Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00480511/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„TERMOMODERNIZACJA WIELORODZINNYCH KOMUNALNYCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W ZĄBKOWICACH
ŚLĄSKICH” składająca się z czterech zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15
1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„TERMOMODERNIZACJA WIELORODZINNYCH KOMUNALNYCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W ZĄBKOWICACHŚLĄSKICH” składająca się z czterech zadań
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-218a2092-a063-415c-9c44-6240844e70e6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00516753
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045105/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Termomodernizacja wielorodzinnych komunalnych budynków mieszkalnych w Ząbkowicach Śląskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Termomodernizacja wielorodzinnych komunalnych budynków mieszkalnych w Ząbkowicach Śląskich” nr FEDS.09.06-IZ.00- 0006/24 w ramach Priorytetu nr 9 „Fundusze Europejskie na rzecz transformacji obszarów górniczych na Dolnym Śląsku” Działania nr 9.6 „Transformacja środowiskowa - ZIT” Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021–20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00480511
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.40.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1359970,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1. „Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Aliantów 5 w Ząbkowicach Śląskich”Na podstawie PFU pn.: Termomodernizacja budynku mieszkalnego w Ząbkowicach Śląskich przy ulicy Aliantów 5 na
wszelkie planowane w PFU prace budowlane należy uzyskać wymagane decyzje, postanowienia, opinie oraz zgody,
uzgodnienia, itp. przy czym Wykonawca samodzielnie zadecyduje o rodzaju koniecznych do pozyskania dokumentów
formalno-prawnych i o tym, które roboty wymagają uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, a które są zwolnione z
obowiązku jej uzyskania i wobec których występuje obowiązek zgłoszenia robót. Wykonawca w szczególności uzyska
wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne do wykonania prac
budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do użytkowania.
Zakres zamówienia obejmuje min:
• dokonania wizji lokalnej obiektu, oceny stanu technicznego
• wykonanie mapy do celów projektowych
•uzyskanie uzgodnień z konserwatorem zabytków w tym uzgodnienie kolorystyki elewacji oraz sposobu ocieplenia zkonserwatorem zabytków,
• uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji wszystkich rozwiązań materiałowych oraz rodzajów i typów urządzeń (wymagana
pisemna akceptacja Zamawiającego)
•opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej i STWiOR
•złożenia we właściwym Urzędzie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych i
uzyskania, odpowiedniej dla wnioskowania, prawomocnej zgody na rozpoczęcie prac budowlanych, jeżeli będzie taka
konieczność
•wykonania robót budowlano-montażowych obejmujących min.:
- uzupełnienie ubytków w elewacji,
- wykonanie tynku ciepłochronnego,
- wymiana okien i drzwi zewnętrznych,
- pomalowanie elewacji wg projektu kolorystyki,
- wymiana rynien i rur spustowych,
- wymiana pokrycia dachowego,
- ocieplenie stropu poddasza,
- wykonanie hydroizolacji piwnic,
- oraz inne prace i czynności określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym niezbędne do kompletnego i prawidłowego
wykonania termomodernizacji.
•wywiezienia odpadów budowlanych, zdemontowanych urządzeń (po ustaleniu z Zamawiającym) na koncesjonowane
wysypisko komunalne,
•przygotowania wszystkich protokołów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Inspektoracie
Nadzoru Budowlanego bądź ew. uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa
budowlanego,
•po wykonaniu robót budowlanych do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz
świadectwa charakterystyki energetycznej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w :
1) SWZ, PFU, Pomocniczy Przedmiar Robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.5.) Wartość części: 221377,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Na podstawie PFU pn.: Termomodernizacja budynku mieszkalnego w Ząbkowicach Śląskich przy ulicy Długa 2 na wszelkieplanowane w PFU prace budowlane należy uzyskać wymagane decyzje, postanowienia, opinie oraz zgody, uzgodnienia, itp.
przy czym Wykonawca samodzielnie zadecyduje o rodzaju koniecznych do pozyskania dokumentów formalno-prawnych i o
tym, które roboty wymagają uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, a które są zwolnione z obowiązku jej uzyskania i
wobec których występuje obowiązek zgłoszenia robót. Wykonawca w szczególności uzyska wszelkie wymagane zgodnie z
prawem polskim uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne do wykonania prac budowlanych, uruchomienia i
przekazania obiektu do użytkowania.
Zakres zamówienia obejmuje min:
• dokonania wizji lokalnej obiektu, oceny stanu technicznego
• wykonanie mapy do celów projektowych
•uzyskanie uzgodnień z konserwatorem zabytków w tym uzgodnienie kolorystyki elewacji oraz sposobu ocieplenia z
konserwatorem zabytków,
•uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji wszystkich rozwiązań materiałowych oraz rodzajów i typów urządzeń (wymagana
pisemna akceptacja Zamawiającego)
•opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej i STWiOR
•złożenia we właściwym Urzędzie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych i
uzyskania, odpowiedniej dla wnioskowania, prawomocnej zgody na rozpoczęcie prac budowlanych, jeżeli będzie taka
konieczność
•wykonania robót budowlano-montażowych obejmujących min.:
- uzupełnienie ubytków w elewacji,
- wykonanie tynku ciepłochronnego,
- wymiana okien i drzwi zewnętrznych,
- pomalowanie elewacji wg projektu kolorystyki,
- wymiana rynien i rur spustowych,
- wymiana pokrycia dachowego,
- ocieplenie stropu poddasza,
- wykonanie hydroizolacji piwnic,
- oraz inne prace i czynności określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym niezbędne do kompletnego i prawidłowego
wykonania termomodernizacji.
•wywiezienia odpadów budowlanych, zdemontowanych urządzeń (po ustaleniu z Zamawiającym) na koncesjonowane
wysypisko komunalne,
•przygotowania wszystkich protokołów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Inspektoracie
Nadzoru Budowlanego bądź ew. uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa
budowlanego,
•po wykonaniu robót budowlanych do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz
świadectwa charakterystyki energetycznej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w :
1) SWZ, PFU, Pomocniczy Przedmiar Robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.5.) Wartość części: 216297,69 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3. „Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Dolnośląskiej 45 w Ząbkowicach Śląskich”Na podstawie PFU pn.: Termomodernizacja budynku mieszkalnego w Ząbkowicach Śląskich przy ulicy Dolnośląskiej 45 na
wszelkie planowane w PFU prace budowlane należy uzyskać wymagane decyzje, postanowienia, opinie oraz zgody,
uzgodnienia, itp. przy czym Wykonawca samodzielnie zadecyduje o rodzaju koniecznych do pozyskania dokumentów
formalno-prawnych i o tym, które roboty wymagają uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, a które są zwolnione z
obowiązku jej uzyskania i wobec których występuje obowiązek zgłoszenia robót. Wykonawca w szczególności uzyska
wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne do wykonania prac
budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do użytkowania.
Zakres zamówienia obejmuje min:
• dokonania wizji lokalnej obiektu, oceny stanu technicznego
• wykonanie mapy do celów projektowych
•uzyskanie uzgodnień z konserwatorem zabytków w tym uzgodnienie kolorystyki elewacji oraz sposobu ocieplenia z
konserwatorem zabytków,
•uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji wszystkich rozwiązań materiałowych oraz rodzajów i typów urządzeń (wymagana
pisemna akceptacja Zamawiającego)
•opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej i STWiOR
•złożenia we właściwym Urzędzie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych i
uzyskania, odpowiedniej dla wnioskowania, prawomocnej zgody na rozpoczęcie prac budowlanych, jeżeli będzie takakonieczność
•wykonania robót budowlano-montażowych obejmujących min.:
- uzupełnienie ubytków w elewacji,
- wykonanie tynku ciepłochronnego,
- wymiana okien i drzwi zewnętrznych,
- pomalowanie elewacji wg projektu kolorystyki,
- wymiana rynien i rur spustowych,
- wymiana pokrycia dachowego,
- ocieplenie stropu poddasza,
- wykonanie hydroizolacji piwnic,
- oraz inne prace i czynności określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym w niezbędne do kompletnego i prawidłowego
wykonania termomodernizacji .
•wywiezienia odpadów budowlanych, zdemontowanych urządzeń (po ustaleniu z Zamawiającym) na koncesjonowane
wysypisko komunalne,
•przygotowania wszystkich protokołów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Inspektoracie
Nadzoru Budowlanego bądź ew. uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa
budowlanego,
•po wykonaniu robót budowlanych do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz
świadectwa charakterystyki energetycznej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w :
1) SWZ, PFU, Pomocniczy Przedmiar Robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.5.) Wartość części: 358432,41 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4. „Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Ziębickiej 12 w Ząbkowicach Śląskich”Na podstawie PFU pn.: Termomodernizacja budynku mieszkalnego w Ząbkowicach Śląskich przy ulicy Ziębickiej 12 na
wszelkie planowane w PFU prace budowlane należy uzyskać wymagane decyzje, postanowienia, opinie oraz zgody,
uzgodnienia, itp. przy czym Wykonawca samodzielnie zadecyduje o rodzaju koniecznych do pozyskania dokumentów
formalno-prawnych i o tym, które roboty wymagają uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, a które są zwolnione z
obowiązku jej uzyskania i wobec których występuje obowiązek zgłoszenia robót. Wykonawca w szczególności uzyska
wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne do wykonania prac
budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do użytkowania.
Zakres zamówienia obejmuje min:
• dokonania wizji lokalnej obiektu, oceny stanu technicznego
• wykonanie mapy do celów projektowych
• uzyskanie uzgodnień z konserwatorem zabytków w tym uzgodnienie kolorystyki elewacji oraz sposobu ocieplenia z
konserwatorem zabytków,
• uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji wszystkich rozwiązań materiałowych oraz rodzajów i typów urządzeń (wymagana
pisemna akceptacja Zamawiającego)
• opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej i STWiOR
• złożenia we właściwym Urzędzie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych i
uzyskania, odpowiedniej dla wnioskowania, prawomocnej zgody na rozpoczęcie prac budowlanych, jeżeli będzie taka
konieczność
• wykonania robót budowlano-montażowych obejmujących min.:
- uzupełnienie ubytków w elewacji,
- wykonanie tynku ciepłochronnego,
- wymiana okien i drzwi zewnętrznych,
- pomalowanie elewacji wg projektu kolorystyki,
- wymiana rynien i rur spustowych,
- wymiana pokrycia dachowego,
- ocieplenie stropu poddasza,
- wykonanie hydroizolacji piwnic,
- oraz inne prace i czynności określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym niezbędne do kompletnego i prawidłowego
wykonania termomodernizacji.
• wywiezienia odpadów budowlanych, zdemontowanych urządzeń (po ustaleniu z Zamawiającym) na koncesjonowane
wysypisko komunalne,
• przygotowania wszystkich protokołów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Inspektoracie
Nadzoru Budowlanego bądź ew. uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa
budowlanego,
• po wykonaniu robót budowlanych do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz
świadectwa charakterystyki energetycznej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w :
1) SWZ, PFU, Pomocniczy Przedmiar Robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1359970,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożono jedną ofertę. Po jej otwarciu i przeprowadzeniu analizy stwierdzono, że zaoferowana cena znacząco przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożono jedną ofertę. Po jej otwarciu i przeprowadzeniu analizy stwierdzono, że zaoferowana cena znacząco przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożono jedną ofertę. Po jej otwarciu i przeprowadzeniu analizy stwierdzono, że zaoferowana cena znacząco przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożono jedną ofertę. Po jej otwarciu i przeprowadzeniu analizy stwierdzono, że zaoferowana cena znacząco przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
- Dostawa agregatów prądotwórczych mobilnych na potrzeby Powiatu Ząbkowickiego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- " Przebudowa drogi nr 3143D od km 0 +014,67 do km 3+349,21 "
- Odbudowa basenu zewnętrznego przy ul. Stefana Żeromskiego w Ząbkowicach Śląskich
- "Budowa farmy fotowoltaicznej 3MW dla Gminy Ząbkowice Śląskie"
- Dostawa koparko-ładowarki kołowej wraz z osprzętem na potrzeby Powiatu Ząbkowickiego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





