Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00429906/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-18
- 2025/BZP 00437230/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego z podziałem na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590585041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stara Droga 85
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgk-radomsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip2.pgk-radomsko.pl/przetargi/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b0212e1-4788-488f-b867-4210dcec292b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sp. z o.o. (100% udziałów własnością gm. M. Radomsko) - wytwarzanie energii cieplnej;dostarczanie wody;odprowadzanie,oczyszczanie ścieków;zbieranie odpadów komunalnych;gosp. odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego z podziałem na 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b0212e1-4788-488f-b867-4210dcec292b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00515750
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00429906
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ/2/9/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Dostawa ubrań roboczych1. Ubranie robocze typ szwedzki kolor niebieski tzw. CPN, o gramaturze min. 290 g/m2, skład bawełna 100 %, z logo Zamawiającego i z certyfikowaną taśmą srebrną o szerokości min. 2,5 cm na podkładzie pomarańczowym o szer. min. 5 cm
- Bluza szwedzka, minimum 4 kieszenie, dwie górne zapinana na springi lub napy nierdzewne, dwie dolne otwarte z wejściem skośnym. Bluza zapinana na guziki kryte plisą, klasyczny kołnierz, rękaw w całości z tkaniny, dół rękawa zakończony mankietem zapinanym na spring lub napę. Na plecach kurtki logo Zamawiającego o wymiarach: wysokość 15 cm, szerokość 24 cm w kolorze białym wykonane metodą folia flex. Na plecach i rękawach bluzy poziome pasy odblaskowe w kolorze pomarańczowym o szerokości min. 5 cm ze srebrną min. 2,5 cm taśmą wewnątrz podkładu.
- Spodnie ogrodniczki z minimum 5 kieszeniami, 1 górna na karczku zapinana na zamek metalowy, 1 tylna kieszeń, 2 kieszenie boczne, 1 kieszonka na nogawce, długie szelki z odcinkiem elastycznym, zapinane na klamry z możliwością regulacji. Na nogawkach poziomo naszyta taśma odblaskowa umieszczona 10 – 13 cm poniżej kolan. Rozporek zapinany na guziki, boczne zapięcie z regulacją na guziki.
Ilość 600 kpl.
2. Ubranie robocze typ szwedzki kolor zielony, o gramaturze min. 290 g/m2, skład bawełna 100 %, z logo Zamawiającego i z certyfikowaną taśmą srebrną o szerokości min. 2,5 cm na podkładzie pomarańczowym o szer. min. 5 cm.
- Bluza szwedzka, minimum 4 kieszenie, dwie górne zapinana na springi lub napy nierdzewne, dwie dolne otwarte z wejściem skośnym. Bluza zapinana na guziki kryte plisą, klasyczny kołnierz, rękaw w całości z tkaniny, dół rękawa zakończony mankietem zapinanym na spring lub napę. Na plecach kurtki logo Zamawiającego o wymiarach: wysokość 15 cm, szerokość 24 cm w kolorze białym wykonane metodą folia flex. Na plecach i rękawach bluzy poziome pasy odblaskowe w kolorze pomarańczowym o szerokości min. 5 cm ze srebrną min. 2,5 cm taśmą wewnątrz podkładu.
- Spodnie ogrodniczki z minimum 5 kieszeniami, 1 górna na karczku zapinana na zamek metalowy, 1 tylna kieszeń, 2 kieszenie boczne, 1 kieszonka na nogawce, długie szelki z odcinkiem elastycznym, zapinane na klamry z możliwością regulacji. Na nogawkach poziomo naszyta taśma odblaskowa umieszczona 10 – 13 cm poniżej kolan. Rozporek zapinany na guziki, boczne zapięcie z regulacją na guziki.
Ilość 16 kpl.
3. Ubranie ocieplane typ szwedzki kolor niebieski tzw. CPN materiał 100 % bawełny, gramatura minimum 290 g/m2, z logo Zamawiającego i z certyfikowanymi elementami, taśma srebrna min. 2,5 cm szerokości na podkładzie pomarańczowym o szer. min. 5 cm
- Bluza szwedzka sięgająca za pośladki z kołnierzem, na bokach bluzy ściągacze, bluza zapinana na zamek kostkowy, kryty plisą na springi lub napy nierdzewne. Rękaw długi zakończony mankietem zapinanym na guzik, minimum dwie kieszenie górne z patkami zapinanymi na springi, minimum dwie kieszenie dolne. Na plecach i rękawach bluzy poziome pasy odblaskowe w kolorze pomarańczowym o szerokości min. 5 cm ze srebrną min. 2,5 cm taśmą wewnątrz podkładu. Na plecach kurtki logo Zamawiającego w kolorze białym o wymiarach: wysokość 15 cm, szerokość 24 cm wykonane metodą folia flex
- Spodnie ogrodniczki, w pasie wszyty ściągacz gumowy, w szelki wstawiana guma, szelki zakończone klamrami z możliwością regulacji ich długości, na bokach zapinanie na guziki z możliwością regulacji, nogawki proste, na karczku duża kieszeń zasuwana na zamek błyskawiczny, rozporek na guziki, na nogawkach pozioma taśma odblaskowa w kolorze pomarańczowym o szer. 5 cm ze srebrną 2,5 cm taśmą wewnątrz podkładu, umieszczona 10 – 13 cm poniżej kolana.
Ilość 120 kpl.
4. Ubranie ocieplane typ szwedzki kolor zielony, z logo Zamawiającego i pasami odblaskowymi, materiał 100% bawełny, gramatura minimum 290 g/m², tkaniny użyte do produkcji ubrania winny być odporne na spieranie i płowienie.
- Bluza szwedzka sięgająca za pośladki z kołnierzem, na bokach bluzy ściągacze, bluza zapinana na zamek kostkowy, kryty plisą na springi lub napy nierdzewne. Rękaw długi zakończony mankietem zapinanym na guzik, minimum dwie kieszenie górne z klapkami zapinanymi na guziki, minimum dwie kieszenie dolne. Na plecach i rękawach bluzy poziome pasy odblaskowe w kolorze pomarańczowym o szerokości min. 5 cm ze srebrną min. 2,5 cm taśmą wewnątrz podkładu. Na plecach kurtki logo Zamawiającego w kolorze białym o wymiarach: wysokość 15 cm, szerokość 24 cm wykonane metodą folia flex.
- Spodnie ogrodniczki, w pasie wszyty ściągacz gumowy, w szelki wstawiana guma, szelki zakończone klamrami z możliwością regulacji długości, na bokach zapinane na guziki, nogawki proste, na karczku duża kieszeń zasuwana na zamek błyskawiczny, na nogawkach minimum dwie kieszenie, rozporek na guziki, na nogawkach pozioma taśma odblaskowa w kolorze pomarańczowym o szer. min. 5 cm ze srebrną min. 2,5 cm taśmą wewnątrz podkładu, umieszczoną 10 – 13 cm poniżej kolana.
Ilość 8 kpl.
5. Ubranie dla spawacza – bluza i spodnie ogrodniczki uszyte z bawełny trudnopalnej o gramaturze minimum 330 g/m². Zgodność z normami EN 13688 „odzież ochronna, wymagania ogólne” i EN ISO 11611 - „odzież ochronna do stosowania podczas spawania i w procesach pokrewnych” lub równoważnymi.
Ilość 10 kpl.
Wymagania: Odzież fabrycznie nowa. Odzież dostępna we wszystkich rozmiarach, posiadać musi oryginalne metki identyfikujące asortyment (nazwa, materiał, sposób prania, czyszczenia lub konserwacji, rozmiar) i producenta. Ubrania robocze letnie i ocieplane muszą spełniać wymagania określone w aktualnie obwiązujących normach PN-EN ISO 13688, PN-P-84525 lub równoważne. Odblaskowość taśm klasa 2, zgodna z normą EN ISO 20471 lub równoważną. Wszystkie asortymenty ubrań roboczych muszą być oznaczone znakiem CE.
Do wszystkich ofert należy dołączyć: karty katalogowe oraz deklaracje zgodności z wymaganymi normami lub równoważnymi.
UWAGA!
Zamawiający przed podpisaniem umowy z Wykonawcą, którego oferta jest najkorzystniejsza wezwie Wykonawcę do przedstawienia asortymentów celem sprawdzenia ich zgodności z opisem wymogów przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt do siedziby Zamawiającego wskazane wzory w terminie 7 dni od dnia wezwania. Wzory poszczególnych asortymentów dostarczonych przez Wykonawcę, z którym zostanie podpisana umowa na dostawę będą przechowywane przez cały czas trwania umowy i będą stanowić wzór, według którego będzie dokonywana ocena każdorazowej dostawy pod względem zgodności z wymaganiami określonymi w opisie poszczególnych asortymentów, zgodności z kartą katalogową oraz wymaganymi normami. Wzory te zostaną zwrócone Wykonawcy po zrealizowaniu umowy na jego koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 164347,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Dostawa obuwia roboczego1. Trzewiki robocze bezpieczne męskie kategoria S3S/S3, SR/SRC, z kompozytowym podnoskiem, odpornym na uderzenia z energią 200 J i zgniecenia 15kN, kevlarowa wkładka antyprzebiciowa chroniąca przed przekłuciem o sile 1 100 N. Cholewka z naturalnej licowej skóry bydlęcej o grubości min. 2,2 mm, nadlany gumowy nosek, wkładka z pianki poliuretanowej, podeszwa PU/Guma, antypoślizgowa klasy SR/SRC, wodoodporne, olejoodporne. Wykonane zgodnie z wymogami normy EN ISO 20345 lub równoważnej.
Ilość 240 par.
2. Trzewiki robocze bezpieczne męskie kategoria S3S/S3, SR/SRC. Cholewka wykonana ze skóry licowej, podeszwa: wtryskiwany poliuretan PU2D, podnosek kompozytowy, wkładka antyprzebiciowa stalowa. Wykonane zgodnie z normą EN ISO 20345 lub równoważną.
Ilość 320 par.
3. Trzewiki robocze bezpieczne damskie kategoria S3S/S3, SR/SRC. Cholewka wykonana ze skóry licowej, podeszwa: wtryskiwany poliuretan PU2D, podnosek kompozytowy, wkładka antyprzebiciowa stalowa. Wykonane zgodnie z normą EN ISO 20345 S3 SRC lub równoważną.
Ilość 40 par.
4. Buty gumowo filcowe męskie wykonane z gumy, ocieplone od wewnątrz, wykończone filcowym kołnierzem, antypoślizgowa podeszwa. Wykonane zgodnie z normą PN-EN ISO 20347 OB CI E SRA lub równoważną.
Ilość 100 par.
5. Buty gumowe męskie wykonane z gumy metoda wulkanizacji w formach. Wykonane zgodnie z normą PN- EN ISO 20347 OB, SRC lub równoważną.
Ilość 160 par.
6. Kalosze damskie z PCV, wykonane zgodnie z normą PN-EN ISO 20347 lub równoważną.
Ilość 40 par.
7. Trzewiki dla spawacza S3S/S3, SR/SRC, HRO, WG Cholewka za skóry licowej, wodoodpornej, zapięcie na sprzączkę, podnosek (do 200 J), wkładka antyprzebiciowa (do 1 100N), usztywnienie pięty z tworzywa termoplastycznego, podeszwa PU/PU lub PU/Guma, antypoślizgowa, olejoodporna, antyelektrostatyczna. Wykonane zgodnie z normą EN ISO 20349 lub równoważną.
Ilość 15 par.
8. Trzewiki robocze ocieplane damskie kategoria S3S/S3, SR/SRC Wierzchnia część buta ze skóry dwoinowej, podnosek kompozytowy/stalowy, wkładka antyprzebiciowa stalowa, podeszwa PU/PU (PU2D) lub PU/TPU. Wykonane zgodnie z wymogami normy EN ISO 20345 lub równoważnej.
Ilość 40 par.
9. Trzewiki robocze ocieplane męskie kategoria S3S, SR/SRC Wierzchnia część buta ze skóry dwoinowej, podnosek kompozytowy/stalowy, wkładka antyprzebiciowa stalowa, podeszwa PU/PU (PU2D) lub PU/TPU. Wykonane zgodnie z wymogami normy EN ISO 20345 lub równoważnej.
Ilość 20 par.
Wymagania: Obuwie fabrycznie nowe, dostępne w rozmiarach 39 – 47 (dla męskich) i od rozmiaru 36+ dla damskich. Obuwie posiadać musi oryginalne metki identyfikujące asortyment (nazwa, materiał, sposób czyszczenia lub konserwacji, rozmiar) i producenta. Wszystkie asortymenty obuwia muszą być oznaczone znakiem CE.
Do wszystkich ofert należy dołączyć: karty katalogowe oraz deklaracje zgodności z wymaganymi normami lub równoważnymi.
UWAGA!
Zamawiający przed podpisaniem umowy z Wykonawcą, którego oferta jest najkorzystniejsza wezwie Wykonawcę do przedstawienia asortymentów celem sprawdzenia ich zgodności z opisem wymogów przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt do siedziby Zamawiającego wskazane wzory w terminie 7 dni od dnia wezwania. Wzory poszczególnych asortymentów dostarczonych przez Wykonawcę, z którym zostanie podpisana umowa na dostawę będą przechowywane przez cały czas trwania umowy i będą stanowić wzór, według którego będzie dokonywana ocena każdorazowej dostawy pod względem zgodności z wymaganiami określonymi w opisie poszczególnych asortymentów, zgodności z kartą katalogową oraz wymaganymi normami. Wzory te zostaną zwrócone Wykonawcy po zrealizowaniu umowy na jego koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18830000-6 - Obuwie ochronne
4.5.5.) Wartość części: 147603,08 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Dostawa rękawic roboczych1. Rękawice robocze ochronne pięciopalcowe ze skóry dwoinowej i drelichu chroniące przed urazami mechanicznymi. Chwytna część dłoni wykonana w całości z jednej części skóry. Rękawica zakończona usztywnionym mankietem oraz wykończona wewnątrz podszewką. Strona grzbietowa i mankiet z tkaniny drelichowej. Rękawice wykonane zgodnie z wymogami norm EN ISO 21420, EN 388 lub równoważnych.
Ilość 200 par.
2. Rękawice pięciopalcowe ocieplane, termoodporne, powlekane gumą/lateksem ze strukturą, wykonane z przędzy akrylowej/poliestrowej/poliestrowo-bawełnianej. Wykonane zgodnie z wymogami normy EN 388 (poziom odporności min. 2142X) lub równoważnej.
Ilość 2 000 par.
3. Rękawice antyprzecięciowe. Wykonane z przędzy, odpornej na przecięcia (EN 388, Test Coupe – 5 lub EN ISO 13997, Test TDM - E), powlekane poliuretanem, zakończone ściągaczem. Odporność na ścieranie (4), odporność na przedarcia (4), odporność na przekłucie (2). Wykonane zgodnie z wymogami norm EN 388, EN ISO 21420 lub równoważnymi.
Ilość 600 par.
4. Rękawice spawalnicze pięciopalcowe Wykonane w całości ze skóry licowej, w części chwytnej wykonane z jednego elementu skóry, z długim mankietem wykonanym ze skóry dwoinowej. Rękawice spełniające warunki norm EN 388, EN ISO 21420, EN 407, EN 12477 lub równoważnych.
Ilość 156 par.
5. Rękawice spawalnicze w całości wykonane z dwoiny bydlęcej Rękawice spełniające warunki norm EN 388, EN ISO 21420, EN 407, EN 12477 lub równoważnych.
Ilość 84 pary
6. Rękawice typu REKODRAGON powlekane gumą/lateksem o strukturze, odporne na rozdarcia i przecięcia, trudnościeralne. Wykonane zgodnie z wymogami norm EN 388 i EN ISO 21420 lub równoważnych.
Ilość 8 000 par.
7. Rękawice typu RTELA wykonane z poliestru, powlekane lateksem, zakończone ściągaczem, odporne na ścieranie i rozdarcia. Wykonane zgodnie z wymogami norm EN 388, EN ISO 21420 lub równoważnych.
Ilość 60 000 par.
8. Rękawice wykonane z grubego niebieskiego nitrylu Usztywniony mankiet. Wykonane zgodnie z wymogami normy EN 388, EN ISO 21420 lub równoważnej.
Ilość 2 000 par.
Wymagania: Rękawice dostępne we wszystkich rozmiarach, posiadać muszą oryginalne metki identyfikujące asortyment (nazwa, materiał, sposób czyszczenia lub konserwacji, rozmiar) i producenta. Wszystkie asortymenty rękawic muszą być oznaczone znakiem CE.
Do wszystkich ofert należy dołączyć: karty katalogowe oraz deklaracje zgodności z wymaganymi normami lub równoważnymi.
UWAGA!
Zamawiający przed podpisaniem umowy z Wykonawcą, którego oferta jest najkorzystniejsza wezwie Wykonawcę do przedstawienia asortymentów celem sprawdzenia ich zgodności z opisem wymogów przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt do siedziby Zamawiającego wskazane wzory w terminie 7 dni od dnia wezwania. Wzory poszczególnych asortymentów dostarczonych przez Wykonawcę, z którym zostanie podpisana umowa na dostawę będą przechowywane przez cały czas trwania umowy i będą stanowić wzór, według którego będzie dokonywana ocena każdorazowej dostawy pod względem zgodności z wymaganiami określonymi w opisie poszczególnych asortymentów, zgodności z kartą katalogową oraz wymaganymi normami. Wzory te zostaną zwrócone Wykonawcy po zrealizowaniu umowy na jego koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18141000-9 - Rękawice robocze
4.5.5.) Wartość części: 138546,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124327,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132569,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124327,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „MADA” Kosiec i Wspólnicy Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1181625269
7.3.3) Ulica: Słowicza 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-170
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124327,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-12-05 do 2026-12-05Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie dla Części nr 2 w myśl art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone w terminie oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87209,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92460,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87209,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „MADA” Kosiec i Wspólnicy Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1181625269
7.3.3) Ulica: Słowicza 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-170
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87209,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-12-05 do 2026-12-05SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W poz. 8.2. to wartość zamówienia podstawowego bez ewentualnego prawa opcji w wys. 20% wartości zamówienia podstawowego.
Żadna z ofert wskazanych w poz. 6.1.7. dla Części nr 3 nie została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie potencjału Gminy Miejsce Piastowe w zakresie obrony cywilnej - zadania bieżące gminy - Indywidualne wyposażenie ochrony specjalnej
- Sukcesywne dostawy obuwia technicznego, medycznego i operacyjnego dla personelu NIKARD
- Zakup sprzętu specjalistycznego, którego utrata lub trwałe uszkodzenie nastąpiły na skutek działań ratowniczych lub działań pomocowych prowadzonych w trakcie powodzi we wrześniu 2024 roku
- Dostawa sprzętu w ramach Projektu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (3)
- "Dostawa obuwia ochronnego dla PUHP "Lech" Sp. z o.o."
- Zakup sprzętu z otrzymanej dotacji od Wojewody Świętokrzyskiego w ramach zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





