Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00498026/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-27
- 2025/BZP 00506369/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-30
- 2025/BZP 00583662/01 - Wynik z dnia 2025-12-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
DZ/52/2025 Przedmiotem zamówienia jest 24 miesięczna usługa serwisowa tomografu komputerowego, oraz aparatu RTG w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291210
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 65
1.4.2.) Miejscowość: Dziekanów Leśny
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-092
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpitaldziekanow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitaldziekanow.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00515134
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-11-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00498026
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży:
- Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania określone wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków.
Pakiet I: Wykonawca złoży wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) usług serwisowych urządzeń o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia wraz z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi zostały wykonane oraz załączy dowody określające, czy te usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający przez podobny charakter rozumie usługi serwisowe Tomografów komputerowych. Wykonawca w wyżej wymienionym wykazie wskazuje wyłącznie usługi w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu.
Pakiet II. Wykonawca złoży wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) usług serwisowych urządzeń o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia wraz z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi zostały wykonane oraz załączy dowody określające, czy te usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający przez podobny charakter rozumie usługi serwisowe aparatów RTG. Wykonawca w wyżej wymienionym wykazie wskazuje wyłącznie usługi w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługę, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z pkt 6. formularza ofertowego stanowiącego zał. nr 4 do SWZ
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy. Zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy, warunek określony w ust. 1 pkt 1 niniejszego Rozdziału może zostać spełniony przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi objęte przedmiotem zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.
3. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu lub który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży:
- Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania określone wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków.
Pakiet I: Wykonawca złoży wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) usług serwisowych urządzeń o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia o wartości min. 30 000,00 zł brutto. Zamawiający przez podobny charakter rozumie usługi serwisowe aparatów RTG. Wykonawca w wyżej wymienionym wykazie wskazuje wyłącznie usługi w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu (zał. Nr 7 do SWZ).
Pakiet II: Wykonawca złoży wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) usług serwisowych urządzeń o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia o wartości min. 70 000,00 zł brutto. Zamawiający przez podobny charakter rozumie usługi serwisowe Tomografów komputerowych. Wykonawca w wyżej wymienionym wykazie wskazuje wyłącznie usługi w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu (zał. Nr 7 do SWZ).
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy. Zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy, warunek określony w ust. 1 pkt 1 niniejszego Rozdziału może zostać spełniony przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi objęte przedmiotem zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.
3. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu lub który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Zamawiający - przed wyborem najkorzystniejszej oferty – z zastrzeżeniem art. 274 ust. 4 ustawy, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ:
Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia Specyfikacja Warunków Zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg zał. nr 6 do SWZ
2. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale oraz w rozdziale 14 ust. 6, muszą spełniać wymagania określone w ustawie i w przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. ws. podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, a także wymagania określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12. 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Po zmianie:
1. Zamawiający - przed wyborem najkorzystniejszej oferty – z zastrzeżeniem art. 274 ust. 4 ustawy, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ:
Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia Specyfikacja Warunków Zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg zał. nr 6 do SWZ
Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – z podaniem przedmiotu usługi i ich wartości, dat wykonania (od-do ), podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (nazwa, adres i telefon) – 1 egzemplarz, datowany i odpowiednio podpisany - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 7 do SWZ.
2. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym
2. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale oraz w rozdziale 14 ust. 6, muszą spełniać wymagania określone w ustawie i w przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. ws. podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, a także wymagania określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12. 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-06 10:00
Po zmianie:
2025-11-12 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-06 10:30
Po zmianie:
2025-11-12 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-12-05
Po zmianie:
2025-12-11
INNE PRZETARGI DZIEKANÓW LEŚNY
więcej: przetargi DZIEKANÓW LEŚNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pogotowia technicznego oraz naprawy i konserwacji wraz z zakupem i montażem materiałów w zakresie robót instalacyjnych w lokalach i budynkach stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Świadczenie usług serwisowych tomografu komputerowego w okresie pogwarancyjnym na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
- Usługi pogotowia technicznego oraz naprawy i konserwacji w zakresie robót elektrycznych w lokalach i budynkach stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Renowacja i naprawa zjeżdżalni wodnych wewnętrznych w Kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu
- "Usuwanie awarii wodociągowych''
- USŁUGA UTRZYMANIA TECHNICZNEGO URZĄDZEŃ BASENU ORAZ SYSTEMU BMS WRAZ Z DOSTAWĄ CHEMII BASENOWEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





