Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00438919/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ŁAWEK I KRZESEŁ DLA UCZNIÓW DO PRACOWNI DYDAKTYCZNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gdański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674842
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-gdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11720961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ŁAWEK I KRZESEŁ DLA UCZNIÓW DO PRACOWNI DYDAKTYCZNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f154929e-f4a3-40c4-8efb-65bda0712f25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00516954
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042276/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa ławek i krzeseł dla uczniów do pracowni dydaktycznych w ramach projektu pn.: „Rozwój infrastruktury szkół zawodowych w powiecie gdańskim – etap II"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027, Priorytetu 6 Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFRR) Działania 6.2 Infrastruktura edukacji włączającej i zawodowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu pn. „Rozwój infrastruktury szkół zawodowych w powiecie gdańskim – etap II”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00438919
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPiFZ.272.1.41.2025.DC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 287814,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ławek i krzeseł dla uczniów z branży spedycyjno-logistycznej4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113600-3 - Ławki
39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 152372,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ławek i krzeseł dla uczniów z branży ogrodniczej4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113600-3 - Ławki
39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 135441,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143024,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381649,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143024,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cezas-Glob Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390001518
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-419
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143024,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127132,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339243,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127132,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cezas-Glob Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390001518
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-419
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127132,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POJAZDÓW REJESTROWANYCH W POWIECIE GDAŃSKIM
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby wyżywienia dzieci ze Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pruszczu Gdańskim
- Ubezpieczenie mienia należącego do Powiatu Gdańskiego oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Powiatu Gdańskiego
- "Roboty budowlane polegające na remoncie instalacji, przewodów infrastruktury grzewczej wraz z robotami towarzyszącymi w lokalach mieszkalnych położonych na terenie pow. tczewskiego i gdańskiego-III"
- Ochrona fizyczna w budynku Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim w latach 2026-2027
- Dostawa dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na robotę budowlaną pn. "Budowa szkoły podstawowej w rejonie ulic Strzeleckiego i Czekanowskiego w Pruszczu Gdańskim"
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "III etap budowy przedszkola w Skoroszycach wraz z wyposażeniem - wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń w budynku przedszkola w Skoroszycach"
- Osiek nad Notecią - utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Aktywny Maluch
- Zakup wraz z dostawą mebli biurowych
- Zakup nowoczesnego wyposażenia pracowni w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 Piotrkowie Trybunalskim.
- Zakup sprzętu i wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Lubczynie.
- Dostawa różnego sprzętu i wyposażenia do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Olsztynie w ramach projektu "Aktywna dziewiętnastka"
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





