eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączZamówienie na dostawę symulatora maszyn leśnych do Zespołu Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu w ramach projektu pn. "Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych (...)



Ogłoszenie z dnia 2025-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zamówienie na dostawę symulatora maszyn leśnych do Zespołu Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu w ramach projektu pn. „Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 41 41 600

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 41 41 700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@nowosadecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1182776

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamówienie na dostawę symulatora maszyn leśnych do Zespołu Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu w ramach projektu pn. „Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0122ff24-a3ab-45a8-8f8f-b75e3338bfb2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00517505

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035195/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.15 Dostawa symulatora maszyn leśnych do Zespołu Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu w ramach projektu pn.: „Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych Powiatu Nowosądeckiego (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych Powiatu Nowosądeckiego prowadzących kształcenie zawodowe poprzez zakup sprzętu i wyposażenia, przebudowę i dostosowanie budynków szkół do potrzeb osób z niepełnosprawnościami”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027 (...)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.29.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 252000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę wskazanego poniżej sprzętu, tj.:
1) Fabrycznie nowy, nieużywany symulator operacyjny maszyn leśnych typu harwester i forwarder (pełno stanowiskowy, stacjonarny) - sztuk: 1, w skład którego wchodzą:
a) Urządzenia sterownicze: drążki kontrolne (typu joystick) z podłokietnikami – analogiczne jak w prawdziwym harwesterze/forwarderze zamocowane tak jak w przypadku rzeczywistej maszyny na bokach fotela operatora,
b) Ergonomiczny fotel operatora – analogiczny jak siedzenie w prawdziwym harwesterze/forwarderze,
c) Dźwignia przyspiesznika zamontowana fabrycznie w podłodze platformy symulatora – tak jak w rzeczywistej maszynie typu forwarder/harwester,
d) System zmiany kierunku jazdy za pomocą przełącznika, umieszczonego fabrycznie w panelu sterowania podłokietnika,
e) Platforma wyposażona w kółka (na której musi być umieszczony symulator), umożliwiająca bezproblemowe przemieszczanie urządzenia (platforma stała – nieruchoma),
f) Panele z elementami, które obsługuje się rękoma, muszą być przymocowane do fotela operatora – tak jak w rzeczywistej maszynie harwester/forwarder,
g) 3 ekrany LED – LCD (do systemu projekcji), każdy minimum 50’’, tworzące panoramę wraz z goglami obsługującymi VR (virtualreality),
h) Monitor o przekątnej min. 15” z uchwytem służącym do obsługi systemu TimberMaps.
2) Nowy, kompletny system szkolenia obsługi harwestera i forwardera z oprogramowaniem w języku polskim i angielskim, spełniającym następujące wymagania:
a) Oprogramowanie powinno pozwalać na symulację systemu komputerowego prawdziwej maszyny;
b) Oprogramowanie musi zawierać różne scenariusze (minimum 80) oraz symulacje różnych warunków pracy i terenu, w tym:
• ćwiczenia z zakresu pracy żurawiem forwardera,
• ćwiczenia z załadunku i rozładunku różnych sortymentów,
• ćwiczenia z obsługi żurawia i głowicy harwestera - różne poziomy zaawansowania,
• praca w drzewostanach rębnych jedno- i wielogatunkowych,
• praca w drzewostanach trzebieżowych;
c) Oprogramowanie powinno mieć możliwość zapisywania, przechowywania i ponownego uruchamiania sesji wielu użytkowników;
d) Oprogramowanie musi umożliwiać symulację obsługi (kierowania) maszyną, posługiwanie się żurawiem, głowicą harwestera, chwytaka forwardera, przemieszczania się po powierzchni itp.;
e) Oprogramowanie musi zawierać system do metodycznej nauki maszynowego pozyskiwania drewna obejmujący:
• możliwość tworzenia kryteriów minimalnych do zaliczenia ćwiczeń,
• możliwość oceny poszczególnych elementów pracy operatora (czas pracy, wydajność pracy, jej optymalizacja, poprawność wykonanych zadań itp.),
• możliwość tworzenia zestawów ćwiczeń i zadań dla operatorów,
• możliwość edycji terenu i tworzenia własnego środowiska pracy,
• możliwość automatycznej oceny ćwiczeń wykonywanych przez operatorów,
• możliwość automatycznego sporządzania raportu zawierającego wyniki oceny ćwiczeń wykonywanych przez operatorów;
f) Oprogramowanie symulatora musi umożliwić przećwiczenie najnowszych dostępnych interfejsów takich jak Mapy, które są używane w obecnie produkowanych modelach maszyn harwester/forwarder.
Na dostarczony sprzęt zamawiający wymaga minimum 24 – miesięcznego okresu gwarancji jakości.
(Uwaga: okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt XIII ppkt 4 SWZ).
Dostarczony sprzęt musi być nowy, nieuszkodzony, pełnowartościowy, nie może być towarem powystawowym, musi spełniać wymogi techniczne i ilościowe określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ , nie może być: używany, uszkodzony mechanicznie, posiadać wad. Wymaga się, aby dostarczony sprzęt był kompletny i po zainstalowaniu gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów.
Miejsce dostawy: siedziba Zespołu Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu, ul. Daszyńskiego 15, 33-340 Stary Sącz
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
We wszystkich pozycjach powyższego opisu, w których występuje znak towarowy, patent, pochodzenie, nazwa własna towaru lub jego producenta, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, norma, zamawiający dopuszcza możliwość dostawy produktów równoważnych, tj. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego czy pochodzenia.
Maksymalny termin wykonania całości zamówienia - dostawy i montażu symulatora maszyn leśnych typu harwester i forwarder wraz z licencjonowanym oprogramowaniem wynosi do 105 dni od dnia zawarcia umowy z wybranym wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34150000-3 - Symulatory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34152000-7 - Symulatory szkoleniowe

38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245896,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245896,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FOREX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300397940

7.3.3) Ulica: ul. Partnerska 12

7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska

7.3.5) Kod pocztowy: 62-010

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245896,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.