Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00067844/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych dla Gminnego Centrum Informacji, Kultury, Sportu i Rekreacji w Długosiodle
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Centrum Informacji, Kultury, Sportu i Rekreacji w Długosiodle
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 551317500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Królowej Jadwigi 36
1.5.2.) Miejscowość: Długosiodło
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-210
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 29 64 23 679
1.5.8.) Numer faksu: +48 29 74 12 187
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gciksir@dlugosiodlo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gciksirdlugosiodlo.naszbip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych dla Gminnego Centrum Informacji, Kultury, Sportu i Rekreacji w Długosiodle2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22f31277-bb7f-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516883
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040237/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych dla Gminnego Centrum Informacji, Kultury, Sportu i Rekreacji w Długosiodle: świeże warzywa i owoce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00067844
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GCI.ZP.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 347240,80 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 47240,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawa artykułów żywnościowych dla Gminnego
Centrum Informacji, Kultury, Sportu i Rekreacji z siedzibą w Długosiodle. Dostawy będą realizowane cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do kuchni prowadzonych przez Zamawiającego znajdujących się w:
a) Publicznej Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki, ul. T. Kościuszki 5, 07-210
Długosiodło,
b) Zespole Szkół w Starym Bosewie, ul. Rozwojowa 19, Stare Bosewo, 07-210 Długosiodło.
Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach.
Cykliczne dostawy będą realizowane jak następuje:
- świeże warzywa i owoce – 1 raz w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godz. od 7.00 do 14.00.
Dostawa artykułów żywnościowych odbywać się będzie każdorazowo na podstawie zamówienia telefonicznego lub za pośrednictwem poczty elektronicznej złożonego przez Zamawiającego, w którym wskaże on zamawiane produkty z podaniem ilości, najpóźniej do godz. 12.00 przed dniem dostawy.
Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie przydatności do spożycia. W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. Nie wszystkie rodzaje produktów muszą być zakupione lub zakupione w pełnym zakresie ilościowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji.
Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranych pracowników.
Rodzaj oraz ilości artykułów żywnościowych zawarte są w formularzu cenowym (zał. nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03212100-1 - Ziemniaki
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną złożona w postępowaniu przewyższa kwotę 40 000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100), którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66375,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66375,00 PLN
INNE PRZETARGI DŁUGOSIODŁO
więcej: przetargi DŁUGOSIODŁO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Prószkowie w roku 2026
- Dostawa warzyw świeżych, kiszonych, obranych i owoców krajowych dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Żytkowicach
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Targanicach
- Sukcesywna dostawa art. żywnościowych (mięsa, wędlin i drobiu; nabiału i przetworów mleczarskich; warzyw i owoców świeżych; różnych art.spożywczych oraz mrożonek) w okresie od 1.07.2025-31.12.2025
- Sukcesywne dostawy warzyw, ziemniaków i jabłek do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.