eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaLeasing 2 pojazdów służbowych



Ogłoszenie z dnia 2025-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Leasing 2 pojazdów służbowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Przemysłowy Instytut Motoryzacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000036044

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 55

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-301

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pimot.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pimot.lukasiewicz.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pimot.lukasiewicz.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Badania i rozwój

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Leasing 2 pojazdów służbowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e36b63cf-f74d-4d4c-8389-a43909dc2965

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00516093

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00467182

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.794.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 305333,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia (w ramach każdej z części) jest dostawa (nabycie na własność i przekazanie) Zamawiającemu, do odpłatnego korzystania w ramach leasingu operacyjnego z możliwością wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego.
Przedmiot umowy obejmuje (dotyczy części 1 i 2):
1) Nabycie przez Wykonawcę samochodu opisanego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ („Specyfikacja techniczna”),
2) Oddanie samochodu opisanego w punkcie 1) Zamawiającemu do użytku na czas określony tj. 36 miesięcy od dnia odbioru samochodów,
3) Przeniesienie własności samochodu opisanego w punkcie 1) będącego przedmiotem leasingu, na Zamawiającego w dniu następującym po dniu, w którym upłynęło 36 miesięcy od dnia jego odbioru, pod warunkiem uiszczenia przez Zamawiającego ostatniej raty leasingowej oraz opłaty za wykup.

Zamawiający wymaga aby Wykonawca zaoferował w ramach każdego Zadania:
• fabrycznie nowy samochód osobowy wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 roku;
• pakiet serwisowy dla oferowanego samochodu obejmujący wymagane przez producenta okresowe przeglądy techniczne, robociznę, oryginalne części i materiały eksploatacyjne, zgodne z planem serwisowym przez okres co najmniej 36 miesięcy i przebiegu minimum -160 000 km;
• gwarancję bezpłatnej naprawy samochodu w przypadku usterki lub awarii części przez okres min 36 miesięcy;
• obsługę serwisową dla oferowanego samochodu w zakresie napraw gwarancyjnych realizowaną w stacji obsługi w odległości do 30 km od siedziby Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

4.5.5.) Wartość części: 170099,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia (w ramach każdej z części) jest dostawa (nabycie na własność i przekazanie) Zamawiającemu, do odpłatnego korzystania w ramach leasingu operacyjnego z możliwością wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego.
Przedmiot umowy obejmuje (dotyczy części 1 i 2):
1) Nabycie przez Wykonawcę samochodu opisanego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ („Specyfikacja techniczna”),
2) Oddanie samochodu opisanego w punkcie 1) Zamawiającemu do użytku na czas określony tj. 36 miesięcy od dnia odbioru samochodów,
3) Przeniesienie własności samochodu opisanego w punkcie 1) będącego przedmiotem leasingu, na Zamawiającego w dniu następującym po dniu, w którym upłynęło 36 miesięcy od dnia jego odbioru, pod warunkiem uiszczenia przez Zamawiającego ostatniej raty leasingowej oraz opłaty za wykup.

Zamawiający wymaga aby Wykonawca zaoferował w ramach każdego Zadania:
• fabrycznie nowy samochód osobowy wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 roku;
• pakiet serwisowy dla oferowanego samochodu obejmujący wymagane przez producenta okresowe przeglądy techniczne, robociznę, oryginalne części i materiały eksploatacyjne, zgodne z planem serwisowym przez okres co najmniej 36 miesięcy i przebiegu minimum -160 000 km;
• gwarancję bezpłatnej naprawy samochodu w przypadku usterki lub awarii części przez okres min 36 miesięcy;
• obsługę serwisową dla oferowanego samochodu w zakresie napraw gwarancyjnych realizowaną w stacji obsługi w odległości do 30 km od siedziby Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

4.5.5.) Wartość części: 135234 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 222 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”, Zamawiający poinformował, że w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do 24.10.2025 r. do godz. 9:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, w myśl powołanego przepisu, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postepowaniu nie została złożona żadna oferta. W związku z tym, zaistniała przesłanka z art. . 255 pkt 1 ustawy Pzp, obligująca Zamawiającego do unieważnienia postepowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 222 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”, Zamawiający poinformował, że w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do 24.10.2025 r. do godz. 9:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, w myśl powołanego przepisu, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postepowaniu nie została złożona żadna oferta. W związku z tym, zaistniała przesłanka z art. . 255 pkt 1 ustawy Pzp, obligująca Zamawiającego do unieważnienia postepowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie zostało unieważnione w dniu 24.10.2025r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.