eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełchatówUsługa opróżniania i transportu ścieków przemysłowych z Z/I Dylów A i Z/I Julków / 2025



Ogłoszenie z dnia 2025-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa opróżniania i transportu ścieków przemysłowych z Z/I Dylów A
i Z/I Julków / 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@eko-region.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.eko-region.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa opróżniania i transportu ścieków przemysłowych z Z/I Dylów A
i Z/I Julków / 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a1781a1-6ff4-40cc-9359-fa834b477274

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00515997

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00412972

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na wywozie ścieków przemysłowych, tj. wypompowanie ścieków przemysłowych z zbiornika i ich transportu do zlewni wskazanej w umowie zgodnie z posiadanym zezwoleniem.
2. Każdorazowe opróżnienie zbiornika bezodpływowego i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi wystawianego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Zamawiający podkreśla, że ilości ścieków do odbioru są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy określone w Tabeli 1. Ze względu na trudną do przewidzenia ilość ścieków, szacunkowa całkowita ilość do odbioru może ulec zmianie. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 90%. Zmniejszenie ilości ścieków w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem całkowitej ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 10% szacunkowych całkowitych ilości ścieków do odbioru w okresie trwania umowy.
Zadanie nr 1 Z/I Dylów A, gm. Pajęczno
Zlewnia (miejsce dostawy ścieków) - Piotrkowskie Wodociągi i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim Oczyszczalnia ścieków ul. Podole 7/9, Piotrków Tryb.
Długość trasy od miejsca odbioru ścieków do wskazanej zlewni – 87 km.
Szacunkowa, całkowita ilość m3 do odbioru w okresie trwania umowy (5 miesięcy) - 5000 m3
4. Wykonawca zobowiązuje się do terminowego wykonania usługi opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu ścieków do zlewni wskazanej przez Zamawiającego.
5. Wykonawca powinien mieć zdolność do transportu ścieków w ilościach określonych w umowie z Zamawiającym.
6. Wykonawca oświadcza, iż posiada stosowne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych wydane zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
7. Wykonawca zobowiązuje się odebrać ścieki pojazdem asenizacyjnym z beczką o pojemności nie mniejszej niż 20m3 spełniającym wymagania techniczne i sanitarne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych oraz dopuszczone do transportu drogowego.
8. Wykonawca zobligowany jest do każdorazowego ważenia ścieków na zalegalizowanej wadze najazdowej Zamawiającego znajdującej się na terenie Zakładu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90410000-4 - Usługi usuwania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 216000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na wywozie ścieków przemysłowych, tj. wypompowanie ścieków przemysłowych z zbiornika i ich transportu do zlewni wskazanej w umowie zgodnie z posiadanym zezwoleniem.
2. Każdorazowe opróżnienie zbiornika bezodpływowego i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi wystawianego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Zamawiający podkreśla, że ilości ścieków do odbioru są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy określone w Tabeli 1. Ze względu na trudną do przewidzenia ilość ścieków, szacunkowa całkowita ilość do odbioru może ulec zmianie. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 90%. Zmniejszenie ilości ścieków w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem całkowitej ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 10% szacunkowych całkowitych ilości ścieków do odbioru w okresie trwania umowy.
Zadanie nr 2 Z/I Dylów A, gm. Pajęczno
Zlewnia (miejsce dostawy ścieków) - Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zelowie Sp. z o.o. Oczyszczalnia w Maurycowie, Mauryców 1a,97-425 Zelów.
Długość trasy od miejsca odbioru ścieków do wskazanej zlewni – 52 km.
Szacunkowa, całkowita ilość m3 do odbioru w okresie trwania umowy
(5 miesięcy) - 5000 m3
4. Wykonawca zobowiązuje się do terminowego wykonania usługi opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu ścieków do zlewni wskazanej przez Zamawiającego.
5. Wykonawca powinien mieć zdolność do transportu ścieków w ilościach określonych w umowie z Zamawiającym.
6. Wykonawca oświadcza, iż posiada stosowne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych wydane zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
7. Wykonawca zobowiązuje się odebrać ścieki pojazdem asenizacyjnym z beczką o pojemności nie mniejszej niż 20m3 spełniającym wymagania techniczne i sanitarne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych oraz dopuszczone do transportu drogowego.
8. Wykonawca zobligowany jest do każdorazowego ważenia ścieków na zalegalizowanej wadze najazdowej Zamawiającego znajdującej się na terenie Zakładu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90410000-4 - Usługi usuwania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 162000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na wywozie ścieków przemysłowych, tj. wypompowanie ścieków przemysłowych z zbiornika i ich transportu do zlewni wskazanej w umowie zgodnie z posiadanym zezwoleniem.
2. Każdorazowe opróżnienie zbiornika bezodpływowego i ich transport wykonywany będzie na podstawie telefonicznego bądź elektronicznego zlecenia wykonania usługi wystawianego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia.
3. Zamawiający podkreśla, że ilości ścieków do odbioru są ilościami szacunkowymi mogącymi ulec zmianie, mającymi służyć pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym maksymalne ilości nie przekroczą szacunkowej całkowitej ilości ścieków do odbioru w okresie obowiązywania umowy określone w Tabeli 1. Ze względu na trudną do przewidzenia ilość ścieków, szacunkowa całkowita ilość do odbioru może ulec zmianie. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 90%. Zmniejszenie ilości ścieków w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem całkowitej ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 10% szacunkowych całkowitych ilości ścieków do odbioru w okresie trwania umowy.
Zadanie nr 3 Z/I Zakład/Instalacja w Julkowie, gm. Skierniewice
Zlewnia (miejsce dostawy ścieków) - Rawskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. Oczyszczalnia w Żydomicach, Żydomice 5, 96-200 Żydomice.
Długość trasy od miejsca odbioru ścieków do wskazanej zlewni – 24 km.
Szacunkowa, całkowita ilość m3 do odbioru w okresie trwania umowy
(12 miesięcy) - 1 800 m3
4. Wykonawca zobowiązuje się do terminowego wykonania usługi opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu ścieków do zlewni wskazanej przez Zamawiającego.
5. Wykonawca powinien mieć zdolność do transportu ścieków w ilościach określonych w umowie z Zamawiającym.
6. Wykonawca oświadcza, iż posiada stosowne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych wydane zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
7. Wykonawca zobowiązuje się odebrać ścieki pojazdem asenizacyjnym z beczką o pojemności nie mniejszej niż 20m3 spełniającym wymagania techniczne i sanitarne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych oraz dopuszczone do transportu drogowego.
8. Wykonawca zobligowany jest do każdorazowego ważenia ścieków na zalegalizowanej wadze najazdowej Zamawiającego znajdującej się na terenie Zakładu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90410000-4 - Usługi usuwania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 57240,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Popiel LUCARGO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7722099342

7.3.3) Ulica: 1 Maja 67A

7.3.4) Miejscowość: Pajęczno

7.3.5) Kod pocztowy: 98-330

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Popiel LUCARGO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7722099342

7.3.3) Ulica: 1 Maja 67A

7.3.4) Miejscowość: Pajęczno

7.3.5) Kod pocztowy: 98-330

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50544,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50544,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50544,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U STRAŻAK Albert Bogusiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8381724258

7.3.3) Ulica: Miodowa 214

7.3.4) Miejscowość: Bartniki

7.3.5) Kod pocztowy: 96-332

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50544,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.