eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Modernizacja Systemu Ostrzegania i Alarmowania Miasta Poznań



Ogłoszenie z dnia 2023-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Systemu Ostrzegania i Alarmowania Miasta Poznań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Systemu Ostrzegania i Alarmowania Miasta Poznań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb1b2d6b-4595-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00517774

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029431/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 Modernizacja Systemu Ostrzegania i Alarmowania Miasta Poznań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371115

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.76.2023.MR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1)Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) opracowanie dokumentacji projektowej (projektu budowlanego
i wykonawczego) dla przedmiotu zamówienia, zwanej dalej Projektem,
jej uzgodnienie oraz uzyskanie stosownych zezwoleń na jej realizację,
na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (załącznik nr 1 do umowy),
b) budowę na podstawie opracowanego i uzgodnionego Projektu przyłączy transmisyjnych i zasilających do Punktów Alarmowych (PA) w lokalizacjach wskazanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym,
c) montaż, uruchomienie i konfigurację dostarczonej przez Zamawiającego nowej syreny DSE dedykowanej dla danej lokalizacji oraz pozostałych urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia,
d) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część I: Skrzyżowanie ulic Dzięgielowej i Naramowickiej;
3) Zamawiający wymaga zapewnienia minimum 24- miesięcznego okresu gwarancji
na całość przedmiotu zamówienia, liczonego od daty podpisania protokołu odbioru ostatecznego danej części.
4) Zamawiający wymaga reakcji Wykonawcy na zgłoszenie wystąpienia awarii/wady/usterki maksymalnie w ciągu 24 godzin.
5) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został
we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ, w szczególności
w załączniku nr 1 do umowy – Programie Funkcjonalno-Użytkowym dla danej części.
6) Zamówienie realizowane będzie w formule zaprojektuj i wybuduj.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45222300-2 - Roboty inżynieryjne na instalacjach bezpieczeństwa

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) opracowanie dokumentacji projektowej (projektu budowlanego
i wykonawczego) dla przedmiotu zamówienia, zwanej dalej Projektem,
jej uzgodnienie oraz uzyskanie stosownych zezwoleń na jej realizację,
na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (załącznik nr 1 do umowy),
b) budowę na podstawie opracowanego i uzgodnionego Projektu przyłączy transmisyjnych i zasilających do Punktów Alarmowych (PA) w lokalizacjach wskazanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym,
c) montaż, uruchomienie i konfigurację dostarczonej przez Zamawiającego nowej syreny DSE dedykowanej dla danej lokalizacji oraz pozostałych urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia,
d) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część II: Plac zabaw pomiędzy ulicami Horacego i Owidiusza;
3) Zamawiający wymaga zapewnienia minimum 24- miesięcznego okresu gwarancji
na całość przedmiotu zamówienia, liczonego od daty podpisania protokołu odbioru ostatecznego danej części.
4) Zamawiający wymaga reakcji Wykonawcy na zgłoszenie wystąpienia awarii/wady/usterki maksymalnie w ciągu 24 godzin.
5) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został
we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ, w szczególności
w załączniku nr 1 do umowy – Programie Funkcjonalno-Użytkowym dla danej części.
6) Zamówienie realizowane będzie w formule zaprojektuj i wybuduj.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45222300-2 - Roboty inżynieryjne na instalacjach bezpieczeństwa

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) opracowanie dokumentacji projektowej (projektu budowlanego
i wykonawczego) dla przedmiotu zamówienia, zwanej dalej Projektem,
jej uzgodnienie oraz uzyskanie stosownych zezwoleń na jej realizację,
na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (załącznik nr 1 do umowy),
b) budowę na podstawie opracowanego i uzgodnionego Projektu przyłączy transmisyjnych i zasilających do Punktów Alarmowych (PA) w lokalizacjach wskazanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym,
c) montaż, uruchomienie i konfigurację dostarczonej przez Zamawiającego nowej syreny DSE dedykowanej dla danej lokalizacji oraz pozostałych urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia,
d) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część III: Rondo Księdza Antoniego Sroki;
3) Zamawiający wymaga zapewnienia minimum 24- miesięcznego okresu gwarancji
na całość przedmiotu zamówienia, liczonego od daty podpisania protokołu odbioru ostatecznego danej części.
4) Zamawiający wymaga reakcji Wykonawcy na zgłoszenie wystąpienia awarii/wady/usterki maksymalnie w ciągu 24 godzin.
5) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został
we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ, w szczególności
w załączniku nr 1 do umowy – Programie Funkcjonalno-Użytkowym dla danej części.
6) Zamówienie realizowane będzie w formule zaprojektuj i wybuduj.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45222300-2 - Roboty inżynieryjne na instalacjach bezpieczeństwa

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 75000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) opracowanie dokumentacji projektowej (projektu budowlanego
i wykonawczego) dla przedmiotu zamówienia, zwanej dalej Projektem,
jej uzgodnienie oraz uzyskanie stosownych zezwoleń na jej realizację,
na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (załącznik nr 1 do umowy),
b) budowę na podstawie opracowanego i uzgodnionego Projektu przyłączy transmisyjnych i zasilających do Punktów Alarmowych (PA) w lokalizacjach wskazanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym,
c) montaż, uruchomienie i konfigurację dostarczonej przez Zamawiającego nowej syreny DSE dedykowanej dla danej lokalizacji oraz pozostałych urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia,
d) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część IV: Rondo Józefa Czapskiego:
3) Zamawiający wymaga zapewnienia minimum 24- miesięcznego okresu gwarancji
na całość przedmiotu zamówienia, liczonego od daty podpisania protokołu odbioru ostatecznego danej części.
4) Zamawiający wymaga reakcji Wykonawcy na zgłoszenie wystąpienia awarii/wady/usterki maksymalnie w ciągu 24 godzin.
5) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został
we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ, w szczególności
w załączniku nr 1 do umowy – Programie Funkcjonalno-Użytkowym dla danej części.
6) Zamówienie realizowane będzie w formule zaprojektuj i wybuduj.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45222300-2 - Roboty inżynieryjne na instalacjach bezpieczeństwa

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77982,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77982,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77982,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRUM INFORMATYKI "ZETO" S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 050071679

7.3.3) Ulica: Skorupska 9

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-048

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zamawiający dopuszcza zlecenie części Przedmiotu zamówienia następującym podwykonawcom:
1. YAGI- FRYSKA Sławomir Fryska w zakresie:
Wykonania w ramach niniejszego zamówienia montażu, uruchomienia i konfiguracji PA oraz pozostałych urządzeń niezbędnych do wykonania Przedmiotu zamówienia. Zintegrowanie programowe lub sprzętowe urządzeń.
2. AWOTEL Andrzej Wołodźko w zakresie:
wykonania w ramach niniejszego zamówienia prac projektowych i instalacyjnych w zakresie budowy infrastruktury teletechnicznej i elektrycznej.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77982,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84870,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRUM INFORMATYKI "ZETO" S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 050071679

7.3.3) Ulica: Skorupska 9

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-048

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zamawiający dopuszcza zlecenie części Przedmiotu zamówienia następującym podwykonawcom:
1. YAGI- FRYSKA Sławomir Fryska w zakresie:
Wykonania w ramach niniejszego zamówienia montażu, uruchomienia i konfiguracji PA oraz pozostałych urządzeń niezbędnych do wykonania Przedmiotu zamówienia. Zintegrowanie programowe lub sprzętowe urządzeń.
2. AWOTEL Andrzej Wołodźko w zakresie:
wykonania w ramach niniejszego zamówienia prac projektowych i instalacyjnych w zakresie budowy infrastruktury teletechnicznej i elektrycznej.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84870,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66666,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66666,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66666,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRUM INFORMATYKI "ZETO" S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 050071679

7.3.3) Ulica: Skorupska 9

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-048

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zamawiający dopuszcza zlecenie części Przedmiotu zamówienia następującym podwykonawcom:
1. YAGI- FRYSKA Sławomir Fryska w zakresie:
Wykonania w ramach niniejszego zamówienia montażu, uruchomienia i konfiguracji PA oraz pozostałych urządzeń niezbędnych do wykonania Przedmiotu zamówienia. Zintegrowanie programowe lub sprzętowe urządzeń.
2. AWOTEL Andrzej Wołodźko w zakresie:
wykonania w ramach niniejszego zamówienia prac projektowych i instalacyjnych w zakresie budowy infrastruktury teletechnicznej i elektrycznej.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66666,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109593,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109593,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109593,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRUM INFORMATYKI "ZETO" S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 050071679

7.3.3) Ulica: Skorupska 9

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-048

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zamawiający dopuszcza zlecenie części Przedmiotu zamówienia następującym podwykonawcom:
1. YAGI- FRYSKA Sławomir Fryska w zakresie:
Wykonania w ramach niniejszego zamówienia montażu, uruchomienia i konfiguracji PA oraz pozostałych urządzeń niezbędnych do wykonania Przedmiotu zamówienia. Zintegrowanie programowe lub sprzętowe urządzeń.
2. AWOTEL Andrzej Wołodźko w zakresie:
wykonania w ramach niniejszego zamówienia prac projektowych i instalacyjnych w zakresie budowy infrastruktury teletechnicznej i elektrycznej.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109593,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.