eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoPrzegląd i konserwacja aparatury medycznej



Ogłoszenie z dnia 2025-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przegląd i konserwacja aparatury medycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Giżycka Ochrona Zdrowia Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385294919

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 41

1.5.2.) Miejscowość: Giżycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 4296645

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@zozgiz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozgiz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przegląd i konserwacja aparatury medycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b30cfe37-598f-4fcd-b913-22dd11139f65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00516089

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00415208

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PN/21/09/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 208816,4 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 11585 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 15447 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 2458 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 27213 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 1463 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 6170 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 1300 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 5853 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 10536 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 975 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 346 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 7115 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 1391 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 21430 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 1931 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 5707 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 10890 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 338 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 4471 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 2317 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 22235 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 1404 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 1154 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 351 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 810 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 6980 PLN

Część 27

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 280 PLN

Część 28

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 1598 PLN

Część 29

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 788 PLN

Część 30

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 1752 PLN

Część 31

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 4471 PLN

Część 32

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 943 PLN

Część 33

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 6673 PLN

Część 34

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 11359 PLN

Część 35

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 3861 PLN

Część 36

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przegląd i konserwacja aparatury medycznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 5203 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak złożonych ofert

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 425,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 425,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak złożonych ofert

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 25

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 26

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 27

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 28

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 29

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 30

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 31

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak złożonych wniosków

SEKCJA VI OFERTY (dla części 31)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 32

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 33

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 33)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 34

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 34)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak złożonych wniosków

SEKCJA VI OFERTY (dla części 34)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1192 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1192 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 35

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 35)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 36

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 36)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.