontaż grzejników wraz z obudowami z przeznaczeniem do ponownego montażu
• skucie glazury ze ścian
• skucie posadzki w sanitariatach
• rozbiórkę ścian działowych
• poszerzenie otworów drzwiowych
• demontaż kratek wentylacyjnych
• zeskrobanie i zmycie starej farby
• demontaż balustrady
• demontaż kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej w sanitariatach
• zeskrobanie lamperii
• demontaż boazerii
• wywóz i utylizacja gruzu
- roboty budowlane, w tym m.in.:
• wykonanie posadzek i podłóg
• budowę nowych ścian działowych
• tynkowanie ścian istniejących i projektowanych
• montaż stolarki drzwiowej i okiennej
• cyklinowanie i malowanie parkietu
- roboty sanitarne, w tym m.in.:
• montaż instalacji wody zimnej
• montaż instalacji wody ciepłej
• wykonanie kanalizacji sanitarnej
• wykonanie instalacji c.o.
- roboty elektryczne, w tym m.in.:
• wykonanie instalacji elektrycznej zewnętrznej - WLZ od RG do TE.1
• wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z oświetleniem
• montaż instalacji odgromowej
• montaż instalacji sieci RTV TV-SAT
• wykonanie instalacji sieci LAN
- roboty wykończeniowe i montażowe, w tym m.in.:
• wyrównanie i uzupełnienie ubytków i bruzd powierzchni ściennych
• ułożenie glazury
• malowanie
• ułożenie gresu i wykładzin
• wykończenie schodów prowadzących na 1 piętro glazurą
• montaż balustrady
• montaż parapetów wewnętrznych PCV
• montaż armatury sanitarnej
• montaż wyposażenia stałego: akcesoriów instalacji wentylacji, instalacji elektrycznej, armaturę sanitarną, luster ściennych
• montaż kratek wentylacyjnych
- roboty uzupełniające i wykończeniowe
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
3.1. Zapewnienie obsługi geodezyjnej inwestycji, w tym sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
3.2. Przeprowadzenie wymaganych badań, prób i sprawdzeń.
3.3. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, w tym skompletowanie i uzyskanie dokumentów odbiorowych w zakresie wymaganym art. 57 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2025 r., poz. 418 ze zm.) – dot. Zadania Nr 1.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do SWZ:
4.1. Załącznik Nr 10 do SWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej: „STWiORB”), z zastrzeżeniem, iż w sytuacji gdy postanowienia umowy określają sposób prowadzenia robót lub odbiorów lub rozliczenia robót w sposób odmienny od STWiORB, wiążące są zapisy umowy,
4.2. Załącznik Nr 11 do SWZ - Przedmiary robót
4.3. Załącznik Nr 12 do SWZ - Dokumentacja projektowa
5. Gwarancja:
1) Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i wbudowane materiały wynosi min. 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego oraz stanowi kryterium oceny ofert.
2) Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny).
3) Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w § 11 Projektu umowy – Załączniku Nr 5 do SWZ.
6. Źródła finansowania:
6.1. Zadanie Nr 1: Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn.: „Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH + wskaźnik – (A61G)", Europejski Fundusz Społeczny Plus w ramach priorytetu II pn.: „Opieka nad dziećmi i równowaga między życiem prywatnym i zawodowym w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027" oraz Program rozwoju opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029* , a także środki własne Gminy Chąśno
*) Umowa Nr 61/KPO/G/2025 z dnia 20 maja 2025 roku
6.2. Zadanie Nr 2 i Nr 3: środki własne Gminy Chąśno.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45262522-6 - Roboty murarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45432210-9 - Wykładanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
09332000-5 - Instalacje słoneczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2858127,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2939328,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2858127,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. TOM-BUD Tomasz Kuza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341161085
7.3.4) Miejscowość: Bednary Kolonia 58
7.3.5) Kod pocztowy: 99-416
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2858127,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Zakup wyposażenia do Szkoły w Strzeszkowicach Dużych
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





