eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynZakup wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia dostaw wody dla mieszkańców Miasta i Gminy Krotoszyn w sytuacjach kryzysowych



Ogłoszenie z dnia 2025-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia dostaw wody dla mieszkańców Miasta i Gminy Krotoszyn w sytuacjach kryzysowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA KROTOSZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854872

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kołłątaja 7

1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 722 74 54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krotoszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.krotoszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-408c3a5f-a64e-49d0-9d88-e1f1ea7101ee

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia dostaw wody dla mieszkańców Miasta i Gminy Krotoszyn w sytuacjach kryzysowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-408c3a5f-a64e-49d0-9d88-e1f1ea7101ee

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00514820

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027375/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia dostaw wody dla mieszkańców Miasta i Gminy Krotoszyn w sytuacjach kryzysowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00486587

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR-RZP.271.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. I Zakup wraz z dostawą automatycznej paczkowarki do wody pitnej.
Przedmiot zamówienia stanowi zakup z dostawą sprzętu dla zapewnienia ciągłości pracy infrastruktury krytycznej w sytuacjach kryzysowych w ramach zadania pn. „Wzmocnienie infrastruktury ochrony ludności – poprzez zakup paczkowarki oraz mobilnej stacji uzdatniania wody o zdolności oczyszczania wody powyżej 30 m3/h zamontowanej na przyczepie podkontenerowej w ramach ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026” celem zwiększenia poziomu bezpieczeństwa mieszkańców gminy Krotoszyn w czasie wystąpienia zagrożeń, w tym w sytuacjach kryzysowych oraz podczas wprowadzania stanów nadzwyczajnych i w czasie wojny”.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę, rozładowanie, zamontowanie i uruchomienie - w zależności od potrzeby. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia, własnym transportem i na własny koszt w wyznaczone przez Zamawiającego miejsce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowi załącznik A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42921300-1 - Maszyny do pakowania zbiorczego lub jednostkowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

51500000-7 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń

4.5.5.) Wartość części: 290000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. II Zakup wraz z dostawą mobilnej stacji uzdatniania wody zamontowanej na przyczepie.
Przedmiot zamówienia stanowi zakup z dostawą sprzętu dla zapewnienia ciągłości pracy infrastruktury krytycznej w sytuacjach kryzysowych w ramach zadania pn. „Wzmocnienie infrastruktury ochrony ludności – poprzez zakup paczkowarki oraz mobilnej stacji uzdatniania wody o zdolności oczyszczania wody powyżej 30 m3/h zamontowanej na przyczepie podkontenerowej w ramach ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026” celem zwiększenia poziomu bezpieczeństwa mieszkańców gminy Krotoszyn w czasie wystąpienia zagrożeń, w tym w sytuacjach kryzysowych oraz podczas wprowadzania stanów nadzwyczajnych i w czasie wojny”.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę, rozładowanie, zamontowanie i uruchomienie - w zależności od potrzeby. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia, własnym transportem i na własny koszt w wyznaczone przez Zamawiającego miejsce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowi załącznik A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu

4.5.5.) Wartość części: 567320,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1) ustawy PZP postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu nie złożono żadnej oferty na część II zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.