Ogłoszenie z dnia 2022-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00463328/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„REMONT SPYCHARKI GĄSIENICOWEJ CASE 1150H”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NOVA Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: NOVA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491873822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tarnowska 120
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@nova-ns.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/nova
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/nova1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„REMONT SPYCHARKI GĄSIENICOWEJ CASE 1150H”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95ce7040-6f29-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00514783
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00463328/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NV/V/P_Z/28/2022/55787
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
remont spycharki gąsienicowej case 1150H numer fabryczny JJG0257775 w zakresie:
I. Dostawy i wymiany nowych części wchodzących w budowę maszyny.
1. Naprawa podwozia maszyny
• wymiana kompletnych łańcuchów
• wymiana płytek gąsienicy (508mm) 86 sztuk
• wymian rolek jezdnych
• wymiana rolek podtrzymujących
• wymiana kół napędowych (29zębów)
• wymiana kół napinających
• wymiana prowadnic wózków
• wymiana śrub nakrętek komplet
• wymiana ślizgów ramy i ślizgów osłon wózków
• wymiana uszczelnień, tulei, łożysk, sworzni wchodzących w skład układu podwozia
2. Regeneracja podzespołów:
• naprawa bloków napinaczy kół napinających
• regeneracja amortyzatorów
• regeneracja osłon rolek jezdnych
• gwintowanie otworów mocowania rolek i osłon
• napawanie ubytków materiału
• spawanie pęknięć
• regeneracja belki zawieszenia wózków
• piaskowanie ram, malowanie farbą podkładową i nawierzchniową
3. Wymiana przewodów hydraulicznych (komplet)
4. Uszczelnienie zmiennika momentu
5. Wymiana zamka drzwi kabiny
6. Naprawa mocowania chłodnicy czyszczenie zewnętrzne
7. Naprawa układu klimatyzacji
• wymiana sprężarki
• płukanie układu
8. Naprawa układu wydechowego
9. Naprawa instalacji elektrycznej
• wymiana cewki gaszenia
• wymiana sygnału cofania
• wymiana czujnika temperatur silnika
• wymiana silniczka wycieraczki tylnej szyby
• regeneracja alternatora
• naprawa spryskiwacza szyb
• ogólna poprawa instalacji elektrycznej (przewody, złączki, kaseta bezpieczników)
10. Naprawa układu ogrzewania kabiny
11. Kasowanie luzów układu roboczego
• wykonanie napawania ubytków,
• roztaczanie otworów do wymiaru nominalnego
• wymiana sworzni tulejek
• wymiana łożysk
12. Tapicerowanie fotela i podłokietników
13. Obsługa maszyny z wymianą oleju i filtrów w układach
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300735,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300735,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300735,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydrosprzęt KUKLA Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681767183
7.3.4) Miejscowość: Trzciana
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HYDROSPRZĘT KUKLA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
HYDROSPRZĘT KUKLA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300735,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zakup dwóch samochodów służbowych: dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu i Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego.
- BZP.271.29.2025 Zakup artykułów spożywczych dla potrzeb Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Dostawy materiałów szewnych
- Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynku - I/Limanowa"
- Dostawa sprzętu medycznego 1 x użytku
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach gminnych, administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- ZP/31/2025 Wymiana, naprawa powłoki antykorozyjnej oraz poddanie badaniom doraźnym eksploatacyjnym 10 zbiorników ZSP-25 II
- Świadczenie usług konserwacyjnych oraz napraw, w tym napraw awaryjnych w budynku Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie
- Wykonanie przeglądów i napraw drzwi oraz bramy garażowej w budynkach PAŻP w Warszawie i Łodzi w podziale na 2 części
- Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na wybranych ulicach miasta Opola
- "Wymiana słomianego poszycia dachu w dwóch zabytkowych obiektach architektury drewnianej na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.