eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Konserwacja muzealiów w ramach projektu pn. "Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim - perły architektury gotyckiej w Polsce - III etap"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja muzealiów w ramach projektu pn. „Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim - perły architektury gotyckiej w Polsce - III etap”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510989163

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-074

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 527 9596

1.5.8.) Numer faksu: +48 89 527 9596

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.olsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,105591,f57411ddef93adbdd34f2548e670b9aa.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja muzealiów w ramach projektu pn. „Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim - perły architektury gotyckiej w Polsce - III etap”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43ceac7a-5625-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00517480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040654/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Konserwacja zabytków ruchomych, księgozbiorów, materiałów archiwalnych, muzealiów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416475/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.370.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 524899,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) część 1 - Konserwacja zabytkowych organów piszczałkowych MW/26/1/LW:
a) zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełną konserwację obiektu muzealnego uwzględniającą jego indywidualny charakter, walory artystyczne i znaczenie historyczne. Działania konserwatorskie podjęte przez Wykonawcę powinny zahamować dalsze pogarszanie stanu obiektu, a także przywrócić mu właściwe walory brzmieniowe (z ok poł. XVIII wieku) i estetyczne, przy zachowaniu oryginalności przedmiotu konserwacji i pozwolić im na bezpieczne eksponowanie i użytkowanie przez Zamawiającego. Zakres zamówienie obejmuje następujących działania:
- przeprowadzenie właściwej konserwacji zabytku w szczególności z zachowaniem konstrukcji i stylistyki wykonawczej zgodnej z rozwiązaniami technicznymi, stylistyką muzyczną, cechami stylistycznymi epoki oraz parametrami technicznymi instrumentu historycznego
- przywrócenie właściwego brzmienia instrumentowi poprzez konserwację elementów oryginalnych, rekonstrukcję elementów niezachowanych oraz intonację i strojenie piszczałek,
- instrument po konserwacji należy wyregulować, zintonować i nastroić oraz przedłożyć dokument potwierdzający wykonanie tych czynności,
- wykonanie i przekazanie Zamawiającemu na własność dokumentacji konserwatorskiej (tj. z przeprowadzonych prac konserwatorskich) zgodnej z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zapisów załącznika nr 4 wzór/projekt umowy,
- Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych,
- Wykonawca pokrywa koszty zapakowania ubezpieczenie na czas transportu oraz transport instrumentu do miejsca jego montażu w siedzibie Zamawiającego,
- wybrany wykonawca po podpisaniu umowy, a przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia, dokona badania i pomiaru akustycznego wnętrza pomieszczania, w którym zostaną zamontowane organy, w celu dobrania najbardziej optymalnych szczegółowych rozwiązań technicznych, które zapewnią równomierne wybrzmienie instrumentu w całej przestrzeni pomieszczenia; zakres i forma tego badania zostanie ustalone z zamawiającym.
b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do SWZ - program prac konserwatorskich dla części 1,

4.5.3.) Główny kod CPV: 50860000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instrumentów muzycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37311300-4 - Organy muzyczne

92312250-8 - Usługi świadczone przez indywidualnych artystów

98396000-5 - Usługi strojenia instrumentów

92521220-7 - Usługi ochrony eksponatów

4.5.5.) Wartość części: 380000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) część 2 - Konserwacja zabytkowego prospektu organowego MW/26/2/LW:
a) przedmiotem zamówienia jest konserwacja i restauracja obiektu muzealnego. Celem prowadzonych prac jest powstrzymanie degradacji obiektu, zabezpieczenie i utrwalenie oryginalnej substancji zabytku ze szczególnym uwzględnieniem jego indywidualnego charakteru i znaczenia historycznego oraz przywrócenie mu walorów artystycznych i ekspozycyjnych. Zmówienie obejmuje następujące działania:
- pełną konserwację i restaurację obiektu
- opracowanie i przekazanie Zamawiającemu na własność dokumentacji konserwatorskiej z przeprowadzonych prac konserwatorskich zgodnej z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zapisów załącznika nr 4 wzór/projekt umowy
b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do SWZ - program prac konserwatorskich dla części 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92312250-8 - Usługi świadczone przez indywidualnych artystów

92521220-7 - Usługi ochrony eksponatów

37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne

4.5.5.) Wartość części: 87665,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) część 3 - Konserwacja rzeźby alegorycznej figura Neptuna MW/1/LW:
a) przedmiotem zamówienia jest konserwacja i restauracja obiektu muzealnego. Celem prowadzonych prac jest powstrzymanie degradacji obiektu, zabezpieczenie i utrwalenie oryginalnej substancji zabytku ze szczególnym uwzględnieniem jego indywidualnego charakteru i znaczenia historycznego oraz przywrócenie mu walorów artystycznych i ekspozycyjnych. Zamówienie obejmuje następujące działania:
- pełną konserwację i restaurację obiektu
- opracowanie i przekazanie Zamawiającemu na własność dokumentacji konserwatorskiej z przeprowadzonych prac konserwatorskich zgodnej z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zapisów załącznika nr 4 wzór/projekt umowy
b) przedmiot zamówienia obejmuje także:
- transport muzealiów z miejsca przekazania (siedziba lub magazyn Zamawiającego zgodnie z zapisami istotnych postanowień umowy) do miejsca konserwacji oraz z miejsca konserwacji do miejsca zwrotu (siedziba lub magazyn Zamawiającego zgodnie z zapisami istotnych postanowień umowy),
- zapewnienie niezbędnego zabezpieczenia muzealiów podczas transportu na własny koszt i ryzyko,
c) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do SWZ - program prac konserwatorskich dla części 3,

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92312250-8 - Usługi świadczone przez indywidualnych artystów

37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne

92521220-7 - Usługi ochrony eksponatów

4.5.5.) Wartość części: 17206,72 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) część 4 - Konserwacja rzeźby alegorycznej postać kobieca MW/2/LW:
a) przedmiotem zamówienia jest konserwacja i restauracja obiektu muzealnego. Celem prowadzonych prac jest powstrzymanie degradacji obiektu, zabezpieczenie i utrwalenie oryginalnej substancji zabytku ze szczególnym uwzględnieniem jego indywidualnego charakteru i znaczenia historycznego oraz przywrócenie mu walorów artystycznych i ekspozycyjnych. Zamówienie obejmuje następujące działania:
- pełną konserwację i restaurację obiektu
- opracowanie i przekazanie Zamawiającemu na własność dokumentacji konserwatorskiej z przeprowadzonych prac konserwatorskich zgodnej z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zapisów załącznika nr 4 wzór/projekt umowy
b) przedmiot zamówienia obejmuje także:
- transport muzealiów z miejsca przekazania (siedziba lub magazyn Zamawiającego zgodnie z zapisami istotnych postanowień umowy) do miejsca konserwacji oraz z miejsca konserwacji do miejsca zwrotu (siedziba lub magazyn Zamawiającego zgodnie z zapisami istotnych postanowień umowy),
- zapewnienie niezbędnego zabezpieczenia muzealiów podczas transportu na własny koszt i ryzyko
c) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do SWZ - program prac konserwatorskich dla części 4,

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92521220-7 - Usługi ochrony eksponatów

92312250-8 - Usługi świadczone przez indywidualnych artystów

37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne

4.5.5.) Wartość części: 20906,63 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) część 5 - Konserwacja rzeźby alegorycznej postać męska MW/3/LW:
a) przedmiotem zamówienia jest konserwacja i restauracja obiektu muzealnego. Celem prowadzonych prac jest powstrzymanie degradacji obiektu, zabezpieczenie i utrwalenie oryginalnej substancji zabytku ze szczególnym uwzględnieniem jego indywidualnego charakteru i znaczenia historycznego oraz przywrócenie mu walorów artystycznych i ekspozycyjnych. Zamówienie obejmuje następujące działania:
- pełną konserwację i restaurację obiektu
- opracowanie i przekazanie Zamawiającemu na własność dokumentacji konserwatorskiej z przeprowadzonych prac konserwatorskich zgodnej z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zapisów załącznika nr 4 wzór/projekt umowy
b) przedmiot zamówienia obejmuje także:
- transport muzealiów z miejsca przekazania (siedziba lub magazyn Zamawiającego zgodnie z zapisami istotnych postanowień umowy) do miejsca konserwacji oraz z miejsca konserwacji do miejsca zwrotu (siedziba lub magazyn Zamawiającego zgodnie z zapisami istotnych postanowień umowy),
- zapewnienie niezbędnego zabezpieczenia muzealiów podczas transportu na własny koszt i ryzyko
c) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do SWZ - program prac konserwatorskich dla części 5,

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92521220-7 - Usługi ochrony eksponatów

92312250-8 - Usługi świadczone przez indywidualnych artystów

37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne

4.5.5.) Wartość części: 19121,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie na realizację części 1 - Konserwacja zabytkowych organów piszczałkowych MW/26/1/LW - zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Antoni Buchholtz Konserwacja Zabytków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522188674

7.3.3) Ulica: Krajewo Borowe 26

7.3.4) Miejscowość: Zambrów

7.3.5) Kod pocztowy: 18-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Antoni Buchholtz Konserwacja Zabytków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522188674

7.3.3) Ulica: Krajewo Borowe 26

7.3.4) Miejscowość: Zambrów

7.3.5) Kod pocztowy: 18-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Antoni Buchholtz Konserwacja Zabytków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522188674

7.3.3) Ulica: Krajewo Borowe 26

7.3.4) Miejscowość: Zambrów

7.3.5) Kod pocztowy: 18-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający informuje, że zamówienie w części 1-5 jest współfinasowane w ramach Działania 1, Poddziałania 1.1., Programu „Kultura” Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.