Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00452760/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
''Świadczenie usług opiekuńczych od 01.01.2023r. do 30.06.2023r. na rzecz świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005811714
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 18
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Ruda
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mops.nowaruda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mops.nowaruda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mops.nowaruda1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
''Świadczenie usług opiekuńczych od 01.01.2023r. do 30.06.2023r. na rzecz świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb378ec5-6a7a-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00517796
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452760/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.K.360.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych od 01.01.2023r. do 30.06.2023r. na rzecz świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, którym Zamawiający przyznał te usługi decyzją administracyjną, w ich miejscu zamieszkania na terenie miasta Nowa Ruda.
2. Przy świadczeniu usług opiekuńczych mają zastosowanie w szczególności przepisy ustawy z dnia 12 marca 2004r o pomocy społecznej ( (Dziennik Ustaw z roku 2020 poz. 1876 ze zm.),
3. Zakres usług opiekuńczych uzależniony jest od potrzeb, stanu zdrowia oraz sytuacji rodzinnej usługobiorcy. Obejmuje pomoc w zaspokojeniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację chorego jako wspieranie procesu leczenia oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284988,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356898,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284988,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Noworudzkie Centrum Geriatryczne „SENIOR” S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851636593
7.3.3) Ulica: ul. Kłodzka 31
7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda
7.3.5) Kod pocztowy: 57-402
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOWORUDZKIE CENTRUM GERIATRYCZNE "SENIOR" S.C.
jakie przetargi wygrała firma
NOWORUDZKIE CENTRUM GERIATRYCZNE "SENIOR" S.C.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284988,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Termomodernizacja i wymiana źródła ciepła w Szkole Podstawowej w Bożkowie
- "Odbudowa mostu przy ul. Stara Droga (ul. Świdnicka 116); Odbudowa mostu ul. Stara Droga 101; Odbudowa mostu ul. Cicha 32 , Odbudowa mostu ul. Cicha 34 (powódź wrzesień 2024)"
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH / SUO DLA 31 OSÓB STARSZYCH, POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY ADAMÓWKA W OKRESIE OD 01.06.2025 R. DO 30.09.2027 R.
- Asystent seniora - część VII
- Asystent seniora - część VI
- Asystent seniora - część V
- Asystent seniora - część IV
- Asystent seniora - część III
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.