eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GołuchówZapewnienie ciągłości zaopatrzenia w wodę poprzez budowę awaryjnych ujęć wody i lokalnych studni w miejscowości Kuchary.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zapewnienie ciągłości zaopatrzenia w wodę poprzez budowę awaryjnych ujęć wody i lokalnych studni w miejscowości Kuchary.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gołuchów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855340

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Gołuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-322

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@goluchow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goluchow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aaaa02a7-7cd8-49f5-80d7-0cd2d6cbec22

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie ciągłości zaopatrzenia w wodę poprzez budowę awaryjnych ujęć wody i lokalnych studni w miejscowości Kuchary.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aaaa02a7-7cd8-49f5-80d7-0cd2d6cbec22

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00517657

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029347/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Zapewnienie ciągłości zaopatrzenia w wodę poprzez budowę awaryjnych ujęć wody i lokalnych studni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00480752

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie otworu hydrogeologicznego nr 2 na działce nr 217/2 w miejscowości Kuchary, gmina Gołuchów, w celu ujęcia wód podziemnych z poziomu neogeńskiego (miocen) i rozpoznania warunków hydrogeologicznych na potrzeby eksploatacji wód podziemnych.
1) ZAKRES ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:
a) Wykonanie otworu hydrogeologicznego do głębokości ok. 94,0 m p.p.t.
b) Wiercenie otworu metodą okrętno-udarową „na sucho”, w osłonie kolumn rur wiertniczych: Ø 508 mm, Ø 457 mm, Ø 406 mm (pozostawiana w otworze do głębokości ~80,0 m), Ø 355 mm (tymczasowa, podciągana i usuwana)
c) Zabudowę kolumny filtrowej z rur PVC Ø DZ 195 mm, typ KV, gwintowanych, z atestem do kontaktu z wodą pitną (DIN 4925), w konfiguracji:
 Część czynna filtra: 7,0 m (6,0 + 1,0 m)
 Rura podfiltrowa: 3,0 m
 Rura międzyfiltrowa: 2,0 m
 Rura nadfiltrowa: 13,0 m
d) Wykonanie obsypki filtracyjnej (żwir) wokół kolumny filtrowej o frakcji 0,4 – 0,8 mm, z jednoczesnym podciąganiem rur Ø 355 mm do głębokości ok. 71,0 m.
e) Pompowanie pomiarowe celem oceny wydajności i parametrów hydrogeologicznych.
f) Demontaż kolumn rur Ø 355 mm, Ø 457 mm i Ø 508 mm po zakończeniu obsypki i pompowania.
g) Uszczelnienie przestrzeni pierścieniowej pomiędzy rurą Ø 406 mm (pozostawioną w otworze) a górotworem przy użyciu materiału iłowego (np. wetronit, compactonit) – w celu Ochrony ujęcia przed migracją zanieczyszczeń z powierzchni oraz zachowania separacji przewierconych poziomów wodonośnych
h) Dokumentację geologiczną otworu (w tym dziennik wiercenia, profil geologiczny, dane z pompowania próbnego).
2) Wszystkie materiały użyte do budowy ujęcia muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty, w szczególności rury filtrowe PVC muszą być dopuszczone do kontaktu z wodą pitną (norma DIN 4925).
3) Wymagania dotyczące prowadzenia prac:
a) Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z:
- zatwierdzonym projektem robót geologicznych,
- ustawą Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U. z 2024 r., poz. 1290 ze zm.)
- obowiązującymi rozporządzeniami wykonawczymi,
- zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami BHP
4) Wymagania dotyczące personelu:
Prace geologiczne powinny być wykonywane, dozorowane i kierowane tylko przez osoby które posiadają kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze.

Ponadto zgodnie z art. 81 Prawa geologicznego i górniczego, zamiar wykonywania robót geologicznych należy zgłosić najpóźniej na 14 dni przed zamierzonym terminem ich rozpoczęcia, Staroście Pleszewskiemu, Wójtowi Gminy Gołuchów, natomiast o poborze próbek w wyniku robót geologicznych, w terminie 14 dni przed zamierzonym poborem tych próbek, należy zawiadomić Starostę Pleszewskiego.

Szczegółowy opis zamówienia określa dokumentacja projektowa robót geologicznych. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, gdy cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia to: 630.000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację inwestycji do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.