eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Modernizacja kotłowni w budynkach Nadleśnictwa Konin - II



Ogłoszenie z dnia 2023-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kotłowni w budynkach Nadleśnictwa Konin - II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO KONIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310512119

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gajowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 63 2424739; +48 63 2424712

1.5.8.) Numer faksu: +48 63 2454818

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: konin@poznan.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://konin.poznan.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c0862ff-5568-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kotłowni w budynkach Nadleśnictwa Konin - II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c0862ff-5568-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516530

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00233097/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja kotłowni leśniczówek Nadleśnictwa Konin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399823

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.31.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 413968,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja kotłowni leśniczówki Lubstów.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - modernizacji kotłowni, polegających na demontażu istniejącego kotła grzewczego, dostawie, wniesieniu i montażu nowego kotła klasy 5 na zgazowane drewno oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowaniu połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia, wymianie niezbędnych do działania kotła instalacji, przeprowadzeniu prób i sprawdzeń regulacji instalacji c.o. oraz przeszkoleniu osób obsługujących kocioł. Zakres robót obejmuje m.in.:
- demontaż istniejącego kotła wraz z osprzętem,
- demontaż zbiornika c.w.u.
- demontaż rurociągów i armatury,
- demontaż naczynia wzbiorczego,
- dostawa i montaż nowego kotła c.o. zgazowującego drewno,
- dostawa i montaż bufora/ buforów ciepła,
- dostawa i montaż bojlera z grzałką elektryczną,
- dostawa i montaż rurociągów i armatury,
- montaż pomp obiegowych c.o i c.w.u,
- roboty hydrauliczne c.o. i wod-kan,
- próby i sprawdzenia regulacji instalacji c.o.,
- roboty rozbiórkowe i towarzyszące,
- wykonanie robót elektrycznych,
- wykonanie wentylacji i nawiewów,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
- projekt wymiany kotła z rzutem kotłowni oraz schematem instalacji ogrzewczej,
- przedmiar robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

42515000-9 - Kotły lokalnych układów ogrzewania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.5.5.) Wartość części: 73173,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja kotłowni leśniczówki Tokary.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - modernizacji kotłowni, polegających na demontażu istniejącego kotła grzewczego, dostawie, wniesieniu i montażu nowego kotła klasy 5 na zgazowane drewno oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowaniu połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia, wymianie niezbędnych do działania kotła instalacji, przeprowadzeniu prób i sprawdzeń regulacji instalacji c.o. oraz przeszkoleniu osób obsługujących kocioł.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- demontaż istniejącego kotła wraz z osprzętem,
- demontaż zbiornika c.w.u.
- demontaż rurociągów i armatury,
- demontaż naczynia wzbiorczego,
- dostawa i montaż nowego kotła c.o. zgazowującego drewno,
- dostawa i montaż bufora/ buforów ciepła,
- dostawa i montaż bojlera z grzałką elektryczną,
- dostawa i montaż rurociągów i armatury,
- montaż pomp obiegowych c.o i c.w.u,
- roboty hydrauliczne c.o. i wod-kan,
- próby i sprawdzenia regulacji instalacji c.o.,
- roboty rozbiórkowe i towarzyszące,
- wykonanie robót elektrycznych,
- wykonanie wentylacji i nawiewów,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
- projekt wymiany kotła z rzutem kotłowni oraz schematem instalacji ogrzewczej,
- przedmiar robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

42515000-9 - Kotły lokalnych układów ogrzewania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.5.5.) Wartość części: 66067,34 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja kotłowni leśniczówki Belny.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - modernizacji kotłowni, polegających na demontażu istniejącego kotła grzewczego, dostawie, wniesieniu i montażu nowego kotła klasy 5 na zgazowane drewno oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowaniu połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia, wymianie niezbędnych do działania kotła instalacji, przeprowadzeniu prób i sprawdzeń regulacji instalacji c.o. oraz przeszkoleniu osób obsługujących kocioł.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- demontaż istniejącego kotła wraz z osprzętem,
- demontaż zbiornika c.w.u.
- demontaż rurociągów i armatury,
- demontaż naczynia wzbiorczego,
- dostawa i montaż nowego kotła c.o. zgazowującego drewno,
- dostawa i montaż bufora/ buforów ciepła,
- dostawa i montaż bojlera z grzałką elektryczną,
- dostawa i montaż rurociągów i armatury,
- montaż pomp obiegowych c.o i c.w.u,
- roboty hydrauliczne c.o. i wod-kan,
- próby i sprawdzenia regulacji instalacji c.o.,
- roboty rozbiórkowe i towarzyszące,
- wykonanie robót elektrycznych,
- wykonanie wentylacji i nawiewów,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
- projekt wymiany kotła z rzutem kotłowni oraz schematem instalacji ogrzewczej,
- przedmiar robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

42515000-9 - Kotły lokalnych układów ogrzewania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.5.5.) Wartość części: 67879,85 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja kotłowni leśniczówki Skulsk.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - modernizacji kotłowni, polegających na demontażu istniejącego kotła grzewczego, dostawie, wniesieniu i montażu nowego kotła klasy 5 na zgazowane drewno oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowaniu połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia, wymianie niezbędnych do działania kotła instalacji, przeprowadzeniu prób i sprawdzeń regulacji instalacji c.o. oraz przeszkoleniu osób obsługujących kocioł.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- demontaż istniejącego kotła wraz z osprzętem,
- demontaż zbiornika c.w.u.
- demontaż rurociągów i armatury,
- demontaż naczynia wzbiorczego,
- dostawa i montaż nowego kotła c.o. zgazowującego drewno,
- dostawa i montaż bufora/ buforów ciepła,
- dostawa i montaż bojlera z grzałką elektryczną,
- dostawa i montaż rurociągów i armatury,
- montaż pomp obiegowych c.o i c.w.u,
- roboty hydrauliczne c.o. i wod-kan,
- próby i sprawdzenia regulacji instalacji c.o.,
- roboty rozbiórkowe i towarzyszące,
- wykonanie robót elektrycznych,
- wykonanie wentylacji i nawiewów,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
- projekt wymiany kotła z rzutem kotłowni oraz schematem instalacji ogrzewczej,
- przedmiar robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

42515000-9 - Kotły lokalnych układów ogrzewania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.5.5.) Wartość części: 70874,64 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja kotłowni leśniczówki Grąblin.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - modernizacji kotłowni, polegających na demontażu istniejącego kotła grzewczego, dostawie, wniesieniu i montażu nowego kotła klasy 5 na zgazowane drewno oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowaniu połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia, wymianie niezbędnych do działania kotła instalacji, przeprowadzeniu prób i sprawdzeń regulacji instalacji c.o. oraz przeszkoleniu osób obsługujących kocioł.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- demontaż istniejącego kotła wraz z osprzętem,
- demontaż zbiornika c.w.u.
- demontaż rurociągów i armatury,
- demontaż naczynia wzbiorczego,
- dostawa i montaż nowego kotła c.o. zgazowującego drewno,
- dostawa i montaż bufora/ buforów ciepła,
- dostawa i montaż bojlera z grzałką elektryczną,
- dostawa i montaż rurociągów i armatury,
- montaż pomp obiegowych c.o i c.w.u,
- roboty hydrauliczne c.o. i wod-kan,
- próby i sprawdzenia regulacji instalacji c.o.,
- roboty rozbiórkowe i towarzyszące,
- wykonanie robót elektrycznych,
- wykonanie wentylacji i nawiewów,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
- projekt wymiany kotła z rzutem kotłowni oraz schematem instalacji ogrzewczej,
- przedmiar robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

42515000-9 - Kotły lokalnych układów ogrzewania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.5.5.) Wartość części: 70462,68 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja kotłowni leśniczówki Kowalewek.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - modernizacji kotłowni, polegających na demontażu istniejącego kotła grzewczego, dostawie, wniesieniu i montażu nowego kotła klasy 5 na zgazowane drewno oraz nowych
niezbędnych urządzeń towarzyszących, dostosowaniu połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia, wymianie niezbędnych do działania kotła instalacji, przeprowadzeniu prób i sprawdzeń regulacji instalacji c.o. oraz przeszkoleniu osób obsługujących kocioł.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- demontaż istniejącego kotła wraz z osprzętem,
- demontaż zbiornika c.w.u.
- demontaż rurociągów i armatury,
- demontaż naczynia wzbiorczego,
- dostawa i montaż nowego kotła c.o. zgazowującego drewno,
- dostawa i montaż bufora/ buforów ciepła,
- dostawa i montaż bojlera z grzałką elektryczną,
- dostawa i montaż rurociągów i armatury,
- montaż pomp obiegowych c.o i c.w.u,
- roboty hydrauliczne c.o. i wod-kan,
- próby i sprawdzenia regulacji instalacji c.o.,
- roboty rozbiórkowe i towarzyszące,
- wykonanie robót elektrycznych,
- wykonanie wentylacji i nawiewów,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ. – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
- projekt wymiany kotła z rzutem kotłowni oraz schematem instalacji ogrzewczej,
- przedmiar robót,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

42515000-9 - Kotły lokalnych układów ogrzewania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.5.5.) Wartość części: 65510,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55400,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78468,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55400,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalacje Wod.- Kan i C.O. Zbigniew Marzol

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6681096196

7.3.4) Miejscowość: Wyszyna

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55400,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54995,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64859,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54995,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karlos OZE Karol Gauden Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6653028662

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54995,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51978,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72860,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51978,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalacje Wod.- Kan i C.O. Zbigniew Marzol

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6681096196

7.3.4) Miejscowość: Wyszyna

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51978,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59743,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75748,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59743,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karlos OZE Karol Gauden Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6653028662

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59743,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59259,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75159,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59259,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karlos OZE Karol Gauden Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6653028662

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59259,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57043,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70002,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57043,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karlos OZE Karol Gauden Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6653028662

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57043,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.