eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osiek Jasielski › Przebudowa Domu Ludowego w Świerchowej - wykonanie elewacji



Ogłoszenie z dnia 2022-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa Domu Ludowego w Świerchowej – wykonanie elewacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSIEK JASIELSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440360

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 112

1.5.2.) Miejscowość: Osiek Jasielski

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-223

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 442 00 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@osiekjasielski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://osiekjasielski.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa Domu Ludowego w Świerchowej – wykonanie elewacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc0b0ea9-1250-11ed-8c68-c68bc3dc99bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00514471

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020328/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa Domu Ludowego w Świerchowej – wykonanie elewacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288143/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA.271.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 141962,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót objętych przedmiotem zamówienia
- wykonanie ocieplenia pozostałych ścian zewnętrznych budynku
- wykonanie tynków elewacyjnych, okładzin, obróbek blacharskich
- wykonanie schodów i tarasu wejściowego z okładzinami
- wykonanie zadaszenia tarasu z pokryciem, obróbkami i barierkami ozdobnymi
Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi wykonanie elewacji frontowej, bocznej remizy i bocznej Domu Ludowego, tarasu wejściowego o konstrukcji drewnianej, daszku na wjazdem do remizy oraz dokończenie wylewania elementów żelbetowych (schody i taras). Docieplenie elewacji frontowej i bocznej styropianem przyjęto od poziomu nowego tynku w górę, na ścianach remizy cieplenie wykonać na całej wysokości, dokończyć tynkowanie i malowanie ściany frontowej Domu Ludowego. Taras wejściowy (po wykonaniu murku żelbetowego, zasypaniu i wykonaniu podbudowy) oraz schody wyłożyć płytami granitowymi grub. 3 cm. Boki i 15cm pasek zewnętrzny obłożyć granitem grub. 2cm tego samego rodzaju którym są obłożone istniejące schody.

Elementy drewniane zadaszenia tarasu wykonać z drewna jodłowego lub świerkowego o wilgotności max 18% wszystkie powierzchnie widoczne przeszlifować papierem ściernym o uziarnieniu min 80 i pomalować dwukrotnie olejem do drewna w kolorze bezbarwnym. Połączenia elementów drewnianych wykonać jako połączenia ciesielskie. Końcówki krokwi i płatwi wykonać jako ozdobne według załączonego rysunku. Widoczne elementy metalowe pomalować farbą do metalu w kolorze grafitowym. Pokrycie zadaszenia wykonać z blachy płaskiej na rąbek stojący w kolorze grafitowym RAL 7024 mat. wysokość rąbka 25mm szerokość panelu 340 mm wykończony powłoką z gwarancją min. 25 lat. Rynny dachowi i rury spustowe w kolorze blachy jak pokrycie daszku. Płatew przy ścianie (pod krokwie zadaszenia) zakotwiona do ściany kotwami chemicznymi o rozstawie kotew jak w projekcie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186158,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186158,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186158,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FENE MAŁGORZATA HOLENDER

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842482793

7.3.3) Ulica: TYSIĄCLECIA 14/A17

7.3.4) Miejscowość: KROSNO

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186158,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.