eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kampinos"Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami bocznymi w miejscowościach: Strzyżew Parcele, Strzyżew Wieś, Rzęszyce, Strojec, Wola Pasikońska" - etap VII



Ogłoszenie z dnia 2025-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami bocznymi w miejscowościach: Strzyżew Parcele, Strzyżew Wieś, Rzęszyce, Strojec, Wola Pasikońska” – etap VII

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kampinos

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271306

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepokalanowska 3

1.5.2.) Miejscowość: Kampinos

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-085

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kampinos.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kampinos.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kampinos.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami bocznymi w miejscowościach: Strzyżew Parcele, Strzyżew Wieś, Rzęszyce, Strojec, Wola Pasikońska” – etap VII

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38992910-8f28-4fcf-964a-e962ec7d9847

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00515202

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015651/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami bocznymi w miejscowościach: Strzyżew Parcele, Strzyżew Wieś, Rzęszyce, Strojec, Wola Pasikońska” – etap VII

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00456206

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ.271.17.2025.EK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest VII etap budowy gminnej sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej z odgałęzieniami bocznymi do posesji zakończonymi przydomowymi pompowniami ścieków w miejscowościach Strzyżew Parcele, Strzyżew Wieś, Rzęszyce, Strojec, Wola Pasikońska w gminie Kampinos, który przewiduje wykonanie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy 63 mm, z przejściami pod drogą wojewódzką ( odcinki w drodze wojewódzkiej zostały wykonane w poprzednim etapie), od działki nr ew. 17/2, obręb Strzyżew Wieś do dz. nr ew. 4/2, obręb Strzyżew Parcele, obejmujący 2 szt. przydomowych przepompowni ścieków, odcinek zakończony hydrantem płuczącym.
2. Ilość przydomowych przepompowni dla etapu VII – 2 szt.:
1) Dz. nr ew. 6/3, obręb Strzyżew Parcele;
2) Dz. nr ew. 4/2, obręb Strzyżew Parcele;
3. Zakres robót budowlanych obejmuje:
a) wytyczenie trasy odcinka sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej, odgałęzień oraz przepompowni,
b) wykonanie przewiertów,
c) ułożenie projektowanej sieci (w przedmiotowym zakresie) w wykopach lub metodą przewiertu sterowanego wraz z ułożeniem taśmy sygnalizacyjno-ostrzegawczej i elementów towarzyszących,
d) wykonanie uzbrojenia sieci kanalizacyjnej (zasuwy i hydranty płuczące),
e) zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem gruntu,
f) przywrócenie terenu do należytego stanu (dokonanie wymiany gruntu w niezbędnym zakresie, zagęszczenie i odtworzenie nawierzchni).
4. Pozostałe wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
2) Wykonawca zobowiązuje się przy wykonywaniu przedmiotu umowy do odpowiedniej organizacji prac tak, aby zapewnić jej terminowe wykonanie.
3) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac zgodnie z przepisami regulującymi proces inwestycji, w tym przepisów BHP i PPOŻ.
4) Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu umowy odpowiedniej ilości osób (kadry) posiadających niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje.
5) W dni wolne od pracy, Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć miejsce robót stanowiące zagrożenie dla użytkowników nieruchomości poprzez wygrodzenie i wyraźne oznakowanie.
6) Wykonawca we własnym zakresie ustali lokalizację zaplecza budowy.
7) Wykonawca we własnym zakresie zapewni sobie dojazd do terenu objętego zamówieniem oraz dostęp do niezbędnych mediów.
8) W przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej, ogrodzeń lub innych elementów zagospodarowania terenu w rejonie prowadzenia robót, Wykonawca powiadomi natychmiast o zaistniałym fakcie Zamawiającego i użytkownika/właściciela oraz zobowiązuje się do naprawy uszkodzenia według wytycznych i w uzgodnieniu z użytkownikiem/właścicielem. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu, Zamawiający może zlecić usunięcie uszkodzenie innemu Wykonawcy na koszt i ryzyko Wykonawcy.
9) Wykonawca systematycznie (co najmniej raz w tygodniu, w zależności od sytuacji) i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy wszelkie odpady komunalne, gruz oraz inne odpady budowlane, celem zapewnienia porządku i zagospodaruje je zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu Wykonawcy na koszt Wykonawcy.
10) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren placu budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić uporządkowanie terenu innemu Wykonawcy na koszt Wykonawcy.
11) Zakończenie prac zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę.
12) Wady ujawnione w czasie odbioru oraz wszelkie naprawy gwarancyjne będą usunięte w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
13) Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo przy wykonywaniu przedmiotu umowy, a w szczególności za bezpieczne warunki poruszania się pojazdów oraz pieszych w obrębie wykonywanych robót.
14) Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu następstw zdarzeń wynikających z działalności w zakresie:
a) organizacji i wykonywania prac,
b) zabezpieczenia interesów osób trzecich,
c) ochrony środowiska,
d) warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
e) organizacji i utrzymywania zaplecza budowy,
f) bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy,
g) ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac.
15) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z niniejszymi SWZ, umową, której treść stanowi załącznik do SWZ, dokumentacja projektową, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami prawa,
5. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej (załącznik nr 12 do SWZ) projekcie umowy (załącznik nr 6 do SWZ) w przedmiarze robót (załącznik nr 13 do SWZ) oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 11 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166234,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314904,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166234,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wodociągi Wiejskie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181669985

7.3.3) Ulica: Akademicka 18

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-402

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166234,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.