eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołaczyce"Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Gminie Kołaczyce" w ramach krajowego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026



Ogłoszenie z dnia 2025-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Gminie Kołaczyce” w ramach krajowego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁACZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440324

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Kołaczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-213

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kolaczyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolaczyce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kolaczyce-itl.logintrade.net/zapytania_email,209588,ddc3b7f742ba16762753585a84674b68.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Gminie Kołaczyce” w ramach krajowego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e3cf184-00a2-4aeb-b19e-db4a582db5e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00514282

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00091734/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 „Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Gminie Kołaczyce” w ramach krajowego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00416244

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IKM.271.1.18.2025.KL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 89430,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Dostawa i montaż automatycznego defibrylatora zewnętrznego typu AED

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, zewnętrznych, defibrylatorów typu AED przeznaczonych do udzielania pomocy w zatrzymaniu krążenia, zgodnych z aktualnymi wytycznymi Europejskiej Rady Resuscytacji (ERC). Defibrylatory wyposażone w gabloty/ kapsuły ogrzewane z przeznaczeniem do zamontowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z przeprowadzeniem szkolenia w zakresie prawidłowej obsługi defibrylatora wg poniższych kryteriów. Urządzenia muszą być kompletne, gotowe do użycia i spełniać minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne określone w niniejszej specyfikacji. Defibrylator z możliwością pracy w trybie dla dorosłych i dla dzieci, przełączenie trybu przyciskiem lub za pomocą tzw. klucza pediatrycznego.

Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4.1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory

4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Dostawa namiotów

Przedmiotem zamówienia jest zakup Namiotu o wymiarach minimum 8x16m i wysokości ścian bocznych minimum 2,5 m, wykonany z materiału PVC 620g/m2 (poszycie trudnopalne)
w kolorze białym.

ilość: 1 szt.

Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4.2 do SWZ.

Przedmiotem zamówienia jest zakup 3 obiektów typu: Namiot ekspresowy 3x6m, niebieski
Ilość: 3 szt.

Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty

4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 310 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) - Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia
w następstwie nieprzyznania zamawiającemu środków publicznych na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający zastrzegł możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Możliwość ta została przewidziana w ogłoszeniu
o zamówieniu.
Zamawiający planował sfinansowanie całości/części niniejszego zamówienia ze środków dotacji celowej przeznaczonej na realizację zadań własnych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026. Wniosek o udzielenie tej dotacji, złożony przez Zamawiającego do Wojewody Podkarpackiego w dniu 21 lipca 2025 r., został odrzucony w części obejmującej finansowanie niniejszego zadania.
W związku z nieuzyskaniem środków publicznych przeznaczonych na realizację
i sfinansowanie zamówienia, niemożliwa jest dalsza kontynuacja postępowania oraz zawarcie ważnej i skutecznej umowy z wybranym Wykonawcą.
Decyzja o wszczęciu postępowania była podjęta w dobrej wierze i podyktowana realnym zagrożeniem braku sprzętu na rynku oraz koniecznością wykonania zadania do dnia
31 grudnia 2025 r., co wymuszało podjęcie działań z wyprzedzeniem. Pomimo pilności
i przewidywanych trudności rynkowych, brak zewnętrznego finansowania czyni realizację zamówienia w obecnym kształcie niemożliwą.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne czynności unieważniania postępowania:
Unieważnienie postępowania zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne czynności unieważniania postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego zostały złożone dwie oferty, obie podlegające odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.