eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoroszczDostawa i montaż automatycznej paczkowarki do wody pitnej



Ogłoszenie z dnia 2025-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż automatycznej paczkowarki do wody pitnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHOROSZCZ

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Choroszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dominikańska 2

1.5.2.) Miejscowość: Choroszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-070

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@choroszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://choroszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8c128e1-5533-484b-a663-ade1ba88629f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż automatycznej paczkowarki do wody pitnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8c128e1-5533-484b-a663-ade1ba88629f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00516539

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495678

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI – III.271.22.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie zadania pn. Dostawa i zamontowanie automatycznej paczkowarki do wody pitnej, zapewniającej paczkowanie wody wodociągowej na wypadek stanów kryzysowych (wojna, klęska żywiołowa), ale także w przypadku awarii sieci wodociągowych lub innych sytuacji awaryjnych. Paczkowarka zamontowana będzie na stacji uzdatniania wody i będzie zapewniać dystrybucję wody do ludzi w sytuacjach kryzysowych. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi na paczkowarkę należy uzyskać pozytywną opinię sanitarną. Na dzień składania ofert paczkowarka i folia powinna posiadać ważne atesty PZH potwierdzające możliwość pakowania wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest Załączniku Nr 9 do SWZ.
Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ.
Ze względu na specyfikę zamówienia – dostawa urządzenia o krytycznym znaczeniu dla bezpieczeństwa publicznego i zdrowia ludzi w sytuacjach zagrożenia, klęsk żywiołowych i innych zdarzeń kryzysowych – Zamawiający wymaga, żeby oferowane urządzenie było kompletne i od razu gotowe do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem (tj. do szybkiego i bezpiecznego pakowania wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi w sytuacjach awaryjnych, do czego jest dedykowane).

4.5.3.) Główny kod CPV: 42921300-1 - Maszyny do pakowania zbiorczego lub jednostkowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie z art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.; zwana dalej: ustawa Pzp), Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp z powodu nie złożenia żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.