eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZagórzeZakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Zagórzu w roku szkolnym 2025/2026



Ogłoszenie z dnia 2025-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Zagórzu w roku szkolnym 2025/2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE W ZAGÓRZU

1.3.) Oddział zamawiającego: PRZEDSZKOLE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121309264

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ŻELATOWA 8

1.5.2.) Miejscowość: Zagórze

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-555

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: (32)6231995

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pszagorze@babice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorze.schoolpage.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db135509-10be-4fca-b9b6-8060964540ff

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Zagórzu w roku szkolnym 2025/2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db135509-10be-4fca-b9b6-8060964540ff

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00517723

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00097324/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Zagórzu w roku zkolnym 2025/2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362463

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1.1.2025.PSZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Zagórzu w roku szkolnym 2025/2026.

Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE, DROBIOWE, WĘDLINY

BOCZEK WĘDZONY, KL I BEZ ŻEBEREK kg 25
DRAMSTIKI kg 150
FILET Z INDYKA BEZ SKÓRY I KOŚCI kg 136
FILET Z KURCZAKA BEZ SKÓRY I KOŚCI I PRZEBARWIEŃ kg 93
KABANOS WIEPRZOWY kg 45
KIEŁBASA CIENKA Z DUŻĄ ZAWARTOŚCIĄ MIĘSA (pow. 83% mięsa) kg 66
KIEŁBASA DROBIOWA Z DUŻĄ ZAWARTOŚCIĄ MIĘSA kg 38
KIEŁBASA LISIECKA kg 25
KURA ROSOŁOWA kg 50
10. KURCZAK bez uszkodz. mechanicznych, bez miejsc przekrwionych, min. 2kg, kl.I kg 190
ŁOPATKA WIEPRZOWA BEZ KOŚCI kg 20
MIĘSO SZYNKA KL I ORZECH kg 380
PARÓWKA CIENKA Z SZYNKI MIN 90% MIĘSA op 310
PASZTET PIECZONY Z DUŻĄ ZAWARTOŚCIĄ MIĘSA kg 15
POLĘDWICZKI WIEPRZOWE kg 75
SCHAB B/K kg 85
SZYNKA DROBIOWA Z FILETA kg 84
SZYNKA WIEPRZOWA kg 20

• Mięso najwyższej jakości, świeże, niemrożone, nierozmrażane, o barwie i zapachu charakterystycznych dla danego rodzaju, jędrne, elastyczne, pochodzące z produkcji krajowej.
• Wędliny najwyższej jakości, świeże, osłony ściśle przylegające do farszu, o czystej, suchej powierzchni i charakterystycznym dla danego asortymentu zapachu i wyglądzie.
• Wędliny powinny być pakowane w atmosferze chronionej.
• Barwa mięsa wieprzowego świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, mięso powinno być soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu, dopuszczana niewielka naturalna ilość okrywy tłuszczowej.
• W przypadku mięs tłustych np. karczek oraz błon np. schab b/k. Wędliny, szynki i kiełbasy – zawartość mięsa min. 70 %, wytwarzane bez MOM, smak i zapach charakterystyczny.
• Dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw, konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa.
• Termin przydatności produktów do spożycia ma być nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy do Zamawiającego dla wędlin i kiełbas oraz 5 dni dla mięsa świeżego.
• Mięso drobiowe nie może być pakowane próżniowo.
• Barwa mięsa drobiowego świeżego powinna być bladoróżowa, mięso powinno być soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15113000-3 - Wieprzowina

15111100-0 - Wołowina

15131130-5 - Wędliny

15131135-0 - Wędliny drobiowe

15131500-0 - Produkty drobiowe

15131400-9 - Produkty wieprzowe

15112000-6 - Drób

15112100-7 - Świeży drób

4.5.5.) Wartość części: 37000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Zagórzu w roku szkolnym 2025/2026.

CZĘŚĆ 2: NABIAŁ

Jogurt grecki 400 g szt. 350
Jogurt naturalny kubek 370 g szt. 410
Jogurt owocowy – kubeczek zawierający owoce lub sok naturalny i kultury bakterii probiotycznych 100 g szt. 710
Margaryna 250 g szt. 25
Masło roślinne 250 g op 15
Masło zawartość tłuszczu minimum 82% 200 g szt. 1050
Mleczko smakowe 200 ml szt. 1610
Mleko 2 % UHT 1 litr szt. 2600
Napój owsiany 1000 ml szt. 60
Paluszki serowe 84 g op 255
Ser Gouda kostka 350 g szt. 60
Ser Mozzarella 150 g op 62
Ser Mozzarella kostka 250 g szt 60
Ser żółty pełnotłusty o zaw. tłuszczu min. 25%, typu gouda w plastrach 500 g kg 210
Serek homogenizowany smakowy - kubeczek, waniliowy lub owocowy 100 g szt. 865
Serek Marscapone 500 g op 65
Serek ziarnisty /wiejski 200 g szt. 240
Śmietana 18 % gęsta 400 g szt. 156
Śmietana 18% 500 g szt. 155
Śmietana słodka 36% 1000 ml szt. 20
Twaróg półtłusty 1000 g kg 350


• Produkty mleczarskie cechować ma świeżość, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty.
• Termin przydatności produktów do spożycia ma być nie krótszy niż 14 dni od dnia dostawy do Zamawiającego dla produktów: twarogi, kefir maślanka, nie krótszy niż 21 dni od daty dostawy dla następujących produktów: masło, jogurty, śmietany, sery żółte, serki twarogowe do smarowania, pozostałe sery oraz nie krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy dla następujących produktów: mleko krowie, mleko sojowe, ser topiony, masło klarowane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15530000-2 - Masło

4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Zagórzu w roku szkolnym 2025/2026.

Część 3: WARZYWA I OWOCE

Ananas świeży szt. 48
Arbuz kg 58
Banan dł.ok.18-20 cm, bez brązowych plam i zmian mikrobiologicznych
kg 378
Borówka amerykańska pakowana po 300g op 77
Brzoskwinia kg 77
Burak czerwony (korzeń) kg 193
Buraki suszone op 90
Cebula kg 95
Cukinia kg 23
Cytryny kg 85
Czosnek główka szt. 60
Gruszka kg 185
Jabłka krajowe, klasy I kg 890
Jarmuż szt. 10
Kapusta biała (główka) kg 15
Kapusta czerwona kg 45
Kapusta kiszona (bez dodatku octu) woreczek 1 kg kg 105
Kapusta pekińska główka szt. 45
Khaki szt. 15
Kiełki rzodkiewki op 25
Kiwi kg 234
Koperek zielony – pęczek duży (pakowany po 10 szt.) szt. 25
Mandarynki kg 251
Marchew korzeń kg 290
Nektarynka kg 40
Ogórek kiszony (bez dodatku octu) woreczek 500g kg 450
Ogórek zielony kg 232
Papryka czerwona kg 165
Pieczarki kg 15
Pietruszka korzeń kg 110
Pietruszka zielona - pęczek duży (pakowany po 10 szt.) szt. 23
Pomarańcze kg 193
Pomidor malinowy kg 101
Pomidorek koktajlowy pakowany po 500g kg 30
Por szt. 262
Rzodkiewka (pęczek) szt. 222
Sałata zielona główka szt. 195
Seler korzeń kg 110
Szczypiorek (pęczek) szt. 72
Szpinak op 20
Śliwka kg 68
Śliwka suszona op 78
Truskawka świeża kg 27
Winogrono ciemne kg. 50
Winogrono jasne bez pestek kg 88
Ziemniaki krajowe kl. I kg 2105

• Owoce i warzywa wszystkie klasy pierwszej – powinny być świeże, nie zwiędnięte, bez uszkodzeń zewnętrznych.
• Owoce i warzywa cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danego gatunku, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, wolne od oznak więdnięcia, wyschnięcia, gnicia.
• Warzywa nie powinny być zaparzone, zamarznięte, zapleśniałe.
• Warzywa korzenne – korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam.
• Ziemniaki – powinny być zdrowe, kształtne, suche, czyste bez ziemi, piasku,
nieuszkodzone, jednolitej odmiany, kształt owalny.
• Warzywa liściaste – bez plam, uszkodzeń.
• Owoce – skóra gładka, miąższ soczysty, bez jakichkolwiek oznak nieświeżości i zepsucia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa

03212100-1 - Ziemniaki

03221000-6 - Warzywa

03222000-3 - Owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Zagórzu w roku szkolnym 2025/2026.

Część 4: MROŻONKI, RYBY
Brokuły mrożone 2,5 kg op 80
Dynia 2,5 kg op 15
Fasolka szparagowa żółta cięta mrożona 2,5 kg op 15
Filet rybny z miruny 6,8 kg op 35
Filet z dorsza bez skóry 6,8 kg op 15
Frytki 2,5 kg op 16
Groszek mrożony 2,5 kg op 6
Jagoda2,5 kg op 8
Jeżyna 2,5 kg op 8
Kalafior mrożony 2,5 kg op 55
Malina 2,5 kg op 8
Mango 2,5 kg op 5
Marchewka mini mrożona 2,5 kg op 30
Marchewka mrożona kostka 2,5 kg op 15
Mieszanka kompotowa (owocowa) mrożona 2,5 kg op 79
Mieszanka warzywna -warzywka na patelnie 2,5 kg op 20
Papryka mrożona kolorowa 2,5 kg op 10
Szpinak 400 g op 15
Truskawki mrożone 2,5 kg op 56
Uszka z kapustą i grzybami 2,5kg op 2
Uszka z mięsem 2,5kg op 8
Wiśnia 2,5 kg op 3

• Owoce i warzywa mrożone najwyższej jakości, pierwszego gatunku, o kształcie i barwie
charakterystycznej dla produktu wyjściowego, sypkie, niezbrylone.
• Mrożone warzywa i owoce będą w odpowiedni sposób zamrożone, nie będą nosić oznak rozmrożenia i ponownego zamrożenia (poszczególne warzywa i owoce są w worku luźne, nie stanowią jednej zmrożonej bryły – za wyjątkiem szpinaku rozdrobnionego, który jest mrożony w formie bryły lub jako małe zmielone kulki-bryły).
• Mrożonki będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy towaru do Zamawiającego.
• Ryby mrożone – bez glazury, zapach smak świeży, po odmrożeniu nie rozpadają się.
• Mrożone filety i inne produkty rybne mrożone mają być mrożone metodą SHP lub IQF.
• Termin przydatności do spożycia świeżych oraz wędzonych ryb ma być nie krótszy niż 5 dni od daty dostawy do Zamawiającego, a w przypadku produktów mrożonych –nie krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331170-9 - Warzywa mrożone

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.5.5.) Wartość części: 19500,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Zagórzu w roku szkolnym 2025/2026.

Część 5: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE

Ananas puszka 565 gr szt. 63
Andrut mały 100 gr szt. 217
Barszcz czerwony koncentrat 300 ml szt. 24
Biszkopty okrągłe 120 gr op 40
Brzoskwinia puszka 820 gr szt. 117
Budyń z cukrem 40 gr szt. 190
Chia nasiona 1000 gr kg 2
Chrupki bananowe 15 gr szt. 425
Chrupki kukurydziane (paluchy) 50 gr op 248
Chrupsy owocowe 18 gr op 70
Ciastko owsiane typu Belvita 300 gr szt. 250
Cukier biały kryształ 1000 gr kg 160
Cukier brązowy 1000 gr szt. 10
Cukier waniliowy 16 gr szt. 88
Cynamon 20 gr szt. 20
Czekoladka 100 gr szt. 210
Czosnek granulowany 20 gr szt. 150
Dynia pestki łuskane 100 gr szt. 17
Dżem 100% 210 gr szt. 225
Fasola biała 1000 gr kg 25
Filet rybny z makreli w oleju konserwa 160 gr szt. 59
Filet rybny z makreli w pomidorach z papryką konserwa 160 gr szt. 88
Galaretka owocowa 75 gr szt. 255
Groch łuskany, pozbawiony łuski, połówki 500 gr szt. 48
Groszek konserwowy w puszce 400 gr szt. 20
Groszek ptysiowy 125 gr szt. 150
Grysik kasza manna 500 gr szt. 68
Herbata czarna granulowana typu Lipton 100 gr szt. 50
Herbata ekspresowa w saszetkach Lipton 100 szt. x 1,3g op 84
Herbata owocowa z suszu owocowego w saszetkach 20 szt. x 2g op 287
Herbatniki 100 gr op 15
Humus w słoiczku 180 gr szt. 150
Kakao Extra ciemne z wiatrakiem 150 gr szt. 50
Kasza bulgur 1000 gr kg 40
Kasza jęczmienna wiejska 1000 gr kg 80
Kawa zbożowa instant 150 gr szt. 58
Ketchup łagodny 480 gr szt. 45
Kinder jajko 20 gr szt. 540
Kisiel owocowy 77 gr szt. 200
Krem z gorczycy w słoiczku 200 gr szt. 14
Kukurydza konserwowa 400 gr szt. 45
Kuskus w pudełku 300 op 8
Liść laurowy 20 gr szt. 40
Lizak pakowany po 100 szt. 12 gr op 4
Lubczyk 20 gr szt. 70
Majeranek 20 gr szt. 30
Majonez 170 ml szt. 77
Maka ziemniaczana 1000 gr kg 22
Makaro kokardka 400 gr szt. 97
Makaron drobny 400 gr szt. 120
Makaron fale 400 gr szt. 54
Makaron kolanka 500 gr szt. 84
Makaron łazanki 400 gr szt. 72
Makaron nitki mąka pszenna 250 gr szt. 40
Makaron pełnoziarnisty 400 gr szt. 52
Makaron pióra 400 gr szt. 90
Makaron spaghetti 400 gr szt. 244
Makaron świderki 400 gr szt. 110
Makaron wstążka 400 gr szt. 18
Makaron zacierka 250 gr szt. 20
Mąka pszenna typu 450-550 1000 gr kg 380
Migdały 100 gr szt. 48
Miód wielokwiatowy 1200 g op 165
Morela suszona 200 gr szt. 160
Mus owocowy w tubce do wyciskania 100 gr szt. 1890
Musztarda łagodna 175 gr szt. 3
Nutella 230 gr szt. 33
Ocet winny jabłkowy 500 ml szt. 32
Olej rzepakowy 100 % 1000 ml szt. 220
Olejek do ciasta cytrynowy 9 ml szt. 50
Oliwa 500 ml szt. 28
Oliwka zielona bez pestki w słoiku 290 gr szt. 45
Oregano 20 gr szt. 10
Orzech nerkowca 100 gr szt. 30
Orzech włoski 100 gr szt. 55
Papryka słodka mielona 20 gr szt. 80
Pasztet drobiowy w słoiczku 180 gr szt. 24
Pieczywo lekkie pszenne 110 gr op 41
Pieprz mielony 20 gr szt. 153
Płatki kukurydziane typu Nestle 600 gr szt 65
Płatki owsiane błyskawiczne 500 gr szt. 38
Płatki ryżowe 250 gr szt. 33
Pomidor bez skóry w puszce 400 gr szt. 18
Pomidor suszony słoik 270 gr szt. 56
Powidła śliwkowe 290 gr szt. 51
Precel pszenny Max 1 kg op 32
Proszek do pieczenia 18 gr szt. 29
Przecier pomidorowy 190 gr szt. 305
Przyprawa warzywna do potraw naturalna bez glutaminianu sodu 300g szt. 28
Rodzynki 200 gr szt. 48
Rurka waflowa pusta 1 kg op 7
Ryż 1000 gr kg 33
Ryż biały paraboliczny w pudełku 400 gr op 144
Ryż brązowy w pudełku 400 gr op 144
Słonecznik łuskany 100 gr szt. 15
Soczek mały z rurką 200 ml szt. 600
Soczewica 1000 gr kg 91
Sok Kubuś 100% duży 850 ml szt. 91
Sok Kubuś 100% mały 300 ml szt. 1358
Sok pomarańczowy 100 % 1000 ml szt. 85
Sól morska o niskiej zawartości sodu 1000g szt. 110
Syrop klonowy 250 ml szt. 13
Wafitki ryżowe 45 gr szt. 185
Wafle ryżowe krążki typu Sonko 130 gr szt. 125
Wafle ryżowe w polewie owocowej 24 gr szt. 180
Wafle zbożowo-ryżowe duże (talerzyki) 70 gr szt. 52
Woda Junior niegazowana 330 ml szt. 554
Woda lekko gazowana 500 ml szt. 80
Woda naturalnie gazowa na nisko nasycona 600 ml szt. 80
Woda niegazowana 5 l 5000 ml szt. 55
Woda niegazowana certyfikowana, źródlana typu „Mama i ja” 1500 ml szt. 3300
Ziele angielskie 20 gr szt. 35
Zioła prowansalskie 20 gr szt. 10
Żurawina 100 gr szt. 36

• Każdy oferowany artykuł powinien być oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwa środka spożywczego, nazwa producenta, wykaz składników występujących w środku spożywczym, termin przydatności do spożycia.
• Produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego.
• Makarony mają być sporządzone z najwyższej jakości mąki durum, po ugotowaniu makaron nie skleja się, jest twardy i sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor.
• Przyprawy – zapach świeży po otwarciu produktów, bez oznak spleśnienia, grudek.
• Fasola, groch – nasiona nie powinny być zbutwiałe, spleśniałe.
• Produkty sypkie, takie jak ryż, kasze – mają być najwyższej jakości, po ugotowaniu nie sklejać się.
• Produkty z puszek bez pleśni, mętnej konsystencji.
• Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego (bez konieczności używania otwieracza mechanicznego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne

15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze

15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.5.) Wartość części: 89500,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Zagórzu w roku szkolnym 2025/2026.


CZĘŚĆ 6: PIECZYWO

Bułeczka hamburgerowa 50g szt. 400
Bułka pszenna 60g szt. 480
Bułka tarta z bułek 500g kg 70
Bułka żytnia 75g szt. 420
Chałka 350g szt. 40
Chleb orkiszowy 350g szt. 210
Chleb zwykły krojony 900g szt. 820
Chleb żytni ze słonecznikiem 1000g szt. 440
Drożdże 1000g kg 40
Weka pszenna 300g szt. 370
Zakwas chlebowy /żurek 500ml szt. 240

• Dostarczane pieczywo nie może być mrożone ani rozmrażane.
• Pieczywo nie może być wypiekane z ciasta mrożonego.
• Pieczywo świeże, wyprodukowane w nie wcześniej niż 6 godzin od planowanej dostawy do Zamawiającego, niegumiaste, miękkie, chrupiące, wyprodukowane z najwyższej jakości składników, bez śladów wody i wilgoci.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 14000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Zagórzu w roku szkolnym 2025/2026.

Część 7: JAJA

Jaja świeże L – kl.I szt. 3650

• Jaja świeże, czyste, które nie mają uszkodzonej skorupki.
• Jaja konsumpcyjne muszą być oznakowane weterynaryjnym numerem zakładu produkcyjnego. Jaja w dniu dostawy do Zamawiającego nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 5000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39267,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39267,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39267,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.P. WOŁOCH ARTYKUŁY SPOŻYWCZE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6590000670

7.3.3) Ulica: Krótka 5

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-200

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39267,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-01 do 2026-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38177,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49036,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38177,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7220002329

7.3.3) Ulica: Ludowa 122

7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38177,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-01 do 2026-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38558,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58686,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38558,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MGM SPÓŁKA Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130267336

7.3.3) Ulica: Winnica 17

7.3.4) Miejscowość: Nawojowa Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 32-065

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38558,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-01 do 2026-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18385,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26362,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18385,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Pordukcji Spożywczej "AMBI" M. Karkut i Wspólnicy Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262786341

7.3.3) Ulica: Składowa 11

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18385,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-01 do 2026-06-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69986,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69986,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69986,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MGM SPÓŁKA Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130267336

7.3.3) Ulica: Winnica 17

7.3.4) Miejscowość: Nawojowa Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 32-065

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69986,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-01 do 2026-06-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Oferta nr 1 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz.U. z 2024 roku poz. 1320 z późn.zm.), z uwagi na fakt ,że Wykonawca nie złożył oferty pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3358,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3640,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3358,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MGM SPÓŁKA Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130267336

7.3.3) Ulica: Winnica 17

7.3.4) Miejscowość: Nawojowa Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 32-065

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3358,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-01 do 2026-06-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia: od 01.09.2025 r. do 30.06.2026 r. plus dyżur wakacyjny przedszkola (4 tygodnie w miesiącu lipcu lub sierpniu) lub do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.