eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Masłów PierwszyBudowa oświetlenia na terenie Gminy Masłów



Ogłoszenie z dnia 2025-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia na terenie Gminy Masłów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Masłów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010300

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spokojna 2

1.5.2.) Miejscowość: Masłów Pierwszy

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-001

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@maslow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.maslow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-305e70c4-fb5b-4c9c-b300-520e14f8d9e4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia na terenie Gminy Masłów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-305e70c4-fb5b-4c9c-b300-520e14f8d9e4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00514613

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00682208/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa oświetlenia na terenie Gminy Masłów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00413309

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BiGP.271.24.2025.KJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 440650,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – Budowa oświetlenia ulicznego.

W ramach Części nr 1 należy Wykonać:
I. Budowa oświetlenia ulicznego przy ulicy Klonowej w msc. Domaszowice:
Budowa sieci napowietrznej oświetlenia ulicznego Lt = 584,5m (długość trasy)
i Lc = 599m (długość przewodu) w tym:
- wykonanie obwodu oświetlenia ulicznego przewodem typu AsXSn 2x25mm2, przyłączonego do istniejącego obwodu oświetleniowego zasilanego ze stacji transformatorowej DOMASZOWICE nr 1910 słup nr 9 (obwód 1),
- ustawienie słupów betonowych wirowanych o wysokości h=10,5m ustojowanych – 16szt,
- zamontowanie opraw ulicznych LED o mocy 74W – 3szt.,
- zamontowanie opraw ulicznych LED o mocy 55W – 13szt.

II. Rozbudowa oświetlenia ulicznego przy ulicy Podmasłowie w msc. Wola Kopcowa (do wykonania jest ODCINEK I):

Dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres zamówienia, niż przewidziano do realizacji.
Zakres do wykonania określa przedmiar robót w pozycji: „ODCINEK I”.


III. Budowa oświetlenia ulicznego w msc. Wola Kopcowa ul. Kielecka:
Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż ulicy Kieleckiej w miejscowości Wola Kopcowa:
- wykonanie podwieszonego obwodu oświetlenia ulicznego przewodem typu AsXSn
- 2x25mm2, przyłączonego do istniejącego obwodu oświetleniowego zasilanego ze stacji transformatorowej DOMASZOWICE nr 1185 słup nr 17/2 (obwód 1) o długości Lt=139 m (długość trasy) i Lc=144m (długość przewodu), ustawienie słupów betonowych wirowanych o wysokości h=10,5m ustojowanych – 4 szt.,
- zamontowanie opraw ulicznych ledowych o mocach: 74W - 1szt, 55W – 3szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 292000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - Budowa oświetlenia ulicznego oraz kompleksu boisk.

W ramach Części nr 2 należy Wykonać:
I. Budowa oświetlenia ulicznego w msc. Masłów Pierwszy ul. Lawendowa:
Budowa sieci napowietrznej oświetlenia ulicznego Lt = 682m (długość trasy) i Lc = 702m (długość przewodu) w tym:
- Wykonanie obwodu oświetlenia ulicznego przewodem typu AsXSn 2x25mm2, przyłączonego do istniejącego obwodu oświetleniowego zasilanego ze stacji transformatorowej MASŁÓW PARCELE nr 1238 słup nr 2/5 (obwód 1),
- ustawienie słupów betonowych wirowanych o wysokości h=10,5m ustojowanych – 18 szt,
- zamontowanie opraw ulicznych LED o mocy 55W - 18 kpl.

II. Budowa oświetlenia kompleksu boisk w msc. Wisniówka:
Budowa sieci kablowej oświetlenia ulicznego Lt = 121 (długość trasy) i Lc = 143m (długość całkowita) w tym:
- wykonanie obwodu oświetlenia boisk kablem YAKXs 4x35mm2 – 121m, przyłączonego do istniejącego obwodu oświetleniowego zasilanego ze stacji transformatorowej WIŚNIÓWKA nr 1060 słup nr 2 (obwód 1),
- ustawienie słupów aluminiowych o wysokości h=8m - 4szt,
- zamontowanie opraw ulicznych ledowych o mocach: 30W - 6szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 250000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143718,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1590750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130808,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektro Dami Damian Gołębiowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572929036

7.3.3) Ulica: J.N. Jeziorańskiego 137/18

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-432

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130808,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-03

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115234,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337409,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115234,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPEKTRUM KIELCE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572966273

7.3.3) Ulica: Górna 20/120

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-415

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115234,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-03

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zawarta umowa nr UG.201.2025 z dnia 03.11.2025 r. - Część 1
Zawarta umowa nr UG.200.2025 z dnia 03.11.2025 r. - Część 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.