Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00441346/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sanitariatów w budynku Sądu Rejonowego w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324441
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Kustronia 4
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-303
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rzeszow.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88d0f6b4-cf48-47a0-aa6f-042d9b6bcf491.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sądy powszechne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont sanitariatów w budynku Sądu Rejonowego w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88d0f6b4-cf48-47a0-aa6f-042d9b6bcf49
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00515571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00076038/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont sanitariatów w budynku Sądu Rejonowego w Rzeszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00441346
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G.261.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2100000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 350960,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Remont sanitariatów w budynku Sądu Rejonowego w Rzeszowie.” Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 7 do SWZ, na który składa się:
- Projekt Wykonawczy,
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- przedmiar robót Uwaga przedmiar robót, dokumentacja projektowa jest przygotowana na większy zakres robót budowlanych. Przygotowując ofertę Wykonawcy uwzględniają przedmiar dotyczący pomieszczeń: 1. PARTER – klatka pomarańczowa, 2. PARTER – klatka bordowa, 3. I PIĘTRO okrąglak - toaleta damska, 4. II PIĘTRO – okrąglak – toaleta męska, 5. II PIĘTRO – okrąglak – toaleta damska. 6. II PIĘTRO – klatka niebieska, 7. II PIĘTRO – klatka bordowa.
Załączony przedmiar stanowi jedynie dokument pomocniczy, przy kalkulacji ceny ofertowej, natomiast Wykonawca szacuje cenę ofertową na podstawie własnej kalkulacji kosztorysowej)
- Opis Przedmiotu Zamówienia zwany dalej OPZ-dokumenty zamieszczone jako załącznik nr 7 do SWZ.
Roboty obejmują między innymi:
-Roboty demontażowe
- demontaż umywalek,
- demontaż misek ustępowych,
- demontaż pisuarów,
- demontaż podajników papieru toaletowego,
- demontaż podajnika ręczników papierowych,
- demontaż dozowników do mydła,
- demontaż znaków ewakuacyjnych ppoż.,
- demontaż drzwiczek rewizyjnych ze ścian G-K,
- demontaż grzejników,
- demontaż ścian G-K,
- demontaż ścianek HPL,
- skucie starych płytek ze ścian,
- demontaż gniazd 230V
-demontaż ościeżnic do kabin WC/ościeżnic z przedsionków(wg rysunków)
Roboty remontowe
- montaż stelaży pod montaż urządzeń sanitarnych do zabudowy lekkiej
- wykonanie nowych ścianek G-K,
- montaż nowych drzwi do kabin, oraz z przedsionków (wg rysunków – ozn. D1, D2) wraz z
ościeżnicami wg SSTWiOR,
- wykonanie nowych podejść odpływowych i dopływowych,
- montaż nowych umywalek,
- montaż nowych misek ustępowych,
- montaż nowych pisuarów,
- wykonanie nowych okładzin ścian z płytek,
- montaż drzwiczek rewizyjnych,
- montaż ścianek wydzielających HPL,
- montaż gniazd 230V,
- montaż pojemników na papier toaletowy,
- montaż pojemnika na ręczniki papierowe,
- montaż dozowników do mydła,
- ponowny montaż przepływowych podgrzewaczy ciepłej wody,
- ponowny montaż grzejników,
- ponowny montaż znaków ewakuacyjnych ppoż.,
- malowanie sufitów podwieszanych,
- montaż luster,
- malowanie ścian farbami lateksowymi,
- malowanie sufitów farbami lateksowymi
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 431681,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2282634,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 431681,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Remontowe "Zelbud" Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130010797
7.3.3) Ulica: T. Boya-Żeleńskiego 23/137,
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-105
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-REMONTOWE "ZELBUD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-REMONTOWE "ZELBUD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 431681,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przedłużenie ważności licencji typu Microsoft 365
- Specjalistyczne wyposażenie i pomoce dydaktyczne dla III Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
- Dostawa samochodu ewakuacji medycznej
- Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IX
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych oraz wędlin do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 6 w Rzeszowie w 2026r.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Remont drogi gminnej Brzyków-Siemiechów - etap II
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





