Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00418901/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych dla zadania Budowa zespołu 8 stawów dla retencji wód opadowych zlokalizowanych pomiędzy Przytycką, Radiową, Listopadową i Uniwersytecką w Radomiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wodociągi Miejskie w Radomiu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670110416
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Filtrowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: woda@woda.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.woda.radom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://woda-pzp.logintrade.net/zapytania_email,171051,639caa362ac18f9843c4e4347e2b2825.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 2 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych dla zadania Budowa zespołu 8 stawów dla retencji wód opadowych zlokalizowanych pomiędzy Przytycką, Radiową, Listopadową i Uniwersytecką w Radomiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5aa10107-d291-4a45-bd7e-2618a3e2f666
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516906
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Budowa zbiorników retencyjnych wraz z infrastrukturą jako działanie adaptacyjne do zmian klimatu na obszarze miasta Radom”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418901
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ/64/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje nadzór, usługi doradcze, usługi zarządzania nad prowadzonymi robotami budowlanymi dla zadania pn.: „Budowa zespołu 8 stawów (zbiorników ziemnych) dla retencji wód opadowych zlokalizowanych pomiędzy ulicami Przytycką, Radiową, Listopadową i Uniwersytecką na działkach nr 301/7 i 231/164 w obrębie Kaptur, ark. 20 w Radomiu wraz z zagospodarowaniem terenów zielonych wokół projektowanych zbiorników””.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71311000-1 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71340000-3 - Zintegrowane usługi inżynieryjne
71356200-0 - Usługi pomocy technicznej
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198905,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów Gospodarki Wodnej i Ściekowej "Biprowod -Warszawa" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251944907
7.3.3) Ulica: Broniewskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-785
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
urządzenie i utrzymanie terenów zielonych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych pochodzenia medycznego
- Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych z SWPZZPOZ w Radomiu
- Zakup i dostawa akumulatorów do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu
- Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Równi wobec wiedzy".
- Zakup i montaż regałów jezdnych w Bibliotece Pedagogicznej w Radomiu i Filii BP w Grójcu.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego polegającego na wymianie stolarki okiennej w bud. A i bud. mieszkalnym w siedzibie MI wraz z robotami towarzyszącymi
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla trzech zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych (nr4a) zlokalizowanych w miejscowości Gryfice.
- Modernizacja systemu i urządzeń ochrony przeciwpożarowej SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku - etap II - Przeciwpożarowa stolarka drzwiowa
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową pn.: "Przebudowa ulic Krzemiennej i Smoczej" - drugi etap realizacyjny
- Sporządzenie dokumentacji projektowej modernizacji pracowni specjalistycznych w różnych szkołach zawodowych w Gdańsku w ramach projektu Gdańsk Miastem Zawodowców - Etap II
- Wymiana urządzeń klimatyzacyjnych w pomieszczeniach obiektu Oddziału Okręgowego NBP w Bydgoszczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.