Ogłoszenie z dnia 2022-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00288143/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
- 2022/BZP 00306968/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa Domu Ludowego w Świerchowej – wykonanie elewacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSIEK JASIELSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440360
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 112
1.5.2.) Miejscowość: Osiek Jasielski
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-223
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 442 00 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@osiekjasielski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://osiekjasielski.biuletyn.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa Domu Ludowego w Świerchowej – wykonanie elewacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc0b0ea9-1250-11ed-8c68-c68bc3dc99bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00514471
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020328/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa Domu Ludowego w Świerchowej – wykonanie elewacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288143/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA.271.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141962,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót objętych przedmiotem zamówienia
- wykonanie ocieplenia pozostałych ścian zewnętrznych budynku
- wykonanie tynków elewacyjnych, okładzin, obróbek blacharskich
- wykonanie schodów i tarasu wejściowego z okładzinami
- wykonanie zadaszenia tarasu z pokryciem, obróbkami i barierkami ozdobnymi
Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi wykonanie elewacji frontowej, bocznej remizy i bocznej Domu Ludowego, tarasu wejściowego o konstrukcji drewnianej, daszku na wjazdem do remizy oraz dokończenie wylewania elementów żelbetowych (schody i taras). Docieplenie elewacji frontowej i bocznej styropianem przyjęto od poziomu nowego tynku w górę, na ścianach remizy cieplenie wykonać na całej wysokości, dokończyć tynkowanie i malowanie ściany frontowej Domu Ludowego. Taras wejściowy (po wykonaniu murku żelbetowego, zasypaniu i wykonaniu podbudowy) oraz schody wyłożyć płytami granitowymi grub. 3 cm. Boki i 15cm pasek zewnętrzny obłożyć granitem grub. 2cm tego samego rodzaju którym są obłożone istniejące schody.
Elementy drewniane zadaszenia tarasu wykonać z drewna jodłowego lub świerkowego o wilgotności max 18% wszystkie powierzchnie widoczne przeszlifować papierem ściernym o uziarnieniu min 80 i pomalować dwukrotnie olejem do drewna w kolorze bezbarwnym. Połączenia elementów drewnianych wykonać jako połączenia ciesielskie. Końcówki krokwi i płatwi wykonać jako ozdobne według załączonego rysunku. Widoczne elementy metalowe pomalować farbą do metalu w kolorze grafitowym. Pokrycie zadaszenia wykonać z blachy płaskiej na rąbek stojący w kolorze grafitowym RAL 7024 mat. wysokość rąbka 25mm szerokość panelu 340 mm wykończony powłoką z gwarancją min. 25 lat. Rynny dachowi i rury spustowe w kolorze blachy jak pokrycie daszku. Płatew przy ścianie (pod krokwie zadaszenia) zakotwiona do ściany kotwami chemicznymi o rozstawie kotew jak w projekcie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186158,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186158,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186158,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FENE MAŁGORZATA HOLENDER
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842482793
7.3.3) Ulica: TYSIĄCLECIA 14/A17
7.3.4) Miejscowość: KROSNO
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186158,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Przebudowa oddziału przedszkolnego SP Jacków
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.