Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00506133/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
- 2024/BZP 00516576/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-25
- 2024/BZP 00622179/01 - Wynik z dnia 2024-11-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przegląd systemów wentylacji w tunelu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świnoujście -
1.2.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810504943
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wybrzeże Władysława IV 12
1.4.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.4.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdmiz.swi.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zegluga.swi.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
transport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517838
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-09-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00506133
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Informacje ogólne
Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE
Zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): tak
Przedmiotowe zamówienie jest odpowiednie również dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP).
Warunki zamówienia:
Wykonanie zamówienia musi odbywać się w ramach programów zatrudnienia chronionego: Nie
Fakturowanie elektroniczne: Dozwolone
Stosowane będą zlecenia elektroniczne: tak
Stosowane będą płatności elektroniczne: tak
Informacje o terminach odwołania: Odwołanie wnosi się w terminie: 1) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, 2) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w ppkt 1).
Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Numer rejestracyjny: 5262239325
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
Kraj: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Telefon: +48224587801
Adres strony internetowej: https://www.gov.pl/web/uzp/kontakt2
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/odwolanie-do-krajowej-izby-odwolawczej/UZP
Role tej organizacji:
Organ odwoławczy
Po zmianie:
Informacje ogólne
Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE
Zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): tak
Przedmiotowe zamówienie jest odpowiednie również dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP).
Warunki zamówienia:
Wykonanie zamówienia musi odbywać się w ramach programów zatrudnienia chronionego: Nie
Fakturowanie elektroniczne: Dozwolone
Stosowane będą zlecenia elektroniczne: tak
Stosowane będą płatności elektroniczne: tak
Informacje o terminach odwołania: Odwołanie wnosi się w terminie: 1) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, 2) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w ppkt 1).
Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Numer rejestracyjny: 5262239325
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
Kraj: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Telefon: +48224587801
Adres strony internetowej: https://www.gov.pl/web/uzp/kontakt2
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/odwolanie-do-krajowej-izby-odwolawczej/UZP
Role tej organizacji:
Organ odwoławczy
-Miejsce realizacji zamówienia:
Miejscowość: Świnoujście
Podpodział krajowy (NUTS): Szczeciński (PL428)
Kraj: Polska
Szacowany okres obowiązywania: 30 Dzień
Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie elektronicznej, tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ zgodnie z SWZ.
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- "Dostawy produktów garmażeryjnych do Jednostek Oświatowych obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych Gminy Miasto Świnoujście w Świnoujściu z podziałem na części"
- "Dostawy ryb do Jednostek Oświatowych obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych Gminy Miasto Świnoujście w Świnoujściu z podziałem na części"
- "Zakup i dostawa 500 sztuk fabrycznie nowych łóżek składanych z grubym materacem"
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz środków pielęgnacyjnych
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla ZOD FREGATA sp. z o. o.
- Dostawy mrożonek do Jednostek Oświatowych obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych Gminy Miasto Świnoujście w Świnoujściu z podziałem na części
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, wdrożenie i uruchomienie Oprogramowania systemowego dla Gminy Międzyrzecz w ramach projektu "Rozwój i rozbudowa e-administracji w samorządach MOF - Gmina Międzyrzecz"
- "Przeprowadzenie cyklu szkoleń w STREFIE Radom, Płock, Gostynin - TZA, TSR"
- Dostawa, wdrożenie, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług dla Gminy Godziszów w ramach projektu "E-usługi w Gminach Partnerstwa - Zielona Brama Roztocza
- Serwisowanie i konserwacja urządzeń i instalacji branży sanitarnej na obiekcie węzeł komunikacyjny Rondo Kaponiera w Poznaniu
- Organizacja i przeprowadzenie jednego trzydniowego szkolenia z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej
- Dostawa sprzętu do backupu kopii kopii zapasowej dla Urzędu Gminy w Obrowie, sprzętu do backupu kopii zapasowej dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie wraz z licencją
więcej: Kontrola systemu wentylacji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





