Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00443663/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Utworzenie 22 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w klubie dziecięcym „Boluś” w Jeżowie ul. Bolesława Ścibiorka 1” w ramach II ETAPU Przebudowy i rozbudowy domu...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JEŻÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148265
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kwiatowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Jeżów
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-047
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 46 875 53 71
1.5.8.) Numer faksu: +48 46 875 53 69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jezow@jezow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jezow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-709547f0-2479-4d89-9d64-2265121dac781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utworzenie 22 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w klubie dziecięcym „Boluś” w Jeżowie ul. Bolesława Ścibiorka 1” w ramach II ETAPU Przebudowy i rozbudowy domu...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-709547f0-2479-4d89-9d64-2265121dac78
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00515383
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066985/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Utworzenie 22 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w klubie dziecięcym „Boluś” w Jeżowie ul. Bolesława Ścibiorka 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest dofinansowane ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+ wskaźnik - (A61G) Tworzenie nowych miejsc w placówkach opiekuńczych (żłobki, kluby dziecięce) dla dzieci do 3 roku życia.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00443663
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGiFS.271.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 850752,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II.1.3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje realizację zadania pn. „Utworzenie 22 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w klubie dziecięcym „Boluś” w Jeżowie ul. Bolesława Ścibiorka 1” w ramach II ETAPU Przebudowy i rozbudowy domu przy ul. Ścibiorka 1 w Jeżowie,
w tym:
1) prace remontowo/adaptacyjne w budynku obejmujące malowanie ścian, układanie gresów, wykonanie podłóg, montaż drzwi wewnętrznych, montaż urządzeń sanitarnych, montaż opraw oświetleniowych, montaż gniazd wtykowych, inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zadania;
2) zakup wyposażenia (wyposażenie poszczególnych sal i pomieszczeń w meble i niezbędne urządzenia): wyposażenie sali do pobytu dzieci, wyposażenie drobne, zabawki i pomoce dydaktyczne, wyposażenie łazienki dla dzieci, wyposażenie szatni dla dzieci, wyposażenie aneksu kuchennego, wyposażenie pomieszczenia socjalnego, wyposażenie WC dla personelu, wyposażenie pomieszczenia biurowego, wyposażenie pomieszczenia magazynowego, wyposażenie pomieszczenia gospodarczego z pralką, wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, wyposażenie wózkarni;
3) wyposażenie placu zabaw.
Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1028522,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2437764,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1028522,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mantis Łukasz Babulewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 052216142
7.3.3) Ulica: Dworska 64/9
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-756
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace wykończeniowo - budowlane. Podwykonawcy na tym etapie nie są znani.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1028522,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Wyposażenie budynku użyteczności publicznej na potrzeby zapewnienia uczestnikom, w szczególności z autyzmem oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi całodobowego pobytu wraz z rehabilitacją ...
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





