eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koronowo › MODERNIZACJA KLATKI SCHODOWEJ GŁÓWNEGO BUDYNKU SZKOŁY "A", WRAZ Z INSTALACJĄ SCHODOŁAZU, CELEM ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI DLA OSÓB ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI - I ETAP



Ogłoszenie z dnia 2023-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA KLATKI SCHODOWEJ GŁÓWNEGO BUDYNKU SZKOŁY „A”, WRAZ Z INSTALACJĄ SCHODOŁAZU, CELEM ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI DLA OSÓB ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI – I ETAP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bydgoski

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych im. gen. Stanisława Maczka w Koronowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000186424

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 53

1.5.2.) Miejscowość: Koronowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: (52) 382 22 46

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsz-koronowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz-koronowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/826428

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA KLATKI SCHODOWEJ GŁÓWNEGO BUDYNKU SZKOŁY „A”, WRAZ Z INSTALACJĄ SCHODOŁAZU, CELEM ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI DLA OSÓB ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI – I ETAP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f0be075-61b6-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00517150

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00268554/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja klatki schodowej głównego budynku szkoły "A", wraz z instalacją schodołazu, celem zapewnienia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami - I etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00424141

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSZ.S.261.2.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane o których mowa w art. 7 pkt. 21 ustawy Pzp, ukierunkowane na dostosowanie istniejącego układu funkcjonalno-użytkowego do nowych potrzeb– polepszenie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz poprawę estetyki wnętrza budynku poprzez wymianę wyeksploatowanych materiałów wykończeniowych i osprzętu instalacyjnego oraz odnowienie powłok malarskich powłok malarskich wyłącznie w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej, jako klatka schodowa (przedmiar robót - pozycja nr 1 – grupa - klatka schodowa). Wskazany zakres stanowi Etap I realizacji robót budowlanych objętych dokumentacją projektową i jest przedmiotem niniejszego postępowania.
2) Przedmiotowe prace będą dotyczyły branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż schodołazu gąsienicowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż 1 rok przed zawarciem umowy, wraz z jego uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego.
4) Szczegółowy zakres realizacji Etapu I oraz opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiORB), stanowiące załączniki do niniejszej SWZ w zakresie zgodnym ze wskazaniem pkt 1) .
5) Wykonawca zapewni kierowników robót branżowych posiadających stosowne uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia, doświadczenie gwarantujące jego należyte wykonanie oraz aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa.
6) Zamawiający informuje, że w czasie realizacji zamówienia na terenie budynku podlegającego robotom budowlanym funkcjonować będzie sekretariat szkoły i gabinet Dyrektora. Wykonawca winien brać pod uwagę ten fakt przy planowaniu realizacji robót i organizacji zaplecza budowy.
7) Wykonawca powinien wykonywać prace z uwzględnieniem specyfiki działalności szkoły. Należy wziąć ten fakt pod uwagę podczas planowania i organizacji robót, tak aby nie zakłócić normalnego funkcjonowania szkoły i wykonać roboty w terminie umownym. Wszelkie prace w miarę możliwości nie powinny zakłócać funkcjonowania obiektu, przy jednoczesnym zachowaniu szczególnej ostrożności przy organizacji placu budowy, jak i w trakcie wykonywania prac. Wykonawca zorganizuje teren robót tak, aby zabezpieczyć budynki przed uciążliwymi czynnikami wynikłymi z prowadzonych robót oraz zminimalizować rozprzestrzenianie się zanieczyszczeń. Wykonanie najbardziej uciążliwych czynności Wykonawca dostosuje do funkcjonowania obiektu i uzgadniać będzie na bieżąco z Użytkownikiem obiektu.
8) Wszystkie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia muszą posiadać parametry techniczne jakie wskazano w materiałach do niniejszego postępowania lub równoważne jakościowo. Wszystkie dostarczone i użyte przez Wykonawcę materiały muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane wolne od wad fizycznych i prawnych, w szczególności obciążeń prawami osób trzecich.
9) Do wykonania robót należy użyć materiałów, posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5) powinny one odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. 2021, poz. 1213 z późn. zm.).
10) Dostarczony schodołaz musi posiadać wszelkie aktualne atesty, certyfikaty i deklaracje:
 deklaracja zgodności CE (dla produktów wprowadzanych na rynek UE)
 dyrektywa WE w sprawie zgodności wyrobów medycznych klasy I EU2017/745 (MDR)
 procedura oceny zgodności (MDR)
 certyfikat czyli deklaracja zgodności dopuszczająca do użytku
 szczególnie istotne normy: ISO 7176-23:2002, ISO 7176-28:2012, ISO 7176-14:2008, ISO 7176-21:2009

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

33193110-3 - Pojazdy inwalidzkie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Sanitarnych INŻBUD Aleksandra i Robert Kortas Spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542895622

7.3.3) Ulica: Szosa Kotomierska 17

7.3.4) Miejscowość: Koronowo

7.3.5) Kod pocztowy: 86-010

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.