Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00405514/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja substancji szkolnej i przedszkolnej w ramach programu „Szkoła od nowa” w zakresie remontu ogrodzenia przy PSP nr 23 oraz ZSP nr 2 w Wałbrzychu (II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Magistracki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,208876,b3dcb3b3664a6790be10f510941ba308.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja substancji szkolnej i przedszkolnej w ramach programu „Szkoła od nowa” w zakresie remontu ogrodzenia przy PSP nr 23 oraz ZSP nr 2 w Wałbrzychu (II)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1052f77c-195a-41fc-a386-da261771c941
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00515797
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044321/39/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.33 Modernizacja substancji szkolnej i przedszkolnej w ramach programu "Szkoła od nowa" - etap II - w zakresie remontu ogrodzenia przy PSP nr 23 im. Wojsk Ochrony Pogranicza w Wałbrzychu
1.1.34 Modernizacja substancji szkolnej i przedszkolnej w ramach programu "Szkoła od nowa" - etap II - w zakresie remontu ogrodzenia przy ZS-P nr 2 w Wałbrzychu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405514
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.150.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Robót budowlanych na Zadaniu inwestycyjnym nr 1 pn.: „Modernizacja substancji szkolnej i przedszkolnej w ramach programu "Szkoła od nowa" - etap II - w zakresie remontu ogrodzenia przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 23 im. Wojsk Ochrony Pogranicza w Wałbrzychu” zgodnie z Umową, Specyfikacją Warunków Zamówienia, Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Tabelą Elementów Rozliczeniowych oraz Przedmiarem robót.W zakres zadania wchodzi wykonanie następujących Robót:
a) rozbiórka istniejącego ogrodzenia wraz z wywiezieniem i utylizacją – zgodnie z załącznikiem graficznym nr 4 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia
b) roboty ziemne,
c) karczowanie drzew i krzewów kolidujących z przebiegiem nowego ogrodzenia,
d) montaż nowego ogrodzenia panelowego zgodnie z załącznikiem graficznym nr 3 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia,
e) montaż furtek wejściowych i bram wjazdowych,
f) pozostałych prac ujętych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz załącznikach graficznych.
Zadanie inwestycyjne nr 1: teren Publicznej Szkoły Podstawowej nr 23 w Wałbrzychu, 58 – 301 Wałbrzych, ul. Andrzeja Struga 3, Działka numer 413/2 obręb 26 Nowe Miasto.
Szczegółowy zakres prac do wykonania określają Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5a do SWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 4a do SWZ).
Zadanie jest finansowane z kredytu udzielonego przez Europejski Bank Inwestycyjny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 393883,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Robót budowlanych na Zadaniu inwestycyjnym nr 2 pn.: „Modernizacja substancji szkolnej i przedszkolnej w ramach programu "Szkoła od nowa" - etap II - w zakresie remontu ogrodzenia przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 2 w Wałbrzychu.", zgodnie z Umową, Specyfikacją Warunków Zamówienia, Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Tabelą Elementów Rozliczeniowych oraz Przedmiarem robót.W zakres zadania wchodzi wykonanie następujących Robót:
a) rozbiórka istniejącego ogrodzenia wraz z wywiezieniem i utylizacją – zgodnie z załącznikiem graficznym nr 2 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia,
b) roboty ziemne,
c) karczowanie drzew i krzewów kolidujących z przebiegiem nowego ogrodzenia,
d) montaż nowego ogrodzenia panelowego zgodnie z załącznikiem graficznym nr 1 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia,
e) montaż furtek wejściowych i bram wjazdowych,
f) pozostałych prac ujętych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz załącznikach graficznych.
Zadanie inwestycyjne nr 2: teren Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 2 w Wałbrzychu, 58 – 300 Wałbrzych, ul. Królewiecka 7, Działki o nr: 78, 59, 76/4 Obręb 32 Gaj.
Szczegółowy zakres prac do wykonania określają Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5b do SWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 4b do SWZ).
Zadanie jest finansowane z kredytu udzielonego przez Europejski Bank Inwestycyjny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 143149,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 379000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479499,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 379000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sowiogórska Palarnia Kawy Justyna Ziemianek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831712575
7.3.3) Ulica: Stefana Batorego 10
7.3.4) Miejscowość: Ludwikowice Kłodzkie
7.3.5) Kod pocztowy: 57-450
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sowiogórska Palarnia Kawy Justyna Ziemianek
jakie przetargi wygrała firma
Sowiogórska Palarnia Kawy Justyna Ziemianek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 379000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sowiogórska Palarnia Kawy Justyna Ziemianek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831712575
7.3.3) Ulica: Stefana Batorego 10
7.3.4) Miejscowość: Ludwikowice Kłodzkie
7.3.5) Kod pocztowy: 57-450
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sowiogórska Palarnia Kawy Justyna Ziemianek
jakie przetargi wygrała firma
Sowiogórska Palarnia Kawy Justyna Ziemianek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa i montaż wyposażenia/mebli do Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA - ZDRÓJ" Sp. z o.o., przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Dostawa 2 pojazdów ciężarowych z zabudową hakową, dla Zakładu Odbioru i Transporty Odpadów Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Wałbrzychu.
- "Remont i rozbudowa budynku mieszkalnego przy ul. Mieroszowskiej 11 w Wałbrzychu"
- Dostawa komputerów przenośnych
- Zakup klastra serwerowego z macierzą dyskową do obsługi Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu
- Dostawa sprzętu informatycznego z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczny Powiat Wałbrzyski"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





