Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00436287/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-23
- 2025/BZP 00459769/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń celem utworzenia Urzędu Stanu Cywilnego w Radzionkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIONKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258807
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Męczenników Oświęcimia 42
1.5.2.) Miejscowość: Radzionków
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-922
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 323887106
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radzionkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://radzionkow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja pomieszczeń celem utworzenia Urzędu Stanu Cywilnego w Radzionkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3672f4aa-f55f-4265-8060-fc15398ea78d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00515533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043427/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Adaptacja pomieszczeń celem utworzenia Urzędu Stanu Cywilnego w Radzionkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00436287
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KP.271.1.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia publicznego pn: „Adaptacja pomieszczeń celem utworzenia Urzędu Stanu Cywilnego w Radzionkowie” polegającego na opracowaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej wykonawczej (technicznej) wszystkich niezbędnych branż oraz wykonanie robót budowlanych związanych z adaptacją pomieszczeń po byłej bibliotece publicznej na pomieszczenia biurowe związane z działalnością Urzędu Stanu Cywilnego oraz salą ślubów wraz z pomieszczeniami socjalnymi, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa etapy: a) W ramach etapu pierwszego: opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wykonawczej (technicznej) zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz innymi niezbędnymi opracowaniami koniecznymi do prawidłowego wykonania Inwestycji, robót przygotowawczych, wykonanie instalacji elektrycznej i wodociągowej oraz wykonanie remontu istniejących toalet; b) W ramach etapu drugiego: przeprowadzenie wszystkich pozostałych robót budowlanych nieobjętych Etapem I (na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej m.in. polegających na adaptacji pomieszczeń po byłej bibliotece publicznej na pomieszczenia biurowe związane z działalnością Urzędy Stanu Cywilnego oraz salą ślubów wraz z pomieszczeniami socjalnymi, a w tym instalacjami: wodociągową, kanalizacyjną, wentylacji grawitacyjnej wspomaganej mechanicznie, klimatyzacji, centralnego ogrzewania, elektryczną (w tym: oświetlenia, oświetlenia awaryjnego, oświetlenia ewakuacyjnego), teletechniczną (komputerową, nagłośnieniową, alarmową) wraz z dostawą elektrycznego transportera schodowego. 3. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: a) Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wykonawczej (technicznej) dla adaptacji wybranych pomieszczeń na parterze, zgodnie z warunkami technicznymi; b) Uzyskanie wymaganych przepisami pozwoleń, uzgodnień, opinii, zgłoszeń, itp. w tym np. uzgodnienia z Powiatowym Konserwatorem Zabytków (o ile to konieczne); c) Sporządzenie Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w celu bezpiecznego wykonania inwestycji; d) Wykonanie robót budowlanych; e) Dokonanie niezbędnych czynności odbiorowych; f) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań; g) Ścisłą współpracę z inspektorem nadzoru; h) Opracowanie dokumentacji powykonawczej;
i) Wywóz i zagospodarowanie odpadów wytworzonych w trakcie wykonywania robót. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: dokumenty zamówienia w rozumieniu art. 7 pkt 3 ustawy Pzp, w tym: Specyfikacja warunków zamówienia wraz z wszelkimi jej zmianami i wyjaśnieniami (SWZ), sporządzona w toku postępowania i trwania niniejszej umowy oraz następujące dokumenty: a) Program funkcjonalno-użytkowy w rozumieniu art. 103 ust. 2 i ust. 3 ustawy Pzp wraz z załącznikami: Przepisy prawne i normy związane z projektem i wykonaniem robót budowlanych, Oświadczeniem zamawiającego stwierdzające jego prawo do dysponowania nieruchomością, Wypis i wyrys z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego (załącznik nr A); Zakres zadania (załącznik nr B); Zakres zadania (załącznik nr C); Koncepcja aranżacji Sali ślubów (załącznik nr D); Wizualizacja aranżacji Sali ślubów (załącznik nr E); Przedmiar robót (załącznik nr F); Rys. 10 ekspertyzy p. poż (załącznik nr G); ; rysunek z rozmieszczeniem gniazd teletechnicznych (załącznik nr H);
b) Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, przy wycenie robót należy uwzględnić wszystkie prace w nim ujęte, również te, które zostały wyszczególnione w Programie Funkcjonalno – Użytkowym. W przypadku gdy zostały wykazane roboty, których nie zawiera przedmiar robot, to do obowiązku Wykonawcy należy ich uwzględnienie w kalkulowaniu ceny. Wykonawca winien się liczyć z sytuacją, że rodzaje robót i ilości podane w przedmiarze robót stanowią materiał pomocniczy i mogą ulec zmianie na etapie opracowania dokumentacji projektowej. Szczegółowe rozwiązania techniczne wpływające na zwiększenie lub zmniejszenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. Pomimo podania powyższych wartości wskaźnikowych zakresu prac należy dane te traktować wyłącznie jako szacunkowe, a Wykonawca jest zobowiązany skalkulować cenę ofertową zgodnie z postanowieniami SWZ i innymi dokumentami zamówienia.
c) Oferta wykonawcy – która będzie załącznikiem nr 2 do Umowy;
d) Harmonogram rzeczowo – finansowy, który zostanie sporządzony przez zawarciem umowy i będzie stanowić załącznik nr 5 do umowy;
e) Dokumentacja projektowa sporządzona przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia; f) Kosztorys ofertowy sporządzony w postaci uproszczonej, zgodnie z zasadami określonymi w niniejszej Umowie w ramach wykonania dokumentacji projektowej, który po jego sporządzeniu i akceptacji przez Zamawiającego będzie stanowił – załącznik nr 4 do umowy; 5. Zamawiający umożliwia Wykonawcom odbycie wizji lokalnej w terenie objętym Inwestycją i sugeruje, aby Wykonawcy odbyli w/w wizję lokalną w celu potwierdzenia istniejącego stanu oraz informacji zawartych w dokumentacji projektowej, a także uwzględnienia innych nieopisanych uwarunkowań. Jeżeli wykonawca przeprowadzi we własnym zakresie wizję lokalną to wszystkie informacje, które pozyska o warunkach lokalnych, inne niż opisane w SWZ, powinny być zgłoszone Zamawiającemu. Zamawiający zdecyduje, czy te informacje powinny być uwzględnione w ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 649870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1025400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 649870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTAL-REK Maciej Rekel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6263016740
7.3.3) Ulica: Modrzewiowa 51B/5
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-933
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 649870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RADZIONKOWA
więcej: przetargi w Radzionkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont bram wjazdowych z napędami wraz z remontem kostki brukowej
- "Dostawa wraz z montażem lamp solarnych na terenie Gminy Oporów"
- Remont oświetlenia awaryjnego w budynku Urzędu Statystycznego w Lublinie
- Remont pomieszczenia magazynowego w budynku technicznym, na potrzeby Ochrony Ludności
- Roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 oraz termomodernizacji i dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Szczodrowice, gm. Strzelin
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





