eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszPark "Podmiejska" przy Orliku - park kieszonkowy z siłownią zewnętrzną pomiędzy osiedlami Dobrzec i Widok (BO)



Ogłoszenie z dnia 2024-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Park „Podmiejska” przy Orliku – park kieszonkowy z siłownią zewnętrzną pomiędzy osiedlami Dobrzec i Widok (BO)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALISZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wrmi@um.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Park „Podmiejska” przy Orliku – park kieszonkowy z siłownią zewnętrzną pomiędzy osiedlami Dobrzec i Widok (BO)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16727dc4-ec1c-4109-a431-acb8a5dec004

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516105

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060102/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Park „Podmiejska” przy Orliku – park kieszonkowy z siłownią zewnętrzną pomiędzy osiedlami Dobrzec i Widok

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419995

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRM.2711.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 302886,94 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 170494,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej wraz z elementami małej architektury oraz roboty budowlane polegające na wykonaniu ścieżki o nawierzchni mineralnej, a także rozbiórka urządzeń istniejącej siłowni zewnętrznej na podstawie dokumentów określonych w pkt 4.6 SWZ.
2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje dostawę i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej wraz z elementami małej architektury w zakresie:
1) demontażu urządzeń siłowni zewnętrznej znajdujące się na działce nr 2/17,
2) dostawy i montażu nowych urządzeń siłowni zewnętrznej,
3) dostawy i montażu elementów małej architektury,
4) wykonania nasadzeń roślinności,
5) uzupełnienia nawierzchni trawiastych po montażu urządzeń siłowni zewnętrznej, oraz roboty budowlane polegające na wykonaniu ścieżki o nawierzchni mineralnej w zakresie:
6) przeniesienia znaku drogowego,
7) wytyczenia i wykonania ścieżki o nawierzchni mineralnej,
8) prac porządkowych po przeprowadzonych robotach budowlanych.
Wymaga się, aby Wykonawca zamontował tabliczkę z logo „Budżet Obywatelski Miasto Kalisz” (rozmiar i miejsce usytuowania do uzgodnienia z Zamawiającym, na etapie realizacji zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149987,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149987,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149987,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HERKULES Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363281176

7.3.3) Ulica: ul. Karola Szymanowskiego

7.3.4) Miejscowość: Pogorzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 32-501

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149987,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.