eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorliceREWITALIZACJA BUDYNKU GORLICKIEGO CENTRUM KULTURY W SYSTEMIE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REWITALIZACJA BUDYNKU GORLICKIEGO CENTRUM KULTURY
W SYSTEMIE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorlice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893204

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3551252

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.gorlice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/524948

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REWITALIZACJA BUDYNKU GORLICKIEGO CENTRUM KULTURY
W SYSTEMIE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9465067-3585-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00515367

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000932/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rewitalizacja Budynku Gorlickiego Centrum Kultury w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmująca zaprojektowanie, roboty budowlane i dostawę wyposażenia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest realizowane w ramach 11 Osi Priorytetowej Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.4 Rewitalizacja terenów poprzemysłowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, tytuł projektu: Rewitalizacja budynku Gorlickiego Centrum Kultury.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246916/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-III.271.2.27.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6190813,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej modernizacji obiektu Gorlickiego Centrum Kultury w Gorlicach przy ul. Michalusa 4 poprzez zrealizowanie wszelkich niezbędnych prac projektowych, wykonanie robót budowlano – instalacyjnych i wyposażenie budynku w sposób zapewniający optymalne warunki i wysokie standardy prowadzenia działalności GCK. Budynek GCK znajduje się w gminnej ewidencji zabytków Miasta Gorlice (nr. 165 z 09.10.2019 roku).

2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) fazę projektową niezbędną do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z kompletem uzgodnień i opracowań oraz dokumentacją techniczno – wykonawczą; Wykonawca w zakresie zamówienia wykona własny autorski projekt na podstawie wskazówek i wytycznych zamieszczonych w programie funkcjonalno – użytkowym Rewitalizacji budynku Gorlickiego Centrum Kultury przy ul. Michalusa 4 w Gorlicach wraz z załącznikami, stanowiącego łącznie załącznik nr 1 do SWZ zwanym także dalej „PFU”,
2) wykonanie kosztorysów ofertowych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wypełnienie zestawienia rzeczowo – finansowego wyposażenia stanowiącego załącznik nr 16 do PFU,
3) złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o pozwolenie na budowę, przy czym dokumentacje projektowe przed złożeniem do organu architektoniczno – budowlanego w celu uzyskania pozwolenia na budowę winny być uzgodnione i odebrane przez Zamawiającego,
4) wykonanie robót przygotowawczych terenu objętego zadaniem,
5) fazę wykonawczą,
6) wyposażenie obiektu,
7) sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z kosztorysem powykonawczym, mapą geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (mapa winna być opatrzona klauzulą urzędową przez organ Służby Geodezyjnej i Kartograficznej albo zawierać oświadczenie o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji) oraz instrukcje bezpieczeństwa pożarowego, zgodnie z zapisami PFU oraz obowiązującymi przepisami.
Wszystkie rozwiązania projektowo – wykonawcze muszą być dostosowane w szczególności do wymogów wynikających z Ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, z uwzględnieniem następujących okoliczności:
- w budynku należy umieścić tablice z rozkładem pomieszczeń kontrastowe, w druku powiększonym, z informacjami w alfabecie Braille’a dla osób niewidomych i słabo widzących,
- w zakresie instalacji urządzeń lub innych środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących, w szczególności pętli indukcyjnych, systemów FM lub urządzeń opartych o inne technologie, których celem jest wspomaganie słyszenia z uwzględnieniem warunków technicznych pomieszczeń w których będą te urządzenia instalowane,
- należy w uzgodnieniu z Zamawiającym przewidzieć i zapewnić osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Program funkcjonalno - użytkowy wraz z załącznikami (nr 1 – nr 18) pn. „Rewitalizacja budynku Gorlickiego Centrum Kultury” przy ul. Michalusa 4 w Gorlicach oraz załącznikiem: „Linki do inspiracji zawarte w załącznikach do PFU” stanowiący zał. nr 1 do SWZ, przy czym wykonanie czynności przewidzianych dla pomieszczenia 1.06 (biblioteka z czytelnią) pkt 1 – 3 w załączniku nr 9 do PFU, zostaje wyłączone z opisu przedmiotu zamówienia i nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje konieczności wymiany całej stolarki zewnętrznej. Stolarkę zewnętrzną budynku należy wymienić w zakresie określonym w PFU.

4. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej - obowiązek przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej

Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej przed złożeniem oferty.
W celu prawidłowego oszacowania zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia i wynikających z niego kosztów realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty przeprowadzić wizję lokalną w terenie - w nieruchomości przy ul. Michalusa 4 w Gorlicach, 38-300 Gorlice, w której będzie realizowany przedmiot zamówienia.
Dla ułatwienia udziału w wizji lokalnej, Zamawiający przewiduje do wyboru jeden z trzech niżej wymienionych terminów przeprowadzenia wizji lokalnej.
Termin przeprowadzenia wizji lokalnej: w dniu 08.11.2021 roku, godz. 9:00 albo w dniu 09.11.2021 roku, godz. 9:00 albo w dniu 25.11.2021 roku, godz. 9:00.
Wykonawca może skorzystać tylko z jednego ww. terminu.
Wykonawca zobowiązany będzie poinformować Zamawiającego o chęci przeprowadzenia wizji. Informację o chęci przeprowadzenia wizji lokalnej należy przesłać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w niniejszej SWZ tj.: platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/524948 lub poczty elektronicznej e-mail: zampub@um.gorlice.pl
Zamawiający podczas wizji lokalnej nie będzie przekazywał Wykonawcom dodatkowych informacji wykraczających poza treść SWZ.
Oferta złożona bez odbycia wizji lokalnej będzie podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu zostały złożone trzy oferty, z których oferta z najniższą ceną (12 982 650,00 zł) przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to jest 7 690 000,00 zł, a zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny złożonej oferty. W związku z powyższym konieczne jest unieważnienie niniejszego postępowania.

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255, pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.