Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00464893/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
- 2025/BZP 00477375/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Gminy Nowe Ostrowy w zakresie zadań własnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Ostrowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Ostrowy 80
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-350
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 0243561400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@noweostrowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.noweostrowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3a68b086-8fe7-4113-a8e7-8cf5f6af71771.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Gminy Nowe Ostrowy w zakresie zadań własnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a68b086-8fe7-4113-a8e7-8cf5f6af7177
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00517168
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00060340/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Gminy Nowe Ostrowy w zakresie zadań własnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00464893
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 252188,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup mobilnych agregatów prądotwórczych:Przedmiotem zamówienia jest dostawa agregatów prądotwórczych oraz przyczepy transportowej.
- agregat prądotwórczy trójfazowy, 400V/230V- 50Hz, o mocy znamionowej PRP min. 78kVA, 62,0 kW, paliwo diesel, zabudowany, przewoźny - 1szt.,
- agregat prądotwórczy trójfazowy, 400V/230V- 50Hz, o mocy znamionowej PRP min. 60kVA, 48,0 kW, paliwo diesel, zabudowany, przewoźny - 1szt.,
- agregat prądotwórczy trójfazowy, 400V/230V- 50Hz, o mocy znamionowej PRP min. 40kVA, 32,0 kW, paliwo diesel, zabudowany, przewoźny - 1szt.,
- agregat prądotwórczy trójfazowy, 400V/230V- 50Hz, o mocy znamionowej 3 ~ min. 7,7 kVA (cos φ 0,8), paliwo benzyna, przenośny, zabudowa otwarta - 2 szt.
- agregat prądotwórczy jednofazowy, o mocy min. 5,6 kW, paliwo benzyna, zabudowa otwarta, przenośny - 1szt.
Dodatkowo należy dostarczyć przyczepe-platforme przystosowaną do długotrwałej pracy w stałym ustawieniu, umożliwiającą transport, naprzemiennie, oferowanych agregatów.
Urządzenia winny być dostarczone do Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
W ramach zamówienia należy przeszkolić pracowników Zamawiającego (3 osoby) w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru dla Części 1 określają:
Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - załącznik nr 2.1 do SWZ
Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 8.1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym
31121000-0 - Zestawy prądnicowe
4.5.5.) Wartość części: 152845,53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup cysterny do przewozu wody.Przedmiotem zamówienia jest dostawa cysterny do przewozu wody
Pojemność min. 8000 l, zbiornik wykonany z blachy o grubości min. 5 mm, konstrukcja wozu samonośna, zbiornik z zewnątrz i wewnątrz ocynkowany, powłoka cynkowa z atestem na przewóz wody pitnej, zestaw kołowy jednoosiowy, dwa koła, belka z min. 4 zaworami czerpalnymi, króciec zalewowy z przyłączem strażackim W52 na szczycie zbiornika, górny właz ø min. 400mm zalewowy oraz właz tylny/boczny ø min 600mm, wziernikowe wskaźniki poziomu napełnienia, mechanicznie regulowana stopka podporowa, instalacja elektryczna 12V ze złączem, instalacja oświetleniowa wymagana przez przepisy ruchu drogowego, hamulec zasadniczy – układ dwuobwodowy, hamulec ręczny postojowy, piktogram z oznaczeniem „WODA DO PICIA”, świadectwo homologacji.
Dodatkowo cysterna winna być wyposażona w system dezynfekcji UV.
Cysterna winna być dostarczona do Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
W ramach zamówienia należy przeszkolić pracowników Zamawiającego (3 osoby) w zakresie obsługi i eksploatacji urządzenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru dla Części 2 określają
Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - załącznik nr 2.2 do SWZ
Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 8.2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.5.5.) Wartość części: 64593,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup zbiornika na paliwo z dystrybutorem oraz jego zatankowanie.Przedmiotem zamówienia jest dostawa zbiornika na paliwo o pojemności min. 2500l. Zbiornik powinien być wykonany jako dwupłaszczowy i wyposażony w: króciec wlewowy 2 cale z eurozłączem VK50, elektroniczny system przeciwprzepełnieniowy, właz rewizyjny min. 440 mm w zbiorniku wewnętrznym, zegarowy wskaźnik poziomu ON, odpowietrzniki, przyłącze uziemienia, przewód ssawny z zaworem zwrotnym i filtrem siatkowym, awaryjny wyłącznik zasilania, filtr paliwa, pistolet automatyczny z uchwytem.
Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienie winien wykonać zatankowanie zbiornika olejem napędowym (ON) w ilości min. 1500l. Zbiornik należy dostarczyć do Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy
W ramach zamówienia należy przeszkolić pracowników Zamawiającego (3 osoby) w zakresie obsługi i eksploatacji urządzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44611000-6 - Zbiorniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44611400-0 - Cysterny do przechowywania
09100000-0 - Paliwa
4.5.5.) Wartość części: 14634,15 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnejPrzedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń i edukacji z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla kadry: Urzędu Gminy Ostrowy, jednostek organizacyjnych gminy, organów jednostek pomocniczych Gminy Nowe Ostrowy oraz mieszkańców Gminy Nowe Ostrowy łącznie 70 osób. Szkolenia mają spełniać wymagania z ustawy z dnia 5 grudnia 2024 r. o ochronie ludności i obronie cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1907) oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lutego 2025 r. w sprawie programów szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wymagań dla podmiotów prowadzących szkolenia (Dz. U. z 2025 r. poz. 162).
Liczba uczestników szkolenia: 70 osób, w tym:
a) 35 osób – kadra Urzędu Gminy Nowe Ostrowy, jednostek organizacyjnych gminy i organów jednostek pomocniczych gminy - szkolenie dwudniowe
b) 35 osób – mieszkańcy Gminy Nowe Ostrowy - szkolenie jednodniowe
Ilość osób biorących udział w szkoleniu może ulec zmniejszeniu zgodnie z rzeczywistym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.
Zamawiający deklaruje minimalną ilość uczestników szkolenia:
a) 30 osób – kadra Urzędu Gminy Nowe Ostrowy, jednostek organizacyjnych gminy i organów jednostek pomocniczych gminy - szkolenie dwudniowe
b) 30 osób – mieszkańcy Gminy Nowe Ostrowy - szkolenie jednodniowe
Szkolenia odbywać się będą stacjonarnie w siedzibie Urzędu Gminy Nowe Ostrowy, Nowe Ostrowy 80, 99-350 Ostrowy, w godzinach: poniedziałek– piątek od 7:30 do 15:30,
Szkolenia powinny się odbyć w grupach maksymalnie 35 osobowych (w części praktycznej i teoretycznej). Czas trwania szkolenia dla 1 uczestnika wynosi:
a) 2 dni robocze, każdy z uczestników powinien odbyć łącznie 18 jednostek dydaktycznych szkolenia (jedna jednostka dydaktyczna = 45 minut) – zgodnie z załącznikiem nr 5 do ww. rozporządzenia (Dz. U. z 2025 r. poz. 162);
b) 1 dzień, każdy z uczestników powinien odbyć łącznie 8 jednostek dydaktycznych szkolenia (jedna jednostka dydaktyczna = 45 minut) - zgodnie z załącznikiem nr 9 do ww. rozporządzenia (Dz. U. z 2025 r. poz. 162).
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - załącznik nr 2.4 do SWZ
Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 8.4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 20115 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3 ustawy Pzp gdyż cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć kwoty do cen złożonej oferty. W związku z powyższym Zamawiający uznał, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie faktyczne
W dniu 22.10.2025r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 188 000,00 zł dla Części 1 Zakup mobilnych agregatów prądotwórczych . Cena w najkorzystniejszej złożonej w ofercie nie mieści się w limicie środków ustalonym przez zamawiającego, a zamawiający nie może zwiększyć środków do kwoty wynikającej z oferty. W takiej sytuacji zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania bez konieczności badania i oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229764 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344277 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, „… jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.”
Uzasadnienie faktyczne;
W przedmiotowej części postępowania złożono jedną ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
W takiej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ jedyna oferta złożona w niniejszym postępowaniu podlega odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81795 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3 ustawy Pzp gdyż cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć kwoty do cen złożonej oferty. W związku z powyższym Zamawiający uznał, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie faktyczne
W dniu 22.10.2025r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 18 000,00 zł dla Części 3 Zakup zbiornika na paliwo z dystrybutorem oraz jego zatankowaniem . Cena w złożonej w ofercie nie mieści się w limicie środków ustalonym przez zamawiającego, a zamawiający nie może zwiększyć środków do kwoty wynikającej z oferty. W takiej sytuacji zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania bez konieczności badania i oceny oferty w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
Ponadto zgodnie z zapisem art. 262 ustawy Pzp Zamawiający informuje, iż zostanie niezwłocznie opublikowane nowe postępowanie przetargowe obejmujące przedmiot zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20983,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o do-puszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
W dniu 22.10.2025r. po otwarciu ofert, zamawiający stwierdził, iż dla Części 4 „Szkolenie z zakresu ochrony ludności cywilnej” nie złożono żadnej oferty co stanowi przesłankę do unieważnienia postępowania w przedmiotowym zakresie
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakupy w ramach Programu OL i OC na lata 2025-2026 w Gminie Rybczewice
- Dostawa Agregatu prądotwórczego 65 kw na przyczepie
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Niebylec
- Zakup i dostawa ciągnika wraz z cysternami/beczkowozami do transportu wody pitnej na potrzeby Gminy Kłomnice
- Dostawa sprzętu i wyposażenia służące zabezpieczeniu potrzeb ludności cywilnej Powiatu Biłgorajskiego
- Doposażenie bazy magazynowej w sprzęt niezbędny do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej"
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





