eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna DąbrówkaZagospodarowanie odpadów z terenu gminy Czarna Dąbrówka w 2026 roku w oparciu o instalację



Ogłoszenie z dnia 2025-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie odpadów z terenu gminy Czarna Dąbrówka w 2026 roku w oparciu o instalację

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNA DĄBRÓWKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 5

1.5.2.) Miejscowość: Czarna Dąbrówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-116

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czarnadabrowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnadabrowka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8d390472-b46d-4459-94a1-9684491e4ba7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie odpadów z terenu gminy Czarna Dąbrówka w 2026 roku w oparciu o instalację

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d390472-b46d-4459-94a1-9684491e4ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00517491

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036894/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zagospodarowanie odpadów z terenu gminy Czarna Dąbrówka w 2026 roku w oparciu o instalację

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00442277

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA.271.25.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 714419,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zagospodarowaniu odpadów komunalnych zebranych z terenu Gminy Czarna Dąbrówka w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
2) Zagospodarowanie dotyczy takich odpadów jak:
a) Odpady komunalne zebrane z nieruchomości zamieszkałych zlokalizowanych na terenie gminy Czarna Dąbrówka przewidziane do przekazania do instalacji przetwarzania odpadów.
b) Odpady komunalne przewidziane do zebrania w PSZOK funkcjonującym na terenie gminy Czarna Dąbrówka
c) odpady (o kodzie 20 03 01), zebrane z miejsc ogólnodostępnych zlokalizowanych na terenie gminy Czarna Dąbrówka przewidziane do przekazania do instalacji przetwarzania odpadów
3) Wskazaną ilość odpadów komunalnych należy traktować jako wielkość szacunkową, uśrednioną, wyliczoną wg zebranych ilości z poprzednich 12 miesięcy
(od dnia 01.07.2024 r. do dnia 30.06.2025 r. powiększoną o 5%), podaną w celu skalkulowania ceny oferty.
4) Zamawiający przewiduje że w związku z wejściem w życie systemu kaucyjnego, nastąpi zmniejszenie, w roku 2026 następujących frakcji odpadów komunalnych:
a) butelki jednorazowego użytku z tworzyw sztucznych na napoje o pojemności do trzech litrów, włącznie z ich zakrętkami i wieczkami z tworzyw sztucznych, z wyłączeniem szklanych lub metalowych butelek na napoje, których zakrętki i wieczka są wykonane z tworzyw sztucznych,
b) puszki metalowe o pojemności do jednego litra,
c) butelki szklane wielokrotnego użytku o pojemności do półtora litra.
5) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) przyjęcie oraz unieszkodliwienie i zagospodarowanie we własnym zakresie odpadów komunalnych wskazanych w pkt. 2, celem realizacji usługi objętej przedmiotem zamówienia;
b) każdorazowe ważenie odpadów dostarczanych przez podmiot dostarczający odpady;
c) wykonanie przedmiotu umowy, profesjonalnie, z należytą starannością, z wykorzystaniem specjalistycznych środków technicznych i wykwalifikowanej kadry, przy zachowaniu wymogów wynikających z decyzji administracyjnych w zakresie zagospodarowania odpadami komunalnymi;
d) przetwarzanie odpadów komunalnych, a w szczególności ich sortowanie, kompostowanie i stabilizację biologiczną w sposób pozwalający na maksymalne odzyskanie odpadów z frakcji podlegającym ponownemu użyciu i odzyskaniu, w celu realizacji obowiązku związanego z osiągnięciem odpowiednich poziomów recyklingu przez zamawiającego;
e) sporządzanie i przekazywanie zamawiającemu zestawień przekazanych i przyjętych odpadów, po każdym zakończonym miesiącu realizacji umowy – w formie protokołu, w terminie 7 dni. Zestawienie powinno zawierać: kod, rodzaj i ilość odpadów odebranych z terenu Gminy Czarna Dąbrówka;
f) udokumentowanie Zamawiającemu czy i w jaki sposób odpady pochodzące z terenu Gminy Czarna Dąbrówka zostały przetworzone, poddane recyklingowi, przygotowane do ponownego użycia lub poddane odzyskowi. Zamawiający w każdym czasie, może wezwać wykonawcę do okazania dokumentów sporządzonych na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania;
g) kontrolowanie pojazdów dowożących odpady z terenu Gminy Czarna Dąbrówka, w szczególności w zakresie zgodności rodzaju odpadów dostarczanych;
h) informowanie zamawiającego o wszystkich nieprawidłowościach bądź też problemach przy realizacji umowy;
i) współdziałanie z zamawiającym we wszelkich postępowaniach, które mogą być prowadzone przy udziale zamawiającego w związku z realizacją obowiązków wynikających z niniejszej umowy, a w szczególności jest zobowiązany do:
• udzielenia wszelkich wyjaśnień,
• przedkładania wszelkich dokumentów,
• zajmowania stanowiska,
w terminie wskazanym przez Gminę.
6) Szczegółowy opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia określają: niniejsza SWZ, projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 836487,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 836487,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 836487,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELWOZ ECO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891050774

7.3.3) Ulica: Słupska 2

7.3.4) Miejscowość: Sierakowice

7.3.5) Kod pocztowy: 83-340

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 836487,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2026-01-01 do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.