eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrodzicznoZakup dla potrzeb ochrony ludności w Gminie Grodziczno Zakup ładowarko-koparki



Ogłoszenie z dnia 2025-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup dla potrzeb ochrony ludności w Gminie Grodziczno
Zakup ładowarko-koparki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grodziczno

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Grodziczno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grodziczno 17a

1.5.2.) Miejscowość: Grodziczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-324

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.8.) Numer faksu: haska@grodziczno.pl

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: haska@grodziczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_grodziczno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup dla potrzeb ochrony ludności w Gminie Grodziczno
Zakup ładowarko-koparki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16bea66e-7f02-4d1f-b681-d22a9cc51202

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00515157

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000072/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup dla potrzeb ochrony ludności w Gminie Grodziczno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00476048

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP.271.1.17.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 388961,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: koparko-ładowarka fabrycznie nowa, nieużywana, rok produkcji nie wcześniej niż 2024, dopuszczona do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa o Ruchu Drogowym, posiadająca certyfikat zgodności i jakości CE.
3) Szczegółowe warunki techniczne:
a) Koła przednie z felgami min. 20 cali, tylne z felgami min. 26 cali
b) błotniki kół przednich i tylnych
b) Silnik o mocy min. 70 KM , norma emisji spalin co najmniej Stage V, moment obrotowy- min. 430 Nm przy 1200 obr./min., pojemność zbiornika paliwa min. 140 litrów
c) układ hydrauliczny:
1. pompa wielotłoczkowa o zmiennej wydajności i wydatku minimum 160L/min,
2. układ centralny zamknięty
3. ciśnienie robocze min. 230 bar
4. system hydrauliczny zapewniający całkowitą równoczesność wykonywania wszystkich manewrów niezależnie od obciążenia i od obrotów silnika,
d) Skrzynia biegów automatyczna min cztery biegi do przodu i cztery biegi do tyłu z możliwością przełączania biegów pod obciążeniem
e) Parametry robocze ramienia ładowarkowego:
1. łyżka wielofunkcyjna 6 w 1 z widłami o pojemności min. 1,0 m3 i szerokości min. 2,2 m,
2. wysokość załadunku – min. 3 200 mm,
3. wysokość wyładunku – min. 2 700 mm,
4. ładunek podnoszony do pełnej wysokości – minimum 3 100 kg,
5. system samopoziomowania i stabilizacji łyżki koparki
6. układ powrotu łyżki do pozycji ładowania
f) parametry robocze ramienia koparki:
1. łyżka kopiąca o szerokości 400 mm
2. łyżka trapezowa do rowów ( lemisz dolny szerokość 30 cm)
2. głębokość kopania: minimum 5 300 mm
3. wysokość załadunku – minimum 4 600 mm
g) udźwig z wysuwem – minimum 700 kg, bez wysuwu – minimum 1200 kg,
h) Mechaniczny przesuw boczny wysięgnika koparki
i) układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie
j) układ hamulcowy- hamulce wielotarczowe , mokre, zanurzone w oleju, sterowane hydraulicznie
k) Wyposażenie:
1. sterowanie ramieniem koparkowym i ładowarkowym za pomocą Joysticka/Joysticków
2. napęd na obie osie z możliwością wyboru na jedną oś
3. mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu na tylnej osi, zapewniający maksymalną przyczepność
4. mosty napędowe przystosowane do pracy przy dużych obciążeniach
5. szybkozłącze koparkowe mechaniczne
6. łyżki wyposażone w zęby
l) Instalacja elektryczna
1. układ elektryczny 12 V
2. alternator min. 120 A
m) Kabina kierowcy
1. Kabina spełniająca wymogi ROPS/FOPS
2. siedzenie kierowcy ze zwijanym pasem bezpieczeństwa
3. po obu stronach otwierane drzwi z otwieranym oknem, otwierana szyba tylna
4. sygnał dźwiękowy cofania (sygnał dźwiękowy uruchamiany automatycznie podczas jazdy (alarm jazdy), dwa lusterka zewnętrzne, wycieraczki i spryskiwacze przedniej i tylnej szyby, otwierana tylna szyba, roleta przeciwsłoneczna
5. światła drogowe, regulowane oświetlenie robocze (typu Led) z przodu i tyłu koparko-ładowarki oraz światło ostrzegawcze (kogut)
6. oświetlenie wewnętrzne kabiny
7. instalacja ogrzewania i wentylacji, klimatyzacja
n) Pozostałe wymagania
1. gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, apteczka
2. mata podłogowa o podwyższonej ścieralności
3. okres gwarancji – min. 12 miesięcy z limitem 500 mth
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Powodem niedokonania podziału zamówienia na części są korzyści organizacyjne, wynikające z prowadzenia jednego, a nie większej liczby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Podział zamówienia na części nie byłby właściwy. Przesłankami braku podziału na części przedmiotu zamówienia była potrzeba skoordynowania działań w przypadku podziału na części co zagrażałaby prawidłowej realizacji całości zamówienia. Przedmiot zamówienia w ocenie Zamawiającego stanowi niepodzielną całość i wskazane jest, aby dostawę wykonywał jeden Wykonawca ze względu na ściśle ze sobą powiązane dostawy, stanowiące łącznie jeden element oraz na zachowanie rygorów technologicznych oraz udzieloną gwarancję i rękojmię na wykonaną dostawę. Brak podziału zamówienia na części nie narusza konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom, w szczególności małym i średnim przedsiębiorstwom. Złożone oferty muszą obejmować całość przedmiotu zamówienia.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania techniczno-użytkowe zawiera załącznik do SWZ.
7) Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się z treścią niniejszej SWZ. Wykonawca ponosi ryzyko niedostarczenia wszystkich wymaganych informacji i dokumentów oraz przedłożenia oferty nieodpowiadającej wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449958,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449958,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Amago Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792119150

7.3.4) Miejscowość: Cholerzyn 383

7.3.5) Kod pocztowy: 32-060

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449958,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.