Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00476234/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa gazu LPG do stacji paliw SP ZOZ WSPR w Białymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ WSPR w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050622576
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poleska 89
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-874
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wspr.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/; http://pogotowie.bialystok.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa gazu LPG do stacji paliw SP ZOZ WSPR w Białymstoku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9166647b-746c-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00517110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015141/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa gazu LPG do stacji paliw SP ZOZ WSPR w Białymstoku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476234/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EOP.332.32.22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 795000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy:
• Gazu propan-butan LPG CN: 2711 19 00, CN 2711 12, CN 2711 13, CN 2711 1400 – w ilości 231 000 l - zamówienie podstawowe. Zamawiającemu przysługuje prawo opcji polegające na zwiększeniu ilości paliwa, jednakże nie więcej niż o 30 %. Największy możliwy zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji wynosi do 300 000 l paliwa do Stacji Paliw SP ZOZ WSPR w Białymstoku w okresie objętym umową, w terminach i ilościach wskazanych przez Zamawiającego, jednak nie dłuższym niż 48 godzin od złożenia zamówienia. Dostawy będą realizowane na pisemne,
telefoniczne, e-mailem lub faksem zlecenie Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 09122000-0 - Propan i butan
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu wpłynęła 1 oferta złożona przez Barter S.A., ul. Legionowa 28, 15 - 281 Białystok - oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 14) PZP - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3.Zamawiający w rozdziale XV SWZ wskazał, iż Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Zgodnie z ust 3 wadium mogło być wnoszone według wyboru Wykonawcy: w pieniądzu, gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych bądź poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Po weryfikacji dokumentów oferty oraz stanu konta przeznaczonego do wpłat wadium zgodnie z instrukcją zawartą w SWZ, Zamawiający stwierdził, iż Barter S.A. nie dopełnił obowiązku zabezpieczenia swojej oferty w żaden z wyżej wymienionych sposobów. Wprawdzie do oferty dołączone zostało potwierdzenie transakcji przelewu kwoty 10.000 zł z dnia 29.11.2022 r., jednak dotyczyło ono wpłaty wadium do poprzedniego postępowania, prowadzonego pod numerem ewidencyjnym EOP.332.28.22. W tytule transakcji wskazano: wadium-przetarg na dostawę gazu LPG do Stacji Paliw SP ZOZ WSPR w B-ku nr post. EOP.332.28.22. Postępowanie nr EOP.332.28.22 zostało unieważnione w dniu 2.12.2022 r. zaś wadium zwrócono na konto Wykonawcy w dniu 5.12.2022 r. Na rachunek bankowy Zamawiającego nie wpłynęła żadna inna wpłata 10.000 zł tytułem zabezpieczenia oferty w postępowaniu na dostawę gazu LPG.
Mając na uwadze powyższe, ofertę należało odrzucić w trybie art. 226 ust 1 pkt 14) PZP.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem stosowanych decyzji administracyjnych oraz pełnieniem nadzoru autorskiego obiektów mostowych w Rejonie w Bielsku Podlaskim w podziale na 3 części
- Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1476 B poprzez wykonanie poczwórnego powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami
- Modernizacja placów zabaw w placówkach oświatowych
- Wsparcie techniczne, serwisowanie sprzętu komputerowego, sieci komputerowej oraz oprogramowania w GDDKiA Oddział w Białymstoku
- Dostawa 4 szt. fabrycznie nowych samochodów patrolowych na potrzeby PZDW w Białymstoku w 2024 r.
- Dostawa tworzyw sztucznych, drobnego sprzętu laboratoryjnego, materiałów eksploatacyjnych do sprzętu laboratoryjnego oraz szkła laboratoryjnego
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.