eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiechówObs³uga instruktorska zajêæ nauka p³ywania dla dzieci, m³odzie¿y i doros³ych



Og³oszenie z dnia 2023-11-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Obs³uga instruktorska zajêæ nauka p³ywania dla dzieci, m³odzie¿y i doros³ych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Kultury i Sportu w Miechowie

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Ul. Rac³awicka 10, 32-200 Miechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000284871

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rac³awicka 10, 32-200 Miechów

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: CKIS@MIECHOW.EU

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.ckis.miechow.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obs³uga instruktorska zajêæ nauka p³ywania dla dzieci, m³odzie¿y i doros³ych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c3e01dc0-8d0d-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00517030

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00515290/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Obs³uga instruktorska zajêæ nauka p³ywania dla dzieci, m³odzie¿y i doros³ych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3e01dc0-8d0d-11ee-b55a-a22b2d7f700e

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-c3e01dc0-8d0d-11ee-b55a-a22b2d7f700e

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: zgodnie z zapisami SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): ZGODNIE Z ZAPISAMI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obs³uga instruktorska zajêæ nauki p³ywania indywidualnego obejmuj±ce czê¶æ od 1 do 20.

Opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci od 1 do 20:
• Zajêcia odbywaæ bêd± siê w godzinach pracy Krytej P³ywalni tj. od 8.00 do 22.00 od poniedzia³ku do niedzieli z wyj±tkiem Niedzieli Wielkanocnej i 25.12.2024 r.
• Termin zajêæ ustalony zostanie w drodze porozumienia na linii Klient (korzystaj±cy z us³ugi) Wykonawca (instruktor).
• Maksymalna ilo¶æ godzin lekcyjnych przypadaj±ca na 1 instruktora wynosi 800.
• Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, wymiar czasu pracy: porozumienie Klient –Wykonawca, miesiêczny okres rozliczeniowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 92600000-7 - Us³ugi sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obs³uga instruktorska zajêæ nauki p³ywania grupowego obejmuj±ca czê¶æ od 21 do 40.

Opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci od 21 do 40:
• Zajêcia nauki i doskonalenia p³ywania dla uczniów szkó³ podstawowych oraz dzieci
z oddzia³ów przedszkolnych (5-latki). Zajêcia trwaj± godzinê lekcyjn± tj. 45 minut dla ka¿dej grupy.
• Zajêcia odbywaj± siê w ramach zajêæ ruchowych 6 razy w tygodniu od poniedzia³ku do soboty (w pn-pt z wy³±czeniem dni wolnych od zajêæ lekcyjnych), w godzinach od 8.00 do 22.00.
• Zadanie nr 2 obejmuje 400 godzin których zakres polega na obs³udze instruktorskiej w/w zakresu. Maksymalna ilo¶æ godzin lekcyjnych przypadaj±ca na 1 instruktora wynosi 400.
• Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, wymiar czasu pracy ok. 400 godzin lekcyjnych. Faktyczna ilo¶æ godzin wynikaæ bêdzie z tygodniowego harmonogramu aktualizowanego wg. zapotrzebowania na us³ugê w trakcie realizacji zadania, miesiêczny okres rozliczeniowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 92600000-7 - Us³ugi sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej :
w zakresie zadania czê¶ciowego nr 1
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli dysponowa³ bêdzie osobami, posiadaj±cymi kwalifikacje instruktora p³ywania, okre¶lone w rozporz±dzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 czerwca 2001 r. w sprawie kwalifikacji, stopni
i tytu³ów zawodowych w dziedzinie kultury fizycznej oraz szczegó³owych zasad i trybu ich uzyskiwania..tj. takimi, które:
a) ukoñczy³y studia wy¿sze na kierunku wychowanie fizyczne lub turystyka i rekreacja ze specjalno¶ci± instruktorsk±, w wymiarze co najmniej 80 godzin w danej dyscyplinie sportu lub rekreacji ruchowej, albo
a) posiadaj± co najmniej ¶rednie wykszta³cenie oraz ukoñczy³y specjalistyczny kurs instruktorów w danej dyscyplinie sportu lub rekreacji ruchowej i zda³a egzamin koñcowy.
Wykazana osoba musi posiadaæ co najmniej 3-letni sta¿ pracy instruktorskiej.

w zakresie zadania czê¶ciowego nr 2
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli dysponowa³ bêdzie osobami, posiadaj±cymi kwalifikacje instruktora p³ywania, okre¶lone w rozporz±dzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 czerwca 2001 r. w sprawie kwalifikacji, stopni
i tytu³ów zawodowych w dziedzinie kultury fizycznej oraz szczegó³owych zasad i trybu ich uzyskiwania..tj. takimi, które:
a) ukoñczy³y studia wy¿sze na kierunku wychowanie fizyczne lub turystyka i rekreacja ze specjalno¶ci± instruktorsk±, w wymiarze co najmniej 80 godzin w danej dyscyplinie sportu lub rekreacji ruchowej, albo
a) posiadaj± co najmniej ¶rednie wykszta³cenie oraz ukoñczy³y specjalistyczny kurs instruktorów w danej dyscyplinie sportu lub rekreacji ruchowej i zda³a egzamin koñcowy.
Wykazana osoba musi posiadaæ co najmniej 3-letni sta¿ pracy instruktorskiej.

Ocena spe³niania warunku udzia³u w zakresie zdolno¶ci technicznej i zawodowej oceniana zostanie na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u – za³. 2 do SWZ

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z zapisami wzoru umowy - z³ 5a i 5b

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-05 16:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-05 16:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-04

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.