Ogłoszenie z dnia 2022-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00502148/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP WYPOSAŻENIA NA POTRZEBY REMONTU CZĘŚCI ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO
W „KUTNOWSKIM SZPITALU SAMORZĄDOWYM” SP. Z O.O.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100974785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 52
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 24/ 388 02 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nzoz.kss@szpital.kutno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_kutno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP WYPOSAŻENIA NA POTRZEBY REMONTU CZĘŚCI ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGOW „KUTNOWSKIM SZPITALU SAMORZĄDOWYM” SP. Z O.O.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1278bae9-7d49-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00514845
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023151/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Zakup wyposażenia na potrzeby remontu części Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w "Kutnowskim Szpitalu Samorządowym" Sp. z o.o.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502148
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/26/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 170306,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia użytkowego:1 Łóżko jezdne 35 szt.
2 Materac piankowy 35 szt.
3 Koc polarowy 25 szt.
4 Antyalergiczna kołdra pikowana 25 szt.
5 Poduszka półpuch 25 szt.
6 Poszwa bawełniana 50 szt.
7 Poszewka bawełniana 50 szt.
8 prześcieradło z gumką 50 szt.
9 podkład 50 szt.
10 Szafa na bieliznę 3 szt.
11 Wózek transportowo-kąpielowy 1 szt.
12 Wózek do przewozu prania 1 szt.
13 Wózek laboratoryjny 2 szt.
14 Szafka przyłóżkowa 25 szt.
15 Lodówka 1 szt.
16 Stojak do kroplówki 2 szt.
17 Dozownik do mydła 20 szt.
18 Dozownik na płyn dezynfekujący 20 szt.
19 Pojemnik na ręcznik papierowy 20 szt.
20 Kosz pedałowy okrągły 20 szt.
21 Kozetka lekarska jezdna 1 szt.
22 Kozetka lekarska 1 szt.
23 bateria umywalkowa 19 szt.
24 umywalka 19 szt.
25 półpostument do umywalki 19 szt.
26 miska kompaktowa lejowa 4 szt.
27 zestaw natryskowy 3 komplet
28 bateria natryskowa 3 szt.
29 Stelaż 3 szt.
30 żaluzje 56 szt.
31 spłuczka 4 szt.
32 deska sedesowa 4 szt.
33 Szafka kuchenna stojąca 40 2 szt.
34 Szafka kuchenna stojąca 60 2 szt.
35 szafka kuchenna stojąca 80 2 szt.
36 Szafka kuchenna wisząca 40 cm 2 szt.
37 Szafka kuchenna wisząca 60 cm 2 szt.
38 Szafka kuchenna wisząca 80 cm 2 szt.
39 Szafka kuchenna stojąca 60 2 szt.
40 Szafa 1 szt.
41 szafka wisząca 4 szt.
42 szafka stojąca 1 szt.
43 Ława 1 szt.
44 wózek zabiegowy 2 szt.
45 wersalka 1 szt.
46 Fotel 3 szt.
47 podkłady podgumowe 85 szt.
48 Telefon bezprzewodowy 3 szt.
49 krzesło obrotowe do komputera 2 szt.
50 czajnik elektryczny 2 szt.
51 konsola 1 zestaw
52 blat 1 szt.
53 Klawiatura + mysz 2 zestaw
54 Monitor 2 szt.
55 Komputer 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192120-9 - Łóżka szpitalne
39512000-4 - Bielizna pościelowa
39516120-9 - Poduszki
39143112-4 - Materace
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 163430,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia medycznego:1 Ciśnieniomierz naramienny 2 szt.
2 Termometry bezdotykowy 2 szt.
3 Materac pneumatyczny przeciwodleżynowy 20 szt.
4 Waga medyczna 1 szt.
5 wózek inwalidzki 1 szt.
6 chodzik na kołkach 1 szt.
7 chodzik ambona 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 6876,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w trakcie trwania ww. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w odpowiedzi na wnioski o wyjaśnienie treści SWZ postanowił wydzielić kilka pozycji z Części Nr I – wyposażenia użytkowego, tworząc tym samym nowe części w celu zwiększenia konkurencyjności, a w efekcie złożenia większej liczby ofert i uzyskania korzystniejszej oferty cenowej.
W obecnym stanie prawnym wydzielenie pozycji i zwiększenie liczby części nie jest możliwe, co również potwierdza brak możliwości dokonania takiej zmiany w formularzu „ogłoszenia o zmianie ogłoszenia”, a ponadto zwiększenie zakresu zamówienia poprzez dodanie części zamówienia i zwiększenie jego zakresu stanowi niedopuszczalną zmianę w rozumieniu ustawy Pzp.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 256 ustawy Pzp przed upływem terminu składania ofert, z uwagi na to, iż wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w trakcie trwania ww. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w odpowiedzi na wnioski o wyjaśnienie treści SWZ postanowił wydzielić kilka pozycji z Części Nr I – wyposażenia użytkowego, tworząc tym samym nowe części w celu zwiększenia konkurencyjności, a w efekcie złożenia większej liczby ofert i uzyskania korzystniejszej oferty cenowej.
W obecnym stanie prawnym wydzielenie pozycji i zwiększenie liczby części nie jest możliwe, co również potwierdza brak możliwości dokonania takiej zmiany w formularzu „ogłoszenia o zmianie ogłoszenia”, a ponadto zwiększenie zakresu zamówienia poprzez dodanie części zamówienia i zwiększenie jego zakresu stanowi niedopuszczalną zmianę w rozumieniu ustawy Pzp.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 256 ustawy Pzp przed upływem terminu składania ofert, z uwagi na to, iż wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Dostawa mięsa i wędlin dla Szkoły Podstawowej nr 9 w Kutnie w celu przygotowania posiłków w stołówce szkolnej
- Budowa strefy relaksu w miejscowości Gołębiew Stary
- Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Remont poboczy na drodze powiatowej nr 2176E
- Wykonanie nowej nawierzchni w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w miejscowości Gołębiew Stary
- Remont drogi powiatowej Nr 2504E od drogi nr 1 - Oraczew - Witonia - Pacyna od km 11+505 do km 12+170
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego oraz sprzętu komputerowego w ramach Projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa urządzeń medycznych: respirator transportowy CBRNE 5 szt.
- ZAKUP AMBULANSU TYPU B NA POTRZEBY POGOTOWIA DLA POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O. O. Z SIEDZIBĄ W OPOLU LUBELSKIM
- " Zakup ambulansu drogowego typu C z wyposażeniem"
- Zakup sprzętu komputerowego.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





