Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00412972/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa opróżniania i transportu ścieków przemysłowych z Z/I Dylów A
i Z/I Julków / 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@eko-region.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.eko-region.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa opróżniania i transportu ścieków przemysłowych z Z/I Dylów Ai Z/I Julków / 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a1781a1-6ff4-40cc-9359-fa834b477274
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00515997
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00412972
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na wywozie ścieków przemysłowych, tj. wypompowanie ścieków przemysłowych z zbiornika i ich transportu do zlewni wskazanej w umowie zgodnie z posiadanym zezwoleniem.2. Każdorazowe opróżnienie zbiornika bezodpływowego i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi wystawianego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Zamawiający podkreśla, że ilości ścieków do odbioru są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy określone w Tabeli 1. Ze względu na trudną do przewidzenia ilość ścieków, szacunkowa całkowita ilość do odbioru może ulec zmianie. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 90%. Zmniejszenie ilości ścieków w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem całkowitej ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 10% szacunkowych całkowitych ilości ścieków do odbioru w okresie trwania umowy.
Zadanie nr 1 Z/I Dylów A, gm. Pajęczno
Zlewnia (miejsce dostawy ścieków) - Piotrkowskie Wodociągi i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim Oczyszczalnia ścieków ul. Podole 7/9, Piotrków Tryb.
Długość trasy od miejsca odbioru ścieków do wskazanej zlewni – 87 km.
Szacunkowa, całkowita ilość m3 do odbioru w okresie trwania umowy (5 miesięcy) - 5000 m3
4. Wykonawca zobowiązuje się do terminowego wykonania usługi opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu ścieków do zlewni wskazanej przez Zamawiającego.
5. Wykonawca powinien mieć zdolność do transportu ścieków w ilościach określonych w umowie z Zamawiającym.
6. Wykonawca oświadcza, iż posiada stosowne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych wydane zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
7. Wykonawca zobowiązuje się odebrać ścieki pojazdem asenizacyjnym z beczką o pojemności nie mniejszej niż 20m3 spełniającym wymagania techniczne i sanitarne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych oraz dopuszczone do transportu drogowego.
8. Wykonawca zobligowany jest do każdorazowego ważenia ścieków na zalegalizowanej wadze najazdowej Zamawiającego znajdującej się na terenie Zakładu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 216000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na wywozie ścieków przemysłowych, tj. wypompowanie ścieków przemysłowych z zbiornika i ich transportu do zlewni wskazanej w umowie zgodnie z posiadanym zezwoleniem.2. Każdorazowe opróżnienie zbiornika bezodpływowego i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi wystawianego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Zamawiający podkreśla, że ilości ścieków do odbioru są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy określone w Tabeli 1. Ze względu na trudną do przewidzenia ilość ścieków, szacunkowa całkowita ilość do odbioru może ulec zmianie. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 90%. Zmniejszenie ilości ścieków w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem całkowitej ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 10% szacunkowych całkowitych ilości ścieków do odbioru w okresie trwania umowy.
Zadanie nr 2 Z/I Dylów A, gm. Pajęczno
Zlewnia (miejsce dostawy ścieków) - Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zelowie Sp. z o.o. Oczyszczalnia w Maurycowie, Mauryców 1a,97-425 Zelów.
Długość trasy od miejsca odbioru ścieków do wskazanej zlewni – 52 km.
Szacunkowa, całkowita ilość m3 do odbioru w okresie trwania umowy
(5 miesięcy) - 5000 m3
4. Wykonawca zobowiązuje się do terminowego wykonania usługi opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu ścieków do zlewni wskazanej przez Zamawiającego.
5. Wykonawca powinien mieć zdolność do transportu ścieków w ilościach określonych w umowie z Zamawiającym.
6. Wykonawca oświadcza, iż posiada stosowne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych wydane zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
7. Wykonawca zobowiązuje się odebrać ścieki pojazdem asenizacyjnym z beczką o pojemności nie mniejszej niż 20m3 spełniającym wymagania techniczne i sanitarne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych oraz dopuszczone do transportu drogowego.
8. Wykonawca zobligowany jest do każdorazowego ważenia ścieków na zalegalizowanej wadze najazdowej Zamawiającego znajdującej się na terenie Zakładu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 162000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na wywozie ścieków przemysłowych, tj. wypompowanie ścieków przemysłowych z zbiornika i ich transportu do zlewni wskazanej w umowie zgodnie z posiadanym zezwoleniem.2. Każdorazowe opróżnienie zbiornika bezodpływowego i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi wystawianego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Zamawiający podkreśla, że ilości ścieków do odbioru są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy określone w Tabeli 1. Ze względu na trudną do przewidzenia ilość ścieków, szacunkowa całkowita ilość do odbioru może ulec zmianie. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 90%. Zmniejszenie ilości ścieków w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem całkowitej ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 10% szacunkowych całkowitych ilości ścieków do odbioru w okresie trwania umowy.
Zadanie nr 3 Z/I Zakład/Instalacja w Julkowie, gm. Skierniewice
Zlewnia (miejsce dostawy ścieków) - Rawskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. Oczyszczalnia w Żydomicach, Żydomice 5, 96-200 Żydomice.
Długość trasy od miejsca odbioru ścieków do wskazanej zlewni – 24 km.
Szacunkowa, całkowita ilość m3 do odbioru w okresie trwania umowy
(12 miesięcy) - 1 800 m3
4. Wykonawca zobowiązuje się do terminowego wykonania usługi opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu ścieków do zlewni wskazanej przez Zamawiającego.
5. Wykonawca powinien mieć zdolność do transportu ścieków w ilościach określonych w umowie z Zamawiającym.
6. Wykonawca oświadcza, iż posiada stosowne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych wydane zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
7. Wykonawca zobowiązuje się odebrać ścieki pojazdem asenizacyjnym z beczką o pojemności nie mniejszej niż 20m3 spełniającym wymagania techniczne i sanitarne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych oraz dopuszczone do transportu drogowego.
8. Wykonawca zobligowany jest do każdorazowego ważenia ścieków na zalegalizowanej wadze najazdowej Zamawiającego znajdującej się na terenie Zakładu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 57240,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Popiel LUCARGO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7722099342
7.3.3) Ulica: 1 Maja 67A
7.3.4) Miejscowość: Pajęczno
7.3.5) Kod pocztowy: 98-330
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Popiel LUCARGO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7722099342
7.3.3) Ulica: 1 Maja 67A
7.3.4) Miejscowość: Pajęczno
7.3.5) Kod pocztowy: 98-330
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50544,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50544,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50544,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U STRAŻAK Albert Bogusiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8381724258
7.3.3) Ulica: Miodowa 214
7.3.4) Miejscowość: Bartniki
7.3.5) Kod pocztowy: 96-332
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U STRAŻAK Albert Bogusiewicz
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U STRAŻAK Albert Bogusiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50544,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach "Programu OLiOC w 2025 roku na terenie miasta Bełchatowa w zakresie zadań własnych" - sprzęt ratowniczy i zabezpieczenia energetycznego.
- Zagospodarowanie odpadów pochodzących z Miasta Bełchatowa w 2026 r.
- Zakup sieciowej infrastruktury sprzętowej w postaci urządzenia UTM wraz z wdrożeniem oraz trzyletnią licencją
- Dostawa bielizny operacyjnej i wyrobów niejałowych jednorazowego użytku
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach "Programu OLiOC w 2025 roku na terenie miasta Bełchatowa w zakresie zadań własnych" - Etap I
- Usługa sprzątania pomieszczeń na terenie SP Wola Kruszyńska i PSZOK Teklinów /2025
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA SYSTEMATYCZNYM OPRÓŻNIANIU ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH, PRZYJĘCIA NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH ORAZ WYWOZU NIECZYSTOŚCI DO STACJI ZLEWNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ADMINISTROWANYCH PRZEZ 24 WOG
- Świadczenie usługi odbioru i wywozu nieczystości, czyszczenie wpustów ulicznych, awaryjne czyszczenie i inspekcja TV sieci kanalizacyjnych z podziałem na 3 zadania.
więcej: Usługi utylizacji nieczystości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





