eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LaszkiZakup sprzętu niezbędnego do realizacji zad. wynik. z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na l. 2025-2026 w tym: mikrokoparka gąsienic. przyczepa transportowa, agregat prądot. i przewoź. pompa



Ogłoszenie z dnia 2025-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu niezbędnego do realizacji zad. wynik. z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na l. 2025-2026 w tym: mikrokoparka gąsienic. przyczepa transportowa, agregat prądot. i przewoź. pompa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LASZKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 36

1.5.2.) Miejscowość: Laszki

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-543

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@laszki.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://laszki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4d588907-7fe7-4dca-b6f7-462c4f6764c6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu niezbędnego do realizacji zad. wynik. z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na l. 2025-2026 w tym: mikrokoparka gąsienic. przyczepa transportowa, agregat prądot. i przewoź. pompa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d588907-7fe7-4dca-b6f7-462c4f6764c6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00514530

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00002930/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup sprzętu niezbędnego do realizacji zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026,

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00486413

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOS-I.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Minikoparka gąsienicowa o masie operacyjnej pomiędzy 3400 kg-3700 kg i głębokości kopania 3,4 – 3,55m m, wyposażonej w łyżkę do kopania szerokości 45 cm – 60 cm i łyżkę do skarpowania o szerokości 110-130 cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

4.5.5.) Wartość części: 173495,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przyczepa do bezpiecznego przewozu minikoparki z kompletem podpór.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34223000-6 - Przyczepy i naczepy

4.5.5.) Wartość części: 81000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Agregat prądotwórczy, wyciszony, 3-fazowy 60-70 KVA z silnikiem diesla o maksymalnym zużyciu paliwa: do 16 l/h przy wykorzystaniu 100% mocy, wyposażony w zbiornik paliwa o pojemności zapewniającej pracę bez konieczności tankowania przez co najmniej 8 h oraz alternator. Agregat o napięciu znamionowym: ~ 400/230V, częstotliwość 50 Hz i stopniu ochrony co najmniej IP 23 zamontowany w stalowej, odpornej na warunki atmosferyczne osłonie akustycznej całego zestawu, zapewniającej utrzymanie poziomu hałasu do maksimum 79dB(A) z odległości 1m od urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory

4.5.5.) Wartość części: 56600 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewoźna pompa powodziowa o dużej wydajności z przyczepą transportową i kompletem węży

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144213-4 - Motopompy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34223310-2 - Przyczepy ogólnego zastosowania

4.5.5.) Wartość części: 209756,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu dla części III w wymaganym terminie, tj. do dnia 29.10.2025 r. do godz. 10:00 nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu dla części IVw wymaganym terminie, tj. do dnia 29.10.2025 r. do godz. 10:00 nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.