eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin"Dostawa oleju opałowego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego na potrzeby eksploatacji budynków, lokali i obiektów użytkowych"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa oleju opałowego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego na potrzeby eksploatacji budynków, lokali i obiektów użytkowych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Powiatu Lubelskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387279367

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spokojna 9

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-074

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 814581280

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@powiat.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cuwpl.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b8dbba0-34ff-4f43-b8a4-ce045bd35b6d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa oleju opałowego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego na potrzeby eksploatacji budynków, lokali i obiektów użytkowych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b8dbba0-34ff-4f43-b8a4-ce045bd35b6d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00514937

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056604/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa oleju opałowego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego na potrzeby eksploatacji budynków, lokali i obiektów użytkowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00461551

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDC.261.5.2025.KT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 204 000 litrów dla niżej wymienionych jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego na potrzeby eksploatacji budynków, lokali i obiektów użytkowych.
Dostarczony olej powinien spełniać wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2020-12 „Przetwory naftowe. Oleje opałowe” lub równoważnej oraz wymagania rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U z 2016 r. poz.2008). Minimalna wartość opałowa oleju –
42,6 MJ/kg, pozostałe parametry również powinny być zgodne z normami określonymi w przepisach prawa.
Szacunkowa ilość dostarczanego oleju opałowego wynosi 204 000 litrów, w tym:
a) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Bystrzycy, Bystrzyca 92E, 20-258 Bystrzyca – 25 000 litrów,
b) Zespół Szkół im. ks. Antoniego Kwiatkowskiego w Bychawie, ul. Mar. J. Piłsudskiego 81, 23-100 Bychawa – 120 000 litrów,
c) Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. mjr Henryka Dobrzańskiego w Bychawie, ul. W. Rejmonta 4b, 23-100 Bychawa – 45 000 litrów,
d) Dom Dziecka Oficyna w Woli Gałęzowskiej, Wola Gałęzowska 116b, 23-100 Bychawa – 8 000 litrów,
e) Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie – filia w Bychawie, ul. Mickiewicza 11, 23-100 Bychawa – 6 000 litrów.
2. Dostawy oleju opałowego będą się odbywały na podstawie umów zawieranych odrębnie przez poszczególnych odbiorców, wymienionych w ust. 1.
3. Dostawy oleju będą następowały na podstawie zamówień składanych, za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie, przez odbiorcę. Dostawy będą realizowane specjalistycznym pojazdem transportowym wyposażonym w legalizowany układ do pomiaru ilościowego oleju.
4. Do każdej dostawy wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu aktualne świadectwo jakości na dostarczany olej.
5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji przewidzianego w art. 441 ustawy Pzp. Prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego o dodatkową ilość oleju wskazanego w ust. 1, z zastrzeżeniem, że zakres opcji nie może przekroczyć 40% ilości oleju, o których mowa w zamówieniu podstawowym, przy jednoczesnym uwzględnieniu zapisów ust. 9.
6. Dodatkowo zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianego oleju o maksymalne 40 % w ramach ilości zamawianego oleju, o których mowa w zamówieniu podstawowym.
7. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości oleju, określone w ramach zamówienia podstawowego podyktowane będzie faktycznymi potrzebami poszczególnych odbiorców uzależnionymi od warunków atmosferycznych.
8. Wykonawca nie może dochodzić od zamawiającego ani odbiorcy żadnych roszczeń finansowych, jeżeli w okresie obowiązywania umowy zamawiający lub odbiorca zakupi od wykonawcy mniejszą lub większą ilość oleju niż wskazana w ust. 1.
9. W przypadku zmiany wielkości zużycia oleju wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować do rozliczeń z zamawiającym i odbiorcami zaoferowany w ofercie upust od ceny hurtowej oleju opałowego ogłoszonej na stronie producenta oleju w dniu dostawy.
10. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
09135100 – 5 Olej opałowy
11. Kwota przeznaczona na realizację zamówienia: 876 450,00 zł/brutto.
Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy od dnia 29.10.2025 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 672465,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 685440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 672465,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „MER-TRANS” Michał Pajdziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962667171

7.3.4) Miejscowość: Grabina

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 672465,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość umowy wskazana w niniejszym zamówieniu (wyjściowa i końcowa) to łączna wartość poszczególnych umów zawartych odrębnie przez 5 zamawiających.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.