Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00413309/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-09
- 2025/BZP 00437839/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia na terenie Gminy Masłów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Masłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spokojna 2
1.5.2.) Miejscowość: Masłów Pierwszy
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-001
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@maslow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.maslow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-305e70c4-fb5b-4c9c-b300-520e14f8d9e41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia na terenie Gminy Masłów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-305e70c4-fb5b-4c9c-b300-520e14f8d9e4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00514613
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00682208/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Budowa oświetlenia na terenie Gminy Masłów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00413309
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BiGP.271.24.2025.KJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 440650,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Budowa oświetlenia ulicznego.W ramach Części nr 1 należy Wykonać:
I. Budowa oświetlenia ulicznego przy ulicy Klonowej w msc. Domaszowice:
Budowa sieci napowietrznej oświetlenia ulicznego Lt = 584,5m (długość trasy)
i Lc = 599m (długość przewodu) w tym:
- wykonanie obwodu oświetlenia ulicznego przewodem typu AsXSn 2x25mm2, przyłączonego do istniejącego obwodu oświetleniowego zasilanego ze stacji transformatorowej DOMASZOWICE nr 1910 słup nr 9 (obwód 1),
- ustawienie słupów betonowych wirowanych o wysokości h=10,5m ustojowanych – 16szt,
- zamontowanie opraw ulicznych LED o mocy 74W – 3szt.,
- zamontowanie opraw ulicznych LED o mocy 55W – 13szt.
II. Rozbudowa oświetlenia ulicznego przy ulicy Podmasłowie w msc. Wola Kopcowa (do wykonania jest ODCINEK I):
Dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres zamówienia, niż przewidziano do realizacji.
Zakres do wykonania określa przedmiar robót w pozycji: „ODCINEK I”.
III. Budowa oświetlenia ulicznego w msc. Wola Kopcowa ul. Kielecka:
Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż ulicy Kieleckiej w miejscowości Wola Kopcowa:
- wykonanie podwieszonego obwodu oświetlenia ulicznego przewodem typu AsXSn
- 2x25mm2, przyłączonego do istniejącego obwodu oświetleniowego zasilanego ze stacji transformatorowej DOMASZOWICE nr 1185 słup nr 17/2 (obwód 1) o długości Lt=139 m (długość trasy) i Lc=144m (długość przewodu), ustawienie słupów betonowych wirowanych o wysokości h=10,5m ustojowanych – 4 szt.,
- zamontowanie opraw ulicznych ledowych o mocach: 74W - 1szt, 55W – 3szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 292000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - Budowa oświetlenia ulicznego oraz kompleksu boisk.W ramach Części nr 2 należy Wykonać:
I. Budowa oświetlenia ulicznego w msc. Masłów Pierwszy ul. Lawendowa:
Budowa sieci napowietrznej oświetlenia ulicznego Lt = 682m (długość trasy) i Lc = 702m (długość przewodu) w tym:
- Wykonanie obwodu oświetlenia ulicznego przewodem typu AsXSn 2x25mm2, przyłączonego do istniejącego obwodu oświetleniowego zasilanego ze stacji transformatorowej MASŁÓW PARCELE nr 1238 słup nr 2/5 (obwód 1),
- ustawienie słupów betonowych wirowanych o wysokości h=10,5m ustojowanych – 18 szt,
- zamontowanie opraw ulicznych LED o mocy 55W - 18 kpl.
II. Budowa oświetlenia kompleksu boisk w msc. Wisniówka:
Budowa sieci kablowej oświetlenia ulicznego Lt = 121 (długość trasy) i Lc = 143m (długość całkowita) w tym:
- wykonanie obwodu oświetlenia boisk kablem YAKXs 4x35mm2 – 121m, przyłączonego do istniejącego obwodu oświetleniowego zasilanego ze stacji transformatorowej WIŚNIÓWKA nr 1060 słup nr 2 (obwód 1),
- ustawienie słupów aluminiowych o wysokości h=8m - 4szt,
- zamontowanie opraw ulicznych ledowych o mocach: 30W - 6szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 250000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143718,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1590750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130808,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektro Dami Damian Gołębiowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572929036
7.3.3) Ulica: J.N. Jeziorańskiego 137/18
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-432
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELEKTRO - DAMI Damian Gołębiowski
jakie przetargi wygrała firma
ELEKTRO - DAMI Damian Gołębiowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130808,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115234,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337409,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115234,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPEKTRUM KIELCE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572966273
7.3.3) Ulica: Górna 20/120
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-415
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115234,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zawarta umowa nr UG.200.2025 z dnia 03.11.2025 r. - Część 2
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Budowa odcinków oświetleń dróg gminnych na terenie Gminy Czarna
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





